Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:160319
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.05.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
  Saturs    3
1.nodaļa.  Informācija par uzņēmumu, tā stratēģiju un vadību    4
1.1.  Uzņēmums    4
1.2.  Uzņēmuma misija un mērķi    5
1.3.  Vadības shēma    5
1.4.  Uzņēmuma esošie pamatlīdzekļi    6
1.5.  Uzņēmumam nepieciešamie pamatlīdzekļi    6
1.6.  Uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi    7
1.7.  Uzņēmuma vajadzība pēc finansējuma    7
2.nodaļa.  Piedāvātie pakalpojumi    7
2.1.  Pakalpojumu sniegšanas pamatojums    7
2.2.  Pakalpojumu sniegšanas process un tehnoloģija    8
2.3.  Preču un pakalpojumu sortiments    9
2.4.  Produktu kvalitāte un to nodrošinošie pasākumi    10
2.5.  Pakalpojumi un procesu aizsardzība    10
3.nodaļa.  Pakalpojumu tirgus novērtējums, mārketinga plāns    11
3.1.  Tirgus raksturojums un iespējas    11
3.2.  Patērētāja motivācija, izvēloties piedāvātos pakalpojumus    12
3.2.1.  Ģeogrāfiskais sadalījums    12
3.2.2.  Demogrāfiskais sadalījums    12
3.2.3.  Sociālekonomiskais sadalījums    12
3.2.4.  Psiholoģiskais sadalījums    13
3.3.  Konkurentu analīze    13
3.4.  Būtiskākie prognozējamie faktori, kas var ietekmēt uzņēmējdarbības rezultātus    14
3.5.  Pārdošanas apjoma un apgrozījuma prognoze    14
3.6.  Pārdošanas un izplatīšanas stratēģija    14
3.7.  Cenu stratēģija    15
3.8.  Pretkrīzes stratēģija pēkšņu tirgus izmaiņu gadījumā    15
3.9.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu plāns    16
3.9.1.  Reklāma    16
3.9.2.  pasākumu organizēšana    17
4.nodaļa.  Problēmas un riski    17
4.1.  Problēmas    17
4.1.1.  Konkurentu skaita pieaugums    17
4.1.2.  Zaudējumi    17
4.1.3.  Īpašnieka aiziešana no uzņēmuma    17
  Kopsavilkums    18
Фрагмент работы

SIA “Možums” pamatdarbība ir masāžas pakalpojumu sniegšana. Jēdziens masāža ir cēlies no grieķu vārda “massein” vai “massev”, kurš nozīmē mīcīšanu, berzēšanu, aptaustīšanu. 19.gadsimta sākumā gandrīz vienlaikus Eiropā un citur pasaulē masāžu sāka lietot kā ārstniecisku metodi. Pēc nostāstiem masāža jau senatnē esot ieņēmusi ievērojamu vietu ārstniecībā. Gan pašmasāža, gan roku masāža, gan vakuummasāža nostiprina ādu un zemādas slāni, veicina limfas cirkulāciju. Atšķirīga ir tikai katras masāžas efektivitāte un piemērošanas gadījumi.
Biznesa plāns ir SIA “Možums” rīcības modelis. Plānošana kā process ir darbības mērķu noteikšana, to sasniegšanas stratēģijas un taktikas izstrādāšana, kā arī sagaidāmo rezultātu novērtēšana. Šis plāns parāda, kā vadīs uzņēmējdarbību, ko vēlas sasniegt, kā arī parāda projekta ieviešanas rezultātus.
SIA dibinātāji ir izveidojuši masāžas salonu, kurā tiek piedāvāti kvalitatīvi pakalpojumi un iespēja iegādāties vācu firmas “High-Care Cosmetic” ārstniecisko kosmētiku, kā arī saņemt vakuummasāžu.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация