Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
11,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:653584
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Annotation    3
  Kopsavilkums    4
1.nodaļa.  Uzņēmuma apraksts    7
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    7
1.2.  Uzņēmuma vēsture    9
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    9
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    10
2.nodaļa.  Uzņēmuma produkta raksturojums    11
2.1.  Uzņēmuma preču un/vai pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    11
  Vispārīgs kamentārs par nosacījumiem ūdenspīpju attīstībai    11
  Vispārīgs apraksts par kaljaniem(ūdenspīpem)    12
2.2.  Produkta sortiments    12
2.3.  Produkta kvalitāte    15
2.4.  Produkta svarīgākie tehniskie,estetiskie u.c. rādītāji    16
2.5.  Ziņas par patentu un licenču, preču zīmju autortiesību u.c. intelektuālā īpašuma objektu aizsardzība    17
  Tabakas un tabakas izstrādājumu aprites noteikumi II. Atļauja uzņēmējdarbībai    17
  Pārtikas apmites likums    19
3. nodaļa.  Tirgus analīze    20
3.1.  Tirgus(nozares) vispārējais raksturojums    20
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    20
3.3.  Konkurentu analīze    20
3.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    22
4. nodaļa.  Mārketinga stratēģija    24
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    24
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    25
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    25
  Uzņēmuma tēla veidošana    27
5. nodaļa.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    28
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    28
5.2.  Uzņēmumā izmantojošie resursi    29
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozamie līdzekļi    29
  Apgrozāmie līdzekļi    30
6. nodaļa.  Uzņēmuma vadība    32
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    32
6.2.  Vadītāju funkcijas un atbildība    34
6.3.  Uzņēmumā nodarbinatības personāls    35
6.4.  Darbinieku atalgojums un motivācija    35
7. nodaļa.  Problēmas un risks    38
7.1.  Risks un tā veidi,problēmas un riska mazināšanas pasākumi    38
8. nodaļa.  Finanšu informācija    39
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    39
8.2.  Bilance    41
8.3.  Naudas plūsma un kredīta atmaksas grafiks    42
  Izmantotās literatūras saraksts    44
Фрагмент работы

Biznesa plāna mērķis ir precīzi formulēt jaundibināma uzņēmuma SIA “Kaljan-town” darbību, tās vājās un stipras puses, lai uzņēmuma darbība būtu veiksmīga un varētu attīstīties nākotnē.
SIA “Kaljan-town” atrodas Jelgavas pilsetā un ir dibināts no jauna, reģistrēts komercreģistrā 2006.gadā 6.oktobrī. Tās īpašnieki ir Tatjana Pažusa, Vladimirs Smirnovs un Agris Kalniņš. Īpašnieki ieguldījuši pamatkapitālu 3000 LVL apmerā. Uzņēmuma pamatdarbība ir kaljanu (ūdenspīpju) pakalpojumu sniegšana.SIA “Kaljan-town” piedava “kaut ko vieglu, kaut ko ātru, kaut ko jaunu un kaut ko saldu”-interesantu izklaides un atpūtas programmu austrumu stilā, brīnešķīgu laiku pavadīšanu un ūdenspīpju uzbaudīšanu, ka arī plašu tējas, alkohola, tabakas un ēdienu sortimentu.
SIA “Kaljan-town” tālakie mērķi ir iekarot Jelgavas tirgu un tuvakajos gados kļūt par tirgus līderi. Pirmajā darbības gadā ir ieplānota kaljan-bāra atveršana un darbības sakšana.Veicot tirgus analīzi Jelgavā tiek konstatēts, ka nav neviena uzņēmuma, kas piedavātu līdzīgus pakalpojumus. Ir gan ļoti liela netieša konkurence, kuri piedavā citus atpūšanas veidus, tau SIA “Kaljan-town” plāno izkonkurēt ar lielisko pakalpojuma ti un ieinteresēt vairāk pastavīgus klientus.
Liela uzmanība tiek pievērsta marketinga strateģijai, jot ā noteikti dos lieliskus rezultātus SIA “Kaljan-town” attīstībai. Reklāmas kampaņa paredz reklāmu vietēja televīzijā un avīzēs, ka arī internetā un pastā.
Uzņēmums SIA “Kaljan-town” atrodas Driksas iela 4, Jelgava, LV-3001. Šī vieta ir Jelgavas centrs, kur ikdienā ir daudz cilvēku. Kaljan-bārs atrodīsies tirdzniecības centrā „Pilsētas pasaža” otrajā stāvā,eka atbilst visien būvniecības, drošības un sanitāriem noteikumiem. Pamatlīdzekļi ir tehnoloģiskās iekartas, ūdenspīpes, mebeles. Apgrozāmie līdzekļi ir alkoholiskie dzērieni, tabaka. Izejvielas tiek piegadātas no starpniekiem, kas nodarbojas ar to piegādi Latvijā.
SIA “Kaljan-town” nodarbina 14 cilvēkus, kas strādā 2 maiņas no 9.00-16.00 un no 16.00-00.00. Personāls ir ar atbilstošu kvalifikāciju un darba pieredzi.
Pirmaja darbības gadā ir plānots strādāt ar peļņu, nakamājos gados to palielinot. Paņemto kredītu plānots atdot 7 gadu laikā.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация