Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:365030
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.01.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  DARBA UZDEVUMI    4
1.  UZŅĒMUMA "CĪRUĻI" MĀRKETINGA VIDE    5
1.1.  TIRGUS SITUĀCIJAS ANALĪZE    5
1.2.  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀ VIDE    6
1.3.  UZŅĒMUMA MIKROVIDE    7
1.3.1.  Piegādātāji    7
1.3.2.  Starpnieki    8
1.3.3.  Pircēji    8
1.3.4.  Konkurenti    8
1.3.5.  Sabiedriskās organizācijas, prese    9
1.3.6.  Tiesiskie, normatīvie akti, reglamenti    10
1.4.  UZŅĒMUMA MAKROVIDE    10
1.4.1.  Valsts demogrāfiskais stāvoklis    10
1.4.2.  Valsts ekonomiskais stāvoklis    10
1.4.3.  Zinātne, tehnoloģija, tehnika    10
1.4.4.  Sociālkultūras elementi    11
1.4.5.  Valsts politika    11
1.5.  UZŅĒMUMA PAKALPOJUMA PIEPRASĪJUMS    11
1.5.1.  Segmentēšana    11
1.5.2.  Mērķauditorija    11
1.5.3.  Pircēju rīcības modelis    12
1.5.4.  Lēmumu pieņemšanas posmi    12
1.6.  UZŅĒMUMA SVID ANALĪZE    13
2.  UZŅĒMUMA MĀRKETINGA MĒRĶIS UN STRATĒĢIJAS    14
2.1.  MĀRKETINGA MĒRĶIS    14
2.2.  STRATĒĢIJAS    14
2.2.1.  Pozicionēšana un diferencēšana    14
2.3.  CENU NOTEIKŠANA    16
2.4.  TIRGUS STRATĒĢIJA    18
3.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU PROGRAMMA    19
3.1.  TIEŠĀS PĀRDOŠANAS AKTIVITĀTES    19
3.2.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANA    19
3.3.  REKLĀMA    20
3.3.1.  TV reklāma    21
3.3.2.  Radio reklāma    21
3.3.3.  Mājaslapas izveide    21
3.3.4.  Tēla veidošana    22
3.3.5.  Plakātu izveide lielveikaliem    22
3.4.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU BUDŽETS    22
  SECINĀJUMI    26
  TEORĒTISKĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    28
  PIELIKUMI    29
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Izpētot SIA „Cīruļi” konkurentus, var secināt, ka šajā nozarē darbojas 18 uzņēmumi, no kuriem līderpozīcijas ir ieņēmis SIA „Staburags, kas atrodas Vidzemē, Priekuļu pagastā, un SIA „Fun Shooting Tours”, kas atrodas Rīgas novadā. Tuvākie konkurenti ir SIA „Jauču šautuve” Ģipkā,(60 km attālumā) SIA "Strautiņi" Kandavā, SIA "Kuldīgas šautuve" Rumbā, SIA "Zvārdes šautuve" Zvārdē", SK Mednieki" Grobiņas pagastā,
2. Šāda veida šautuvēm, ar plašu piedāvājumu sortimentu, ir iespēja attīstīties šaušanas ne tikai šaušanas, bet arī atpūtas un izklaides industrijā. Statistikas dati liecina, ka 10-15% no ģimenes budžeta tiek tērēti izklaidēm un atpūtai, jo cilvēkiem apnīk ikdienas rutīna un rodas vēlme vairāk pavadīt brīvo laiku kopā ar draugiem vai ģimeni, aktīvi atpūšoties.
3. Šautuves izklaides laukumu un inventāra iegāde izveide prasa lielus kapitālieguldījumus, šis faktors visbūtiskāk ietekmē citu konkurentu spēju ieiet nozarē, jo rada augstas ieiešanas barjeras.
4. Talsi un novads ir viena no Kurzemes 4 lielākajiem novadiem, kas gatavs rūpēties par savu ekonomisko augšupeju, atbalstot esošos ražošanas uzņēmumus un attīstot jaunus uzņēmējdarbības veidus, kas palīdzētu nostiprināt pilsētas un novada saimniecisko patstāvību un veicinātu iedzīvotāju labklājību.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация