Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
12,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:891926
 
Оценка:
Опубликованно: 16.08.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    6
1.1  Uzņēmuma misija, vīzija un pirmā gada mērķi    6
1.2  Uzņēmuma darbības nodrošināšanai nepieciešamie resursi    7
1.3  Uzņēmuma komercdarbības vide    7
2.  PRODUKTA APRAKSTS    8
3.  TIRGUS ANALĪZE    9
3.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    9
3.2.  Mērķa tirgus noteikšana    9
3.3.  Tirgus segmenta noteikšana    10
3.4.  Konkurentu raksturojums    10
4.  MĀRKETINGA (TIRGZINĪBAS) PLĀNS    11
4.1.  Produkta dzīvescikls, attīstības stratēģija    11
4.2.  Cenu veidošana, cenu stratēģija    11
4.3.  Realizācijas vieta, izplatības stratēģija    11
4.4.  Reklāmas, produkta virzīšana tirgū    12
5.  UZŅĒMUMA DARBĪBA    14
5.1.  Uzņēmuma projektēšana    14
5.1.1.  Ražošanas klasifikācija    14
5.1.2.  Ražošanas plānošana un raksturojums    14
5.1.3.  Ražošanas jauda    15
5.1.4.  Ražošanas veicināšanas pasākumi    15
5.2.  Produkta ražošanas apraksts, tehnoloģijas    15
5.2.1.  Ražošanai nepieciešamie instrumenti    16
5.2.2.  Ražošanai nepieciešamie pamatmateriāli, 1 aproces izgatavošanai    16
6.  UZŅĒMUMA VADĪBA UN NODARBINĀTĀS PERSONAS    17
6.1.  Uzņēmuma struktūra    17
6.2.  Darbinieku pienākumi, atlases kritēriji    17
6.2.1.  Darbinieku pienākumi    17
6.2.2.  Darbinieku atlases kritēriji    18
6.3.  Uzņēmuma vadības stratēģija    18
7.  RISKA FAKTORU ANALĪZE, PĀRVALDĪBAS STRATĒĢIJA    19
8.  SVID ANALĪZE    20
9.  ATTĪSTĪBAS PLĀNS, OPERATĪVIE, TAKTISKIE STRATĒĢISKIE MĒRĶI    21
9.1.  Stratēģiskie, taktiskie un operatīvie mērķi    21
9.2.  Uzņēmuma attīstības plāns    22
10.  FINANŠU PLĀNS    23
10.1.  Uzņēmuma pamatkapitāls, ražošanas, apgrozāmie līdzekļi.    23
10.1.1.  Dibināšanas izdevumi    23
10.1.2.  Uzņēmējdarbības uzsākšanas avoti finansēšanas avoti (pamatkapitāls)    23
10.1.3.  Ražošanas līdzekļi    24
10.2.  Pastāvīgās izmaksas, reklāmas izmaksas, administrācijas algu aprēķins, amortizācijas aprēķins.    25
10.2.1.  Pastāvīgās izmaksas ( vidējais produkta skaits mēnesī 100 gb.)    25
10.2.2.  Reklāmas izmaksas    25
10.2.3.  Administrācijas algu aprēķins (vienam mēnesim pirmajā ceturksnī)    26
10.2.4.  Amortizācijas aprēķins    26
10.3.  Pašizmaksa, mainīgās izmaksas, darbaspēka algu aprēķins    26
10.3.1.  Mainīgās izmaksas vienai produkcijas vienībai    26
10.3.2.  Produkta pašizmaksa vienai vienībai    26
10.3.3.  Darbaspēka algu aprēķins (vienam mēnesim pirmajā ceturksnī)    27
10.4.  Plānotie ieņēmumi    27
10.4.1.  Realizācijas apjoms pirmajā darbības gadā    27
10.5.  Naudas plūsma    29
10.6.  Peļņas - zaudējuma aprēķins    30
10.7.  Uzņēmuma bilance    31
  PIELIKUMI    31
1.1  Datums    34
1.1.2  Informācija par valdes locekli    35
13. Pievienotie dokumenti (Jānorāda dokuments, eksemplāru skaits, lapu skaits)    37
Фрагмент работы

Uzņēmuma darbības sākumā uzņēmums „Creative Accessories” ražos aproces ar latviešu rakstiem – tiks izlaista aksesuāru latviskā līnija, savukārt uzņēmuma attīstoties produkcijas klāsts tiks papildināts arī ar citām aprocēm.
Gaumīgās, patriotiskās un aizsardzības spēka pilnās aprocītes var nēsāt visas 365 dienas gadā - jebkurā pasaules malā, tās kalpos kā latviskās identitātes simbols. Šobrīd aksesuāri ar latviešu rakstiem ir ļoti aktuāli gan jauniešu, gan pieaugušo vidū, tādēļ šis produkts būs piemērots, kā jauniešiem, tā pieaugušajiem.
Aproce ar rokām tiks izgatavota no latviešu rakstu prievītes, kas ražota Latvijā, tādejādi atbalstot Latvijas ražotājus. Produkta priekšrocība būs tā salīdzinoši zemā cena, kas piesaistīs pircējus, kuriem noteicošais faktors izvēloties preci ir tās cena. Tā kā, tas ir roku darbs, tad šī aproce būs kvalitatīva, kā arī uzņēmums izvairās no brāķu iespējamības.
Aproce ar senlatviešu rakstiem būs lieliska dāvana vai ikdienas aksesuārs. Tās būs piemērotas abu dzimumu pārstāvjiem, kā arī, lai tā derētu visiem, ķēdītei būs vairāki posmi, ar kuru palīdzību patērētājs varēs regulēt sev vēlamo aproces garumu. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация