Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:558286
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.01.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Produkta raksturojums    5
2.1.  Garšaugu izmantošana    5
3.  Tirgus analīze    7
3.1.  Mērķtirgus    7
3.2.  Konkurence    7
4.  Mārketinga plāns    8
4.1.  Mārketinga stratēģija    8
4.2.  Cenas veidošana    8
4.3.  Produkta virzīšana tirgū - reklāma    8
5.  Uzņēmuma darbība    9
5.1.  Ražošanas organizācija    9
5.2.  Ražošanas ēku, iekārtu un inventāra raksturojums    9
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    10
7.  SIA „ Zaļumiņi” SVID analīze    11
8.  Riska faktoru analīze    12
9.  Finansu informācija    13
  Izmantotā literatūra    14
  Pielikums    15
Фрагмент работы

8.Riska faktoru analīze
Uzņēmējdarbība vienmēr ir pakļauta riskam, neatkarīgi no tā, vai mēs to apzināmies vai nē. Jebkura saimnieciska darbība saistīta ar daudzām grūtībām, neparedzamām situācijām, no paša uzņēmēja atkarīgiem un neatkarīgiem apstākļiem.
Uzņēmums varētu saskarties ar šādiem riska faktoriem:
Finanšu risks, tas saistīts ar iespējamību ciest finansiālus zaudējumus. Piemēram, negaidītas soda maksas vai finansiāli zaudējumi nodokļu palielinājuma pārrēķina gadījumā. Rūpīgi jāseko, lai šādas negaidītas situācijas nenotiktu, tādēļ ir tik svarīgi likumdošanas noteiktajā kārtībā vest savas uzņēmējdarbības saimnieciskās darbības uzskaiti.
Tirgus risks, kas pamatā saistīts ar izmaiņām pakalpojuma tirgū, piemēram, parādās jauni konkurenti un samazinās pieprasījums pēc mūsu konkrētā piedāvājuma. Konkurence palielināsies tieši vasaras mēnešos, jo ar mums konkurēs zemnieki, kas savu produkciju pārdos tirgū, tieši tādēļ mums jābūt pietiekami oriģinālām, mums jāseko līdzi konkurentu darbībai, patērētāju vajadzībām, kā arī vērtību maiņai. Mums jāmāk uzlabot savu preču kvalitāti, jācenšas ieviest jauninājumus.
Dabas katastrofu risks saistīts ar ugunsgrēkiem, nelaimes gadījumiem. Neuzmanīgi rīkojoties ar ierīcēm, vai tās pārslogojot, vai varbūt neuzmanīgā rīcībā ar svecēm, pirotehniku var radīt uzliesmojums un tam var sekot kāds nelaimes gadījums , tādēļ, jābūt ļoti piesardzīgām un rūpīgām sava darba veikšanā. Tādēļ vajadzētu izmantot apdrošināšanu- apdrošināt gan īpašumu, veselību, dzīvību.
Cilvēciskā faktora risks ir partnera negodīgums, uzņēmuma vadītāja pēkšņa slimība, darbinieku bezatbildība, nolaidība un citi. Tādēļ vajadzētu paredzēt jebkura darbinieka aizstāšanas un nomaiņas iespēju (pat iesaistot savas ģimenes locekļus), meklēt jaunus sadarbības partnerus, un sadarboties ar vairākiem piegādātājiem un pircējiem.
Ražošanas risks, kas sevī iekļauj neparedzētas izmaiņas ražošanas procesā, tas ir novecojusi tehnika, kas sabojājas vissaspringtajā darbu periodā, nekvalitatīvas izejvielas. Tādēļ vienmēr jāpārbauda iepirkto izejvielu kvalitāti, ievērot optimālus to uzglabāšanas apstākļus un protams, jāseko līdzi tehnikas stāvoklim un laicīgi jānovērš tās trūkumi un nerastos nekādi sarežģījumi un uzņēmums varētu veikt pilnvērtīgu darbu. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1318682
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация