Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
12,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:700678
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.12.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija angļu valodā (annotation)    5
  Kopsavilkums    6
1.  Uzņēmuma apraksts    8
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    8
1.2.  Uzņēmuma (biznesa idejas) vēsture    9
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    9
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    10
2.  Uzņēmuma produkta raksturojums    12
2.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    12
2.2.  Uzņēmuma sortiments un tā raksturojums    13
2.3.  Pakalpojumu kvalitāte    14
2.4.  Pakalpojumu eksporta iespējas    14
2.5.  Ziņas par patentu un licenču, preču zīmju autortiesībām u.c. intelektuālā īpašuma objektu aizsardzību    15
3.  Tirgus analīze    16
3.1.  Tirgus (nozares) vispārējais raksturojums    16
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    18
3.3.  Konkurentu analīze (to sniegtie pakalpojumi un cenu politika)    21
3.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    23
4.  Mārketinga stratēģija    25
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    25
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    26
4.3.  Pakalpojumu tirdzniecības veicināšanas pasākumi    26
5.  Uzņēmuma funkcionēšana jeb ražošanas plāns    29
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    29
5.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    30
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    32
6.  Uzņēmuma vadība    34
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    34
6.2.  Uzņēmuma nodarbinātais personāls    35
7.  Problēmas un risks    40
7.1.  Risks, tā veidi, problēmas un riska mazināšanas pasākumi    40
8.  Finanšu informācija    41
8.1.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    41
8.2.  Bilance    41
8.3.  Kredīta atmaksas grafiks    42
  PIELIKUMI    44
1.  pielikums    45
2.  pielikums    47
3.  pielikums    48
4.  pielikums    49
5.  pielikums    50
  Izmantotie informācijas avoti    54
Фрагмент работы

Uzņēmuma pamatdarbība, papilddarbība.
Uzņēmuma pamatdarbība, papilddarbība tika noskaidrota pēc NACE klasifikatora, uzņēmuma precīzai darbības noteikšanai.1
Uzņēmuma SIA „LIID” statūtos noteiktos pamatdarbības virzieni:
1.Konsultēšana komercdarbībā un vadībzinībās (NACE 1.1 - 74.14);
2.Tirgus un sabiedriskās domas izpēte (NACE 1.1 - 74.13);
3.Citas ar datoriem saistītas darbības (NACE 1.1 - 72.60);
4.Pārējie citur neklasificēti komercpakalpojumi (NACE 1.1 - 74.87).
1.2. Uzņēmuma (biznesa idejas) vēsture
Ideja par uzņēmuma SIA „LIID” dibināšanu radās uzņēmēju pieprasījuma rezultātā. Pēdējā laikā arvien lielāka uzmanība tiek pievērsta korporatīvā tēla un identitātes veidošanai. Par to interesējas gan privātuzņēmumu vadītāji, gan valsts iestāžu pārstāvji, gan privātpersonas, lai viņi tiktu plaši atpazīti un viņu piedāvātais produkts augsti pieprasīts. Ir divi galvenie iemesli, kas nosaka tēla veidošanas aktualizāciju šobrīd: modes tendence un racionāla nepieciešamība. Sabiedrībai ir svarīgi ar kādiem un cik godīgiem mērķiem uzņēmums sasniedz savus mērķus.
1.3. Uzņēmuma misija un mērķi
Uzņēmuma misija.
SIA „LIID” misija ir izmantot visus iespējamos resursus, lai pasūtītājam radītu maksimālu pievienoto vērtību korporatīvajam tēlam un identitātei.
Uzņēmuma mērķi.
Uzņēmuma SIA „LIID” stratēģiskie mērķi:
Nodrošināt konkurētspējīgu darbības pakalpojumu sniegšanu tirgū;
Nodrošināt ilgtspējīgu uzņēmuma attīstību;
Pilnīgi izmantot pieejamos resursus efektīvai klientu vēlmju apmierināšanai;
Ieviest jaunievedumus pārstāvētajā nozarē;
Kļūt par Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas (LSAKA) biedru.
Uzņēmuma SIA „LIID” taktiskie mērķi:
Radīt vismaz 5 jaunas darba vietas;
Celt darbinieku kvalifikāciju, apmaksājot tiem mācību kursus;
Nodrošināt zīmola atpazīstamību Latvijā;
Piesaistīt klientus, izmantojot reklāmu un citus mārketinga pasākumus.

Uzņēmuma SIA „LIID” operatīvie mērķi:
Atrast piemērotas biroja telpas un iekārtot tās;
Izstrādāt efektīvu un precīzu rīcības taktiku uzņēmuma ilgtspējīgai attīstībai;
Izsludināt vakances uz amatiem lielākajās sludinājumu aģentūrās un internetā;
Izveidot interneta mājas lapu;
Izveidot reklāmu internetā un ievietošanai populārākajos žurnālos un avīzēs;
Izveidot ilgtspējīgas attiecības ar sadarbības partneriem.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −11,77 €
Комплект работ Nr. 1343193
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация