Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:307602
 
Оценка:
Опубликованно: 22.06.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Kopsavilkums    4
2.  Uzņēmuma raksturojums    5
3.  Pakalpojumu raksturojums    11
4.  Personāla politika    13
5.  Mārketinga struktūra un mērķi    28
5.1.  tirgus analīze    28
5.2.  konkurence    31
5.3.  mārketinga stratēģija    33
5.4.  reklāma    35
6.  Finanšu plāns    39
7.  SVID analīze    49
8.  Secinajumi un priekšlikumi    51
9.  Pielikumi    55
Фрагмент работы

Vēl nesen lauku tūrisms netika uzskatīts par vērā ņemamu ekonomiskas aktivitātes izpausmi laukos, bet pēc Otrā Pasaules kara ir kļuvis par vienu no ekonomikas nozarēm, kas attīstās visstraujāk un visveiksmīgāk. Tāpēc tūrismam ir liela nozīme katras valsts labklājības celšanā un jaunu darbavietu radīšanā. Lauku tūrisma organizētās attīstības (kopš 1993.gada) pirmsākumos, palielinoties tūristu skaitam, saimniecības pārorientējas no tradicionālās lauksaimniecības uz viesu uzņemšanu, paplašinot telpas, ceļot atsevišķas mājiņas tūristiem, veidojot mazas viesnīcas un viesu mājas, iekārtojot un uzlabojot kempinga vietas.
Pēc Pasaules Tūrisma organizācijas (PTO) datiem Eiropā tūrisms katru gadu pieaug par 5% un nav iemesla domāt, ka Latvija ilgtermiņa skatījumā šajā jomā varētu atšķirties. PTO dati arī liecina, ka tūrisma industrija kļūst par vienu no svarīgākajām nozarēm pasaulē, un tā prognozē, ka līdz 2020. gadam Baltijas reģionā, salīdzinot ar citām Eiropas daļām, notiks strauja tūrisma attīstība.
Arvien nozīmīgāku vietu arī Latvijas valstī tautsaimniecības attīstībā ieņem pakalpojumu nozare. Ja papildus ienākošajam tūrismam ņemam vērā arī vietējo tūrismu, ir iespējams, ka tūrisms laukos jau šodien ieņem nozīmīgāku vietu kā lauksaimniecība. Nereti tūrisms varētu kļūt par vienu no retajām iespējām attīstīties lauku rajoniem ar nepiemērotiem apstākļiem lauksaimniecības attīstībai, tādējādi lietderīgi izmantojot brīvās dzīvojamās telpas, lauksaimniecībā neizmantojamo zemi, kā arī ainavu, ko citiem mērķiem nav iespējams izmantot. Lielas iespējas tūrisma attīstībai nodrošina Latvijas maz pārveidotā daba, bagātais kultūrvēsturiskais mantojums, kā arī tradicionālā lauksaimniecība un amatniecība.
Uzņēmuma darbības sfēra:
Viesu nams, tūrisma un atpūtas centrs.
Pamatkapitāla lielums un tā sadalījums starp dibinātājiem:
SIA „Viesturi ”pamatkapitāls ir 10 000 Ls. Mantiskais ieguldījums ir 6000.00 Ls, skaidras naudas ieguldījums 4000.00 Ls. Katras daļas nominālvērtība ir 1000.00 Ls.
Lauku māja “Vieturi” atrodas Ventspils rajona Jūrkalnes pagastā. Lauku mājas celtniecība aizsākās 1990.gadā, kad tā tika celta kā dzīvojamā ēka ģimenei, tomēr visu laiku līdz 1994. gada galvenais iztikas avots bija lopkopība un zemkopība. 1994. gada pagasta priekšsēdētājs piedāvāja ”Viesturu” saimniekiem uzņemties rūpes par kādu jauniešu grupu no Somijas, jo saimniece lieliski gatavoja ēst un arī māja bija pietiekami plaša viesu uzņemšanai. Šim gadījumam tika izremontētas piecas istabas mājas pirmajā stāvā. 1994.gadā tika uzņemti pirmie ceļotāji - Somu grupa, kura tomēr bija nevis jauniešu, kā tas bija solīts, bet gan veci, pensionēti pensionāri un saimnieku rūpes klājot galdu atvērtā verandā tika ļoti izbrīnītas, bet pēc nelieliem paskaidrojumiem vakars noritēja labi, bija apmierināti gan saimnieki, gan arī viesi. Saimnieki nolēma vairāk pievērsties šai nozarei, jo tā nesa lielāku peļņu īsākā laikā.
Nākošajā gadā pirmajā stāvā jau tika izmitināti 17 cilvēki un tas sāka kļūt ienesīgi šīs mājas saimniekiem. Ar katru gadu tūristu skaits pieauga diezgan strauji 1999.gadā tie bija jau 72 cilvēki. Tika ļoti piestrādāts pie apkārtnes sakopšanas, tika izveidoti apstādījumi, lai radītu sakoptāku iespaidu, kā arī sakopts vecais dārzs, kurā tika izveidots laukums bērniem- ar smilšu kasti un divām šūpolēm, tāpat ceriņu ielokā tika izveidots piknika laukumiņš, kurš atrodas aizvējā un ir ļoti iemīļots “barbekjū” vakariem pie ugunskura.
Lai nenotiktu zālāju izbraukāšana tika izveidots speciāls laukums mašīnu novietošanai, kurā var novietot pat līdz 20 automašīnām. Līdz ar to, ka pieprasījums pārsniedza piedāvājumu, bet nakšņot gribētāji labprātīgi neatkāpās no šīm lauku mājām, netālu tika izveidotas vairākas ugunskuru un telšu vietas. Tātad vasarā, siltākā laikā, nedēļas nogalē šajā mājā, kurā ir tikai divpadsmit istabas atradās pat līdz 50 viesiem, protams, istabas spēja uzņemt tikai līdz pusei no šiem nakšņotājiem, ja bija daudzas ģimenes ar maziem bērniem, tad nakšņotāju daudzums istabās palielinājās līdz pat 12 cilvēkiem.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация