Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:248156
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.03.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    5
1.1.  Informācija par uzņēmumu un tā vadību    5
1.2.  Pakalpojuma apraksts    10
1.3.  Tirgzinības plāns    11
1.3.1.  Virzīšana    11
1.3.2.  Cenu stratēģija    12
1.3.3.  Atrašanās vieta    12
1.3.4.  Konkurenti    13
1.3.5.  Tirgus segmentēšana    13
1.3.6.  Pretkrīzes stratēģija tirgus izmaiņu gadījumā    14
1.3.7.  SVID analīze    15
1.4.  Problēmas un riski    16
1.5.  Projekta īstenošanas grafiks    16
2.  Finanšu aprēķins    17
2.1.  Investīcijas un to avoti    17
2.2.  Naudas plūsmas plāns    18
2.3.  Bilance    21
2.4.  Peļņas vai zaudējuma aprēķins    21
2.5.  Finanšu rādītāju novērtējums    22
  Pielikumi    23
Фрагмент работы

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „ Pie Hercoga Jēkaba” tika dibināta 1993. gadā ar mērķi sniegt latviešu nacionālās virtuves ēdināšanas pakalpojumus.
Uzņēmuma stratēģiskie mērķi ir izveidot restorānu ar labu slavu un imidžu Nīderlandē – Amsterdamā, pie restorāna vasarā izbūvēt bērnu atrakcijas parku, atbalstīt vietējos lauksaimniekus, maksimāli iegadājoties nepieciešamos produktus no nīderlandiešu zemniekiem, turpmāko gadu laikā paplašināt uzņēmumu, izveidojot vēl vismaz vienu jaunu restorānu kādā no citām Nīderlandes pilsētām. Uzņēmuma taktiskie mērķi ir piedāvāt konkurētspējīgas cenas, vienlaicīgi gūstot peļņu, iegūt plašu, uzticamu klientu loku, izpētīt konkurentu cenas, pakalpojumu klāstu.
SIA “Pie Hercoga Jēkaba” piedāvā sadarbību Nīderlandes uzņēmējiem uz franšīzes līguma pamata, kurš tiks slēgts uz nenoteiktu laiku. Franšīzes devējs katru gadu no franšīzes ņēmēja ienākumiem saņems 10%. Pamata izvēle ir Nīderlande, jo šajā valstī ir ļoti attīstīts pakalpojuma sektors. Tā kā šeit ir daudzu pasaules valstu virtuves, tad noteikti iedzīvotāji un tūristi būs pieraduši pie jauniem un interesantiem ēdieniem.
Franšīzes ņēmējs uzņemas daļēju atbildību par projekta izmaksām un dokumentu nokārtošanu, jo nīderlandiešu uzņēmējs labi pārzina šo tirgu un nodokļu sistēmu.
Komunikāciju pasākumu komplekss ietver dažāda veida reklāmas, sabiedrisko attiecību veidošanu un noieta veicināšanu.
Restorāns piedāvās ēdināšanas pakalpojumus par konkurētspējīgām cenām. Cenu stratēģija paredz cenu paaugstinājumu pieprasījuma palielinājuma gadījumā.
Restorānam konkurence ir ļoti liela, jo tas atradīsies Amsterdamas centrā, kur līdzās ir daudz internacionālu ēdināšanas iestāžu.
Franšīzes devējs atpelna ieguldīto naudu investīcijās pēc trijiem gadiem.
. Uzņēmuma raksturojums
1.1. Informācija par uzņēmumu un tā vadību
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „ Pie Hercoga Jēkaba” tika dibināta 1993. gadā ar mērķi sniegt latviešu nacionālās virtuves ēdināšanas pakalpojumus . Uzņēmuma juridiskā adrese ir Krasta iela 76, Rīga, LV-1019, Latvija. Uzņēmuma dibinātāji ir divas fiziskas personas: Madara Saldeniece, Ilze Simaškina. Uzņemuma sākuma kapitāls ir 30000 eiro. Kapitāldaļu sadalījums ir proporcionāli uz pusēm – 15000 eiro katram uzņēmuma dibinatājam. 1994. gadā tika izveidota restorānu ķēde Latvijā – Liepaja, Ventspils, Valmiera, Rīga. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация