-
Boulinga atpūtas centrs
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | UZŅĒMUMA VISPĀRĒJAIS RAKSTUROJUMS | 2 |
1.1. | Idejas rašanās | 2 |
1.2. | Misija un darbības mērķis | 2 |
1.3. | Uzņēmuma dibināšanas un darbības uzsākšanas avoti | 2 |
2. | PRODUKCIJAS RAKSTUROJUMS | 3 |
2.1. | Piedāvājumu sortiments | 3 |
2.2. | Papildprodukti | 5 |
2.3. | Sadarbības partneri | 6 |
3. | TIRGUS ANALĪZE | 6 |
3.2. | Ziņas par tirgus ietilpību | 6 |
3.3. | Galvenie tirgus konkurenti | 7 |
3.4. | Faktori, kas ietekmē pircēju rīcību | 7 |
4. | MĀRKETINGA DARBĪBAS APRAKSTS | 8 |
4.1. | Cenu veidošana | 8 |
4.2. | Realizācijas kanāli | 10 |
4.3. | Pakalpojumu virzība tirgū | 11 |
5. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA | 11 |
5.1. | Atrašanās vieta | 11 |
5.2. | Telpas un iekārtas | 12 |
5.3. | Sagādes, ražošanas un realizācijas process | 14 |
6. | UZŅĒMUMA VADĪBA UN PERSONĀLS | 14 |
6.1. | Darbinieku amati un pienākumi | 15 |
6.2. | Darbaspēka izmaksas | 16 |
7. | RISKA FAKTORU ANALĪZE | 16 |
8. | SECINĀJUMI | 18 |
9. | IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 19 |
10. | PIELIKUMS | 20 |
8.SECINĀJUMI
Veidojot uzņēmuma raksturojumu, pakalpojumu aprakstu, tirgus analīzi, mārketinga darbības aprakstu, uzņēmuma funkcionēšanas, vadības aprakstu, kā arī izvērtējot iespējamos riskus, esmu nonākusi pie dažiem secinājumiem.
Lai uzņēmums veiksmīgi darbotos ir jāizvērtē visi iespējamie draudi un jāveic darbības, lai tos novērstu. Vienmēr ir jābūt gatavam izmaiņām tirgus nozarē, valsts stāvoklī un, protams, arī izmaiņām, kas saistītas ar pakalpojuma pieprasījumu. Uzņēmums veiksmīgi var darboties, ja tiek izvērtētas visas iespējas un draudi, ja tiek izveidots saliedēts kolektīvs, kurš ir daļa no uzņēmuma. Jo vairāk būs tādu darbinieku, kuri dara savu darbu ar 100% atdevi un ar prieku, jo labāk uzņēmums spēs darboties.
Pēc maniem ieskatiem šis uzņēmums ir spējīgs darboties un „izdzīvot” mūsdienu uzņēmējdarbības pasaulē. Tas ir izvērtējis tirgus situāciju un ir gatavs uzsākt darbību.
…
SATURS 1. UZŅĒMUMA VISPĀRĒJAIS RAKSTUROJUMS 2 1.1. Idejas rašanās 2 1.2. Misija un darbības mērķis 2 1.3. Uzņēmuma dibināšanas un darbības uzsākšanas avoti 2 2. PRODUKCIJAS RAKSTUROJUMS 3 2.1. Piedāvājumu sortiments 3,4 2.2. Papildprodukti 5 2.3. Sadarbības partneri 6 3. TIRGUS ANALĪZE 6 3.1. Mērķa tirgus 6 3.2. Ziņas par tirgus ietilpību 6,7 3.3. Galvenie tirgus konkurenti 7 3.4. Faktori, kas ietekmē pircēju rīcību 7,8 4. MĀRKETINGA DARBĪBAS APRAKSTS 8 4.1. Cenu veidošana 8,9,10 4.2. Realizācijas kanāli 10 4.3. Pakalpojumu virzība tirgū 11 5. UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA 11 5.1. Atrašanās vieta 11 5.2. Telpas un iekārtas 12,13 5.3. Sagādes, ražošanas un realizācijas process 14 6. UZŅĒMUMA VADĪBA UN PERSONĀLS 14 6.1. Darbinieku amati un pienākumi 15 6.2. Darbaspēka izmaksas 16 7. RISKA FAKTORU ANALĪZE 16,17 8. SECINĀJUMI 18 9. IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS 19 PIELIKUMS 20
- Boulinga atpūtas centrs
- SIA "Atpūtas bāze"
- Uzņēmuma “Saule” atpūtas parka ierīkošanas projekts
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Uzņēmuma “Saule” atpūtas parka ierīkošanas projekts
Бизнес план для средней школы7
-
SIA "Atpūtas bāze"
Бизнес план для средней школы29
-
Atpūtas nams "AHA"
Бизнес план для средней школы15
-
Jauniešu atpūtas centrs "Rio"
Бизнес план для средней школы10
-
Sezonas atpūtas komplekss “Pīlādži”
Бизнес план для средней школы13