-
Reklāmas uzņēmuma biznesa plāns
Nr. | Название главы | Стр. |
Kopsavilkums | 4 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 5 |
1.1.1. | Uzņēmuma pilns nosaukums | 5 |
1.1.2. | Reģistrācijas numurs | 5 |
1.1.3. | Uzņēmuma juridiskā adrese | 5 |
1.1.4. | Norēķinu konti | 5 |
1.1.5. | Pamatkapitāls | 5 |
1.2. | Pamatdarbība | 6 |
1.3. | Papilddarbība | 6 |
1.4. | Komercdarbības idejas vēsture | 6 |
1.5. | Uzņēmuma misija | 6 |
1.6. | Uzņēmuma mērķi | 6 |
1.6.1. | Stratēģiskie mērķi | 6 |
1.6.2. | Taktiskie | 7 |
1.6.3. | Operatīvie | 7 |
1.7. | Īpašuma tiesības | 7 |
2. | Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums | 8 |
2.1. | Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums | 8 |
2.2. | SIA “Presentation time” pakalpojumi | 8 |
2.3. | Pakalpojumu sortiments | 9 |
2.3.1. | Pakalpojumu sortiments | 9 |
2.3.2. | Pakalpojumu sortimenta raksturojums | 10 |
2.4. | Pakalpojumu kvalitāte | 11 |
2.5. | Pakalpojumu dzīves cikls | 11 |
3. | Tirgus analīze | 13 |
3.1. | Tirgus vispārējs raksturojums | 13 |
3.2. | Tirgus rādītāji | 16 |
3.3. | Mērķa tirgus raksturojums | 20 |
3.4. | Tirgus niša un tās raksturojums | 20 |
3.5. | Konkurentu analīze | 20 |
3.5.1. | Konkurenti, to priekšrocības, trūkumi un cenu noteikšanas stratēģija | 21 |
3.5.2. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū. SWOT analīze | 24 |
3.5.3. | SWOT analīze | 24 |
4. | Mārketinga stratēģija | 26 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 26 |
4.2. | Pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums | 27 |
4.3. | Pakalpojumu tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 27 |
4.3.1. | Reklāma | 27 |
4.3.2. | Atlaižu politika | 28 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšanas plāns | 29 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vieta | 29 |
5.2. | Uzņēmuma izmantojamie resursi | 31 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 31 |
6. | Uzņēmuma vadība | 33 |
6.1. | Uzņēmuma darbības organizācijas struktūra | 33 |
6.1.1. | Vadītāju funkcijas un atbildība | 34 |
6.2. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 34 |
6.2.1. | Darbinieku štata saraksts | 35 |
6.2.2. | Atalgojums un motivācija | 36 |
6.2.3. | Darbinieku algas un nodokļi | 37 |
7. | Problēmas un risks | 38 |
8. | Finansu informācija | 40 |
8.1 | Peļņas vai zaudējumu aprēķins | 40 |
8.1 | Bilance | 43 |
Izmantotās literatūras saraksts | 45 | |
Pielikumi | 46 |
Latvijas reklāmas tirgum ir vērojama visdinamiskākās augšanas tendence salīdzinājumā ar pārējo Baltijas valstu reklāmas tirgu. Kopējais apgrozījums 2002. gadā sastādīja 69milj. EUR, kas ir par 14% vairāk, nekā gadu iepriekš (šāda augšanas tendence ir vērojama kopš 1999.gada un vidējais tirgus pieaugums ir 13% gadā). Tas liecina par to, ka tirgus ir attīstības fāzē un jaunā reklāmas uzņēmuma ienākšana tirgū ir iespējama.
Sabiedrība ar ierobežoto atbildību “Presentation time” piedāvā saviem klientiem pilnu kvalitatīvu reklāmas pakalpojumu klāstu, sākot ar tirgus izpēti, mediju plānošanu, reklāmas dizaina izstrādi, izveidi un ieviešanu, kas ļauj domāt par klientu vēlmi izvēlēties tieši “Presentation time” sniegtos pakalpojumus.
Mūsu mērķa tirgus ir Latvijas mazie un vidējie uzņēmumi, kas ir gatavi ieguldīt no 25 Ls mēnesī reklāmā, tādējādi vēloties palielināt savu preču un pakalpojumu noietu. Mūsu noteiktie izcenojumi ir salīdzinoši nelieli, cenas tiek noteiktas par katru stundu pēc pašizmaksas metodes, pievienojot apmēram 15% lielu uzcenojumu. Šādas stratēģijas nolūks ir iegūt pēc iespējas vairākpastāvīgu klientu.
Kā galvenais klientu piesaistes mehānisms SIA “Presentation time” darbībā ir tiešais mārketings - klientu individuāla apzināšana, kas notiek, reklāmas menedžeru asistentiem apmeklējot vai zvanot potenciālajiem klientiem, stāstot viņiem par mūsu piedāvātajiem pakalpojumiem, piedāvājot sadarbību.
Uzņēmums sāk darbību ar 9 jaunu, mērķtiecīgu cilvēku ar māklsliniecisku domu kolektīvu, kas spēj kvalitatīvi un ātri izpildīt klientu pasūtījumus.
2001. gada reklāmas tirgus rādītāju analīze liecina par to, ka uzņēmumam, kas darbojas reklāmas nozarē, ir attīstības iespējas un līdzekļu ieguldīšana šajā komercdarbības veidā dos peļņu līdzekļu īpašniekam. Viens no galvenajiem tirgus rādītājiem, kas liecina par to, ka nodarboties ar uzņēmējdarbību ir izdevīgi, ir finansiālā rentabilitāte – peļņas attiecība pret kapitālu. Reklāmas uzņēmumiem šīs radītājs 2000. gadā ir bijis 44%, kas nozīmē, ka nodarboties ar uzņēmējdarbību šajā nozarē ir izdevīgāk nekā ieguldīt brīvos līdzekļus bankā.
Iestāšanās Eiropas Savienībā 2004. gadā pavērs iespējas iegūt vēl daudzus pasūtījumus. Jaunajām kompānijām, kas ienāks Latvijas tirgū būs nepieciešami konsultanti, kas labi pārzina vietējo tirgu (arī imidža un reklāmu izveidē), tāpēc SIA “Presentation time ir lielas tālākās attīstības un paplašināšanas iespējas.…
Darbā ir veikta Latvijas reklāmas tirgus analīze (arī salīdzinot uzņēmumu ar potenciālajiem konkurentiem), finansu plānošana, pakalpojumu apraksts, utt.
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns SIA "Svariņš"
- Reklāmas uzņēmuma biznesa plāns
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns
Бизнес план для университета15
-
Biznesa plāns SIA "Svariņš"
Бизнес план для университета27
-
SIA "Papīra trauki" biznesa plāns
Бизнес план для университета15
-
Biznesa plāns IK "Dizainss"
Бизнес план для университета20
-
Biznesa plāna izstrādāšanas gaita SIA "X"
Бизнес план для университета26