Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:442069
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.12.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Pētāmā objekta raksturojums    5
2.  Cenas noteikšana    8
2.1.  Cenas noteikšanu ietekmējošie faktori    9
2.1.1.  Izmaksas    9
2.1.2.  Konkurence    9
2.1.3.  Piedāvājums un pieprasījums    11
2.1.4.  Mode un sezona    11
2.1.5.  Valdības līdzdalība cenas noteikšanā    12
2.2.  Stratēģijas    13
2.2.1.  Atlaides    13
2.2.2.  Atvieglojumi    14
2.2.3.  Veicināšanas cenas noteikšana    14
3.  Tūrisma situācija Latvijā    15
3.1.  Krīzes periods Latvijā    15
3.2.  Krīzes ietekme uz SIA „Impro”    16
3.3.  Ceļotāju viedoklis    17
  Secinājumi    20
  Priekšlikumi    21
  IZMANTOTĀS Literatūras saraksts    22
  Pielikumi    23
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Tūrisma firma „IMPRO CEĻOJUMI” dibināta 1994. gadā un pašlaik ir viens no lielākajiem ceļojumu operatoriem Latvijā ar visplašāko piedāvājumu klāstu.
2. SIA „Impro” ieņem stabilu pozīciju tūrisma pakalpojumu sniegšanas sfērā, tirgus daļa ir ievērojama.
3. „Impro” vadās pēc iepriekšējā pieprasījuma pēc konkrētajiem ceļojumiem, tādejādi nosakot cenu.
4. „Impro” īpaši neveic cenas noteikšanas izpēti. Uzņēmums vērtē, ko piedāvā citi, ko ņem vērā, veidojot jauno ceļojumu katalogu, nosakot cenu.
5. Kā operators SIA „Impro” strādā sarežģītākajā tūrisma produktu nišā – grupu ceļojumi
6. Ienākošais tūrisms SIA „Impro” sastāda 20%, bet izejošais 80%.
7. Pakalpojumu cenas lielāko daļu sastāda viesnīcu izmaksas un transporta izdevumi.
8. Pagaidām nav plānots mainīt pakalpojumu cenas, tikai tādās robežās, cik ir mainīti nodokļi, vai neparedzēti palielinājušās kādas citas izmaksas.
9. Uzņēmumā SIA „IMPRO” prognozē, ka 2009. gadā ceļotāju kopumā varētu būt par piekto daļu mazāk.

PRIEKŠLIKUMI
1. SIA „Impro” vajadzētu samazināt cenas tieši ceļojumiem pa Latviju, tā uzņēmums iegūtu vēl plašāku klientu loku. Lielākoties valda uzskats, ka Latvijas ceļojumi šajā tūrisma firmā ir par dārgu.
2. Vajadzētu piesaistīt vairāk populāru cilvēku ceļojumu ietvaros, kas piesaista uzmanību. Piemēram, patreiz ir iespējami ceļojumi pa Latviju saistībā ar makšķerēšanu, piedaloties Mārim Oltem.
3. Neskatoties uz to, ka klientu loks ir plašs, būtu vairāk jāpadomā par reklāmu, jo SIA „Impro” reklāmas ir redzamas ļoti reti.
4. Censties izcelt tieši tos ceļojumus, kuriem nav tik labs noiets, reklamēt tos, kā arī uzsvērt to plusus.
5. Veikt aptaujas esošajiem un potenciālajiem klientiem par to, kas būtu jāmaina uzņēmumā, ceļojumos, kādas ir spēcīgās puses. Jāuzklausa klientu vēlmes, kuras iespēju robežās jācenšas apmierināt.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация