Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:995241
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.07.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Kopsavilkums    4
1.  Informācija par uzņēmumu, tā vispārējs apraksts    5
2.  Piedāvāto pakalpojumu apraksts    6
2.1.  Viesnīcas „YYY” pakalpojumu apraksts    6
2.2.  Kafejnīcas „LLL” pakalpojumu apraksts    6
3.  Mārketinga analīze (Mārketinga koncepcija)    7
3.1.  Mērķa tirgus raksturojums    7
3.2.  Konkurence    8
3.3.  Mārketinga MIX    9
4.  Uzņēmuma vadība    11
5.  Finansu aprēķins    12
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Фрагмент работы

3.1.Mērķa tirgus raksturojums
Jelgavas pilsētas viesi no Latvijas un citām tuvākajām valstīm.
Dzimums: vīrieši un sievietes
Vecums: no bērniem līdz pensionāriem
Izglītība: vidējā, speciālā vai augstākā izglītība pieaugušajiem
Ģeogrāfiskais izvietojums: pilsētas
Pēc nodarbošanās: vienas dienas viesi, konferenču rīkotāji, atpūtnieki, studenti. Pieļaujam, ka mūsu viesnīcas pakalpojumus izmantos arī citi, mūsu mērķa tirgū neparedzētie cilvēki, tomēr mērķa tirgus aprakstā ietvertie paredzami kā regulāri pircēji un tāpēc viesnīcai un kafejnīcai nesīs lielākus ienākumus nekā citi pircēji.

Izveidotā mērķa tirgus pamatojums
• Piedāvātie pakalpojumi un pakalpojumu līmenis gan viesnīcā, gan kafejnīcā būs atbilstošs Eiropas standartiem
• Pakalpojumi nebūs orientēti uz viena vai otra dzimuma pārstāvjiem.
• Piedāvātie viesnīcas un kafejnīcas pakalpojumi būs pievilcīgi konferenču rīkotājiem, vienas dienas viesiem, atpūtniekiem, kā arī studentiem, kuri studē Jelgavā braucot no citām pilsētām un arī vietējiem iedzīvotājiem.
• Viesmīlības uzņēmums orientējas uz klientiem ar vidējo, speciālo vai augstāko izglītību, pamatojoties uz to, ka cilvēki ar zemāko izglītību maz ceļo un nav tik ieinteresēti apmeklēt jaunas un interesantas vietas kā cilvēki, kuri iegūstot izglītību ir ieinteresēti papildināt savas teorētiskās zināšanas.
• Savus klientus sagaidām no vidējām un lielām pilsētām, jo laukos dzīvojošie cilvēki mazāk ceļo, ir vairāk piesaistīti pie saimniecībām.

Uzņēmums savu mērķa tirgu nesadala segmentos, jo plāno vienotu mērķa klientūru, kas būs ieinteresēta viesnīcas pakalpojumu patērēšanā. Jo, ņemot vērā, ka tirgus segmentēšana tiek veikta tikai tāpēc, lai reaģētu uz specifiskām pircēju vēlmēm un vajadzībām, tas ir grūts, dārgs pasākums.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация