SECINĀJUMI
1. Tūrisma firma „IMPRO CEĻOJUMI” dibināta 1994. gadā un pašlaik ir viens no lielākajiem ceļojumu operatoriem Latvijā ar visplašāko piedāvājumu klāstu.
2. SIA „Impro” ieņem stabilu pozīciju tūrisma pakalpojumu sniegšanas sfērā, tirgus daļa ir ievērojama.
3. „Impro” vadās pēc iepriekšējā pieprasījuma pēc konkrētajiem ceļojumiem, tādejādi nosakot cenu.
4. „Impro” īpaši neveic cenas noteikšanas izpēti. Uzņēmums vērtē, ko piedāvā citi, ko ņem vērā, veidojot jauno ceļojumu katalogu, nosakot cenu.
5. Kā operators SIA „Impro” strādā sarežģītākajā tūrisma produktu nišā – grupu ceļojumi
6. Ienākošais tūrisms SIA „Impro” sastāda 20%, bet izejošais 80%.
7. Pakalpojumu cenas lielāko daļu sastāda viesnīcu izmaksas un transporta izdevumi.
8. Pagaidām nav plānots mainīt pakalpojumu cenas, tikai tādās robežās, cik ir mainīti nodokļi, vai neparedzēti palielinājušās kādas citas izmaksas.
9. Uzņēmumā SIA „IMPRO” prognozē, ka 2009. gadā ceļotāju kopumā varētu būt par piekto daļu mazāk.
PRIEKŠLIKUMI
1. SIA „Impro” vajadzētu samazināt cenas tieši ceļojumiem pa Latviju, tā uzņēmums iegūtu vēl plašāku klientu loku. Lielākoties valda uzskats, ka Latvijas ceļojumi šajā tūrisma firmā ir par dārgu.
2. Vajadzētu piesaistīt vairāk populāru cilvēku ceļojumu ietvaros, kas piesaista uzmanību. Piemēram, patreiz ir iespējami ceļojumi pa Latviju saistībā ar makšķerēšanu, piedaloties Mārim Oltem.
3. Neskatoties uz to, ka klientu loks ir plašs, būtu vairāk jāpadomā par reklāmu, jo SIA „Impro” reklāmas ir redzamas ļoti reti.
4. Censties izcelt tieši tos ceļojumus, kuriem nav tik labs noiets, reklamēt tos, kā arī uzsvērt to plusus.
5. Veikt aptaujas esošajiem un potenciālajiem klientiem par to, kas būtu jāmaina uzņēmumā, ceļojumos, kādas ir spēcīgās puses. Jāuzklausa klientu vēlmes, kuras iespēju robežās jācenšas apmierināt.
…