Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:283992
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.06.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Biznesa plāna kopsavilkums   
2.  Uzņēmuma apraksts   
3.  Pakalpojumu raksturojums   
3.1.  Cenas   
4.  Uzņēmuma vadība   
4.1.  Darba algas aprēķins   
5.  Tirgus analīze   
6.  Mārketinga stratēģija   
7.  Iespējamie riski un to mazināšanas pasākumi   
Фрагмент работы

Biznesa plāns tiek izstrādāts sakarā ar jauna uzņēmuma dibināšanu, lai noskaidrotu vajadzīgo resursu daudzumu, novērtētu biznesa idejas realitāti un izvērtētu šī uzņēmuma darbības izdevīgumu.
SIA “GARDUMS ” būs neliels ēdināšanas uzņēmums jeb kafejnīca. Uzņēmums piederēs vienai ģimenei. Uzņēmums atradīsies Līvānu pilsētas centrā.
Uzņēmuma vadošie darbinieki apguvuši pamatus uzņēmējdarbības ekonomikā un uzņēmuma vadībā. Viņu profesionālās iemaņas atbilst ieņemamajiem amatiem.
SIA “GARDUMS ” galvenais virziens ir sameklēt savu vietu pārtikas biznesā, piedāvāt cilvēkiem labus, kvalitatīvus un garšīgus ēdienus, kas gatavoti no Latvijā ražotajiem ekoloģiski tīrajiem produktiem.
Ideja dibināt kafejnīcu, kur ir arī neliels bārs, rādījās, jo šajā vietā nav pietiekoši lielas un labas vietas, kur varētu apēst garšīgi pagatavotus ēdienus, kā arī tos pasūtīt mājās. Līvānos ir daži restorāni un bāri, bet tie ir domāti vairāk pieaugušajiem, nevis bērniem un jauniešiem.
Uzņēmumā telpas būs ļoti gaumīgi un skaisti iekārtotas, tas piesaistīs klientus ar savu izskatu un garšīgiem ēdieniem.
Uzņēmums piedāvās saviem klientiem arī tādu iespēju, kā piegādāt ēdienus pēc pasūtījuma, tur kur vēlās klients. Tā pagaidām ir ļoti svaiga un jauna iespēja Līvānu pārtikas tirgū.
Tā kā SIA “GARDUMS ” kafejnīcas telpas ir diezgan lielas, tur var ierīkot visādus pasākumus un svinības.
Būs ierīkota atsevišķa telpa, kurā savus svētkus varēs svinēt arī bērni.
Uzņēmuma konkurentiem ir savas prioritātes, jo tie jau paspēja iegūt savu tirgus daļu. Viņi jau paspēja izpētīt to darbību, kā arī iekāroja dažus pastāvīgus klientus.
Savā marketinga stratēģijā SIA “GARDUMS ” orientējās uz izvēlēta mērķa tirgus klientu vajadzību, vēlmju apmierināšanu. Uzņēmums jau no paša sākuma centīsies piesaistītu klientu lielāko daļu. …

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,48 €
Комплект работ Nr. 1192503
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация