-
SIA "Quality plus"
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Kopsavilkums | 4 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 5 |
1.2. | Uzņēmuma (biznesa idejas) vēsture | 6 |
1.3. | Uzņēmuma misija un mērķi | 6 |
1.4. | Uzņēmuma finanšu vajadzības | 7 |
2. | Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums | 8 |
2.1. | Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums, izmantošana | 8 |
2.2. | Pakalpojumu sortiments un to raksturojums | 9 |
2.3. | Pakalpojumu tehniskie rādītāji un atbilstība kvalitātes standartiem | 9 |
3. | Tirgus analīze | 11 |
3.1. | Tirgus (nozares) vispārējais raksturojums | 11 |
3.2. | Konkurentu analīze | 11 |
3.3. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze | 12 |
4. | Mārketinga stratēģija | 13 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 13 |
4.2. | Pārdošanas veicināšanas pasākumi | 14 |
4.3. | Reklāma | 14 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšana | 16 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 16 |
5.2. | Uzņēmuma izmantojamie resursi | 16 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 17 |
6. | Uzņēmuma darbība | 18 |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 18 |
6.2. | Uzņēmuma nodarbinātais personāls | 21 |
7. | Problēmas un risks | 22 |
8. | Finanšu operācijas | 24 |
8.1. | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 24 |
8.2. | Bilance | 24 |
8.3. | Naudas plūsma un kredīta atmaksas grafiks | 25 |
Izmantotā literatūra | 27 | |
Pielikums | 29 |
Kopsavilkums
Tā kā ir tehnoloģiju un informācijas apmaiņas laikmets, ikviens cilvēks ir ieinteresēts nodot un saņemt informāciju pēc iespējas ātrāk un kvalitatīvāk. Administratīvo pakalpojumu joma ir ļoti pieprasīta.
Biznesa plāna mērķis ir izpētīt SIA „Quality plus”iespējas uzsākt darbību, attīstīties, paplašināties un „izdzīvot” tirgū.
Uzņēmumu dibina 2 dalībnieki, iegūldot 5720 EUR pamatkapitālā. SIA „Quality plus” pamatdarbība ir nodrošināt klientiem kopēšanas, drukāšanas, skenēšanas un foto drukas pakalpojumus visu diennakti, sešas dienas nedēļā. Uzņēmuma mērķis ir veiksmīgi uzsākt darbību, iegūt stabilu vietu Rīgas centra tirgū, kā arī paplašināt savu darbību citos Rīgas mikrorajonos, piesaistīt patstāvīgos klientus un konkurentu vidū izcelties ar nemainīgi augstu kvalitāti.
Uzņēmums atradīsies Rīgas klusajā centrā, Antonijas iela 5. Veiksmīgas uzņēmējdarbības uzsākšanai nepieciešams 22000 EUR liels kredīts, kas tiks ņemts A/S „Swedbank” bankā uz 5 gadiem.
Uzņēmumam ir 3 tiešie konkurenti „Copy Pro”, „Merķeļa druka” un „Copy Expert”. SIA „Quality plus”atšķirsies no konkurentiem ar moderno tehnika, kura dod iespēju klientam nodrošināt ātru, kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu, par cenām, kas ir līdzvērtīgas konkurentu piedāvātajam, un piegādei.
Plānots gūt peļņu un sasniegt 86309,99 EUR lielu apgrozījumu pirmajo 3.ceturkšņu laikā.
…
Drukātava/kopētava Kopsavilkums ..........................................................................................................................4 1. Uzņēmuma apraksts............................................................................................................5 1.1. Pamatinformācija par uzņēmumu................................................................................5 1.2. Uzņēmuma (biznesa idejas) vēsture.............................................................................6 1.3. Uzņēmuma misija un mērķi.........................................................................................6 1.4. Uzņēmuma finanšu vajadzības....................................................................................7 2. Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums..............................................................................8 2.1. Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums, izmantošana........8 2.2. Pakalpojumu sortiments un to raksturojums...............................................................9 2.3. Pakalpojumu tehniskie rādītāji un atbilstība kvalitātes standartiem...........................9 3. Tirgus analīze...................................................................................................................11 3.1. Tirgus (nozares) vispārējais raksturojums................................................................11 3.2. Konkurentu analīze...................................................................................................11 3.3. Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze.................................................12 4. Mārketinga stratēģija........................................................................................................13 4.1. Uzņēmuma cenu politika...........................................................................................13 4.2. Pārdošanas veicināšanas pasākumi............................................................................14 4.3. Reklāma.....................................................................................................................14 5. Uzņēmuma funkcionēšana................................................................................................16 5.1. Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums.................................................................16 5.2. Uzņēmuma izmantojamie resursi...............................................................................16 5.3. Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi.....................................................17 6. Uzņēmuma darbība...........................................................................................................18 6.1. Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra...............................................................18 6.2. Uzņēmuma nodarbinātais personāls...........................................................................21 7. Problēmas un risks.............................................................................................................22 8. Finanšu operācijas.............................................................................................................24 8.1. Peļņas un zaudējumu aprēķins....................................................................................24 8.2. Bilance........................................................................................................................24 8.3. Naudas plūsma un kredīta atmaksas grafiks...............................................................25 Izmantotā literatūra..................................................................................................................27 Pielikums..................................................................................................................................29 1. Pielikums......................................................................................................................29 2. Pielikums......................................................................................................................30 3. Pielikums......................................................................................................................31 4. Pielikums......................................................................................................................32
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Individuālais komersants "Atpūtas vieta “Plaudīši”"
Бизнес план для университета76
Оцененный! -
SIA “LK A”
Бизнес план для университета21
Оцененный! -
SIA "KKTP"
Бизнес план для университета62
Оцененный! -
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Home Help"
Бизнес план для университета50
-
Biznesa plāna sastādīšana SIA "Šerloks" detektīvu aģentūrai
Бизнес план для университета20