-
SIA "Bodyart"
Nr. | Название главы | Стр. |
Uzņēmuma pamatojums | 3 | |
1. | Uzņēmums | 3 |
2. | Darbības veids | 3 |
3. | Dibinātājs | 3 |
4. | Misija, stratēģiskie, taktiskie, operatīvie mērķi | 4 |
5. | Darbinieki | 4 |
6. | Darbinieku atalgojums | 18 |
7. | Telpu un iekārtu nodrošinājums | 18 |
8. | PL tabula | 19 |
9. | Krājumu tabula | 20 |
10. | Darbinieku motivācija | 20 |
11. | Likumdošanas ietekme | 21 |
Piedāvātais produkts | 21 | |
1. | Produkcijas pamatojums | 21 |
2. | Ražošanas process | 21 |
3. | Kvalitāte | 22 |
Pakalpojuma tirgus novērtējums un mārketinga plāns | 22 | |
1. | Tirgus raksturojums | 22 |
2. | Tirgus segmentēšana | 22 |
3. | Konkurentu analīze | 24 |
4. | Preču virzīšana tirgū | 25 |
5. | SVID analīze | 25 |
6. | Tirgus attīstības nodrošināšana | 26 |
7. | Apgrozījuma prognoze | 26 |
Darba kolektīvs ir vienots.
Tiek rīkoti kopīgi pasākumi un izbraucieni zaļumos.
Vismaz reizi gadā notiek ekskursija uz kādu kopīgi izvēlētu vietu.
Katru vasaru notiek sporta sacīkstes vienu vai divas dienas ar nakšņošanu viesu namos vai teltīs.
Un citas kopīgi izdomātas aktivitātes pēc pašu vēlēšanās.
Pēc kopīgi izvēlēta laika tiek atzīmēti nozīmīgākie latviešu svētki, kā piem. Jāņi, Ziemassvētki, Lieldienas.
Kopīgi tiek apsveikti kolektīva dalībnieki, kuriem ir jubileja vai kādi citi nozīmīgi svētki, kā piem. kāzas.
11. Likumdošanas ietekme
Likumi, kas reglamentē firmas darbību:
Darba aizsardzības likums;
Komerclikums;
Autortiesības;
Likums ‘’Par nodokļiem un nodevām’’;
MK noteikumi Nr. 154 ‘’Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas noteikumi’’;
MK noteikumi Nr. 585 ‘’Noteikumi par grāmatvedības kārtošanu un organizāciju’’;
Likums ‘’Par grāmatvedību’’.
Piedāvātais produkts
1. Produkcijas pamatojums
Mēs sniedzam iespēju cilvēkiem būt savādākiem, tādiem, kā viņi vēlas, izrotājot viņu ķermeņus ar tetovējumiem vai / un pīrsingiem.
Katram cilvēkam ir sapņi, ko viņi vēlas īstenot, mērķi, ko vēlas sasniegt, un stils, ar kuru vēlas atšķirties no pārējiem vienaudžiem. Mēs šo iespēju sniegsim viesiem, kas to vēlas, ar tam nepieciešamo kvalitāti un precizitāti.
Mūsu mērķa auditorija ir jaunieši no 18 gadu vecuma līdz apm. 30 gadu vecumam, kas vēlas padarīt savu dzīvi savādāku, atšķirīgu.
Mūsu pakalpojuma veidi ir tetovēšana, pīrsingu duršana, ausu caurduršana auskariem.
2. Ražošanas process
Tetovēšana – visi tetovējumi tiek zīmēti ar roku, pēc tam nokopēti un tā nospiedums tiek uzlikts un cilvēkā ķermeņa. Tādā veidā, klientam ir iespēja apskatīties, vai tas viņu apmierina un atrodas īstajā vietā, kā arī to, kā apmēram izskatīsies. Tad topošo tetovējumu ir iespējams pielabot, vai arī sākt zīmēt uz cilvēka ķermeņa.
Uzgaidāmajā telpā atrodas vairākas mapes ar tetovējumu paraugiem, no kuriem arī var izvēlēties sev vēlamo ķermeņa rotu, kas attiecīgi pēc klienta vēlmēm tiek palielināts vai samazināts.
Tad, kad zīmējums ir izvēlēts un klientu viss apmierina, attiecīgā ķermeņa vieta tiek apstrādāta un tiek veikta procedūra.
Pīrsings, auskari – klients izvēlas attiecīgo rotu, ar kuru vēlas izrotāt savu ķermeni. Tad ķermeņa vieta tiek attiecīgi apstrādāta un tiek veikta procedūra.…
Uzņēmuma pamatojums, Uzņēmums, Darbības veids, Dibinātājs, Misija, stratēģiskie, taktiskie, operatīvie mērķi, Darbinieki, Darbinieku atalgojums, Telpu un iekārtu nodrošinājums, PL tabula, Krājumu tabula, Darbinieku motivācija, Likumdošanas ietekme, piedāvātais produkts, Produkcijas pamatojums, Ražošanas process, Kvalitāte, Pakalpojuma tirgus novērtējums un mārketinga plāns, Tirgus raksturojums, Tirgus segmentēšana, Konkurentu analīze, Preču virzīšana tirgū, SVID analīze, Tirgus attīstības nodrošināšana, Apgrozījuma prognoze
- SIA "A-Audio"
- SIA "Afrodīte"
- SIA "Bodyart"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns viesu namam ''Atpūta''
Бизнес план для средней школы8
-
Avīze "Pasta Balodis"
Бизнес план для средней школы9
-
Guļbūvju ražošanas biznesa plāns
Бизнес план для средней школы45
-
SIA "Winge"
Бизнес план для средней школы19
-
Pirts pakalpojumu sniegšana
Бизнес план для средней школы18