Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:194927
 
Оценка:
Опубликованно: 26.03.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Plāna kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma juridiskais statuss un īpašuma daļas    4
3.  Pakalpojums    7
3.1.  Produkcijas koncepcija    7
3.2.  Produkcijas apraksts    7
3.3.  Vajadzības, kuru apmierināšanai radīta šī produkcija    7
4.  Tirgus analīze    8
4.1.  Tirgus definīcija    8
4.2.  SVID analīze    8
4.3.  Makrovides analīze    9
5.  Mārketinga stratēģija    11
5.1.  Produkcijas realizācijas kanāli    11
5.2.  Cenu politika    11
5.3.  Pakalpojumi un garantijas    11
5.4.  Reklāma    11
5.5.  Sabiedriskās attiecības    12
6.  Uzņēmuma funkcionēšana    13
6.1.  Izvietojums    13
6.2.  Sagādes, ražošanas un realizācijas process    13
7.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    14
7.1.  Vadība    14
7.2.  Mikrovide    14
8.  Svarīgāko biznesa plāna pasākumu grafiks    16
9.  Risks un problēmas    18
Фрагмент работы

2003.gada 1.aprīlī ir dibināta sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Akords”, lai darbotos mūzikas izklaides un sabiedriskās ēdināšanas jomā.
Uzņēmuma dibinātājs ir Kaspars Vārpiņš. Sabiedrības pamatkapitāls ir 2000 Ls.
Veicot pētījumus Liepājas mūzikas klubu tirgū secinām, ka Liepājā pilnībā vēl nav izveidojies izklaides industrijas tirgus, jo savā starpā konkurē tikai divi līdz trīs lielāki mūzikas klubi, kas paralēli piedāvā arī sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu.
SIA “Akords” galvenais uzdevums izveidot mūsdienīgu, drošu un elegantu atpūtas vietu gan liepājniekiem, gan arī Liepājas viesiem ar visu laiku labāko mūziku un garšīgāko ēdienu.
Nākotnes plānos ir izveidot SIA “Akords” lielu atpazīstamību sabiedrībā. To ir plānots sasniegt izmantojot masu mēdijus, izstrādājot dizainu un veicot pārējos reklāmas un sabiedrisko attiecību pasākumus.
Uzņēmuma funkcionēšana īpaši neizceļas uz apkārtējo vidi, jo sagāde notiek 2-3 reizes nedēļa, uzņēmumā nav paredzēta īpaši liela noliktava, jo darbs noris ar pārtikas produktiem, un tie ātri bojājas.
Uzņēmumā strādā 20 darbinieki, no kuriem 6 ir dažādu līmeņu vadītāji. Kopējā darbinieku alga sastāda 2925,- Ls mēnesī.
Mūzikas klubs darbojas katru dienu sākot no 12:00, kad apmeklētāji var ieturēt maltīti, t.i. vēlas brokastis, pusdienas, vakariņas. Vakarā 22:00 darbu sāk mūzikas klubs, kurā ir iespējams iegādāties alkoholiskos dzērienus, protams, arī bezalkoholiskos, kā arī vēl joprojām ieturēt maltīti. Mūzikas klubs strādā līdz pēdējam klientam.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация