Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
9,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:557473
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.01.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.Nodaļa.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.1.1.  Komercsabiedrības pilns nosaukums    4
1.1.2.  Reģistrācija    4
1.1.3.  Juridiskā adrese    4
1.1.4.  Norēķinu konti    4
1.1.5.  Uzņēmuma kapitāls    4
1.1.6.  Uzņēmuma pamatdarbība    5
1.2.  Uzņēmuma idejas vēsture    5
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    5
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    6
2.Nodaļa.  Produkta raksturojums    6
2.1.  Pakalpojuma raksturojums    7
2.2.  Produkta sortiments    8
2.3.  Produkta kvalitāte    9
3.Nodaļa.  Tirgus analīze    10
3.1.  Tirgus vispārējais raksturojums    10
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    12
3.3.  Konkurentu analīze    14
3.4.  SVID analīze    15
4.Nodaļa.  Marketinga stratēģija    16
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    16
4.2.  Reklāma    17
5.Nodaļa.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    18
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    18
5.2.  Izmantojamie resursi    18
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    19
6.Nodaļa.  Uzņēmuma vadība    20
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    20
6.1.1.  Vadītāju funkcijas un atbildība    20
6.2.  Uzņēmuma nodarbinātas personāls    20
7.Nodaļa.  Problēmas un risks    21
7.1.  Problēmas, cēloņi un mazināšanas pasākumi    21
7.2.  Risks, cēloņi un mazināšanas pasākumi    21
8.Nodaļa.  Finanšu informācija    22
8.1.  Peļņas un zaudējumi aprēķins    22
8.1.1.  Uzņēmuma ieņēmumu aprēķins    22
8.1.2.  Uzņēmuma izmaksu aprēķins    23
8.2.  Bilance    25
8.3.  Naudas plūsma uzņēmumā    25
8.4.  Kredīta atmaksas grafiks    27
Фрагмент работы

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “UnoSat” tiks reģistrēts komercreģistrā kā Latvijas uzņēmums ar pašu pamatkapitālu 6000 Ls.
Uzņēmuma pamatdarbība ir satelīta TV iekārtu uzstādīšana. Uzņēmuma atrašanās vieta būs ****************** – privātajā mājā. Tiks noslēgts līgums par mājas daļas īri ar īpašnieku uz laiku līdz 20 gadiem.
Biznesa plānā, es parādīšu vispārējo informāciju par uzņēmumu, kā arī uzņēmuma misiju. Tiks sniegta plaša informācija par piedāvātiem pakalpojumiem. Tiks veikta tirgus analīze, nozares raksturojums, tiks parādīti un analizēti lielākie konkurenti. Lai izprastu priekšrocības, trūkumus, iespējas un draudus, tiks veikta SVID analīze. Tā kā uzņēmums tiks dibināts, līdz ar to ir nepieciešama reklāma. Biznesa plānā es izanalizēju reklāmas veidus un sastādīju reklāmas budžetu. Biznesa plānā beigās es parādīju finanšu informāciju: peļņas un zaudējumu aprēķinu, plānoto bilanci, ka arī naudas plūsmas grafiku. Analizējot plānotas ienākumus un izdevumus, var secināt, ka uzņēmums strādās ar peļņu un būs spējīgs pilnībā atmaksāt kredīta summu, kura sastādīs 5000 Ls.
Galvenie mērķi , kurus SIA ”UnoSat” izvirza sev uzsākot uzņēmējdarbību, ir sekmīga uzņēmuma darbība un attīstība. Uzņēmums par ļoti svarīgu uzskata augstas kvalitātes pakalpojumu sniegšanu par klientiem pieejamām cenām, kas nodrošinās uzņēmumam ienākumu gūšanu un līdz ar to varēs sasniegt tādu uzņēmuma izvirzītu mērķi kā peļņas gūšanu.
SIA „UnoSat” tikai tiks nodibināta, jo patreiz notiek pārrunas ar „YOTA” pārstāvi, kā arī tiek vākta informācija par tirgu, kārtotas aizņēmums bankā. Ideja radās tāpēc, ka radiniekiem laukos iznāca saskarties ar tādu problēmu, ka valsts televīzijās programmas ir par maz un vakaros vispār nav ko skatīties, nerunājot nemaz par nakts stundām. Dažus gadus atpakaļ viens no dibinātājiem- **** ******** jau nodarbojās ar satelīttelevīzijas iekārtu uzstādīšanu. Tās bija analogas. Pa šo laiku tehnoloģijas ir mainījušās, un kvalitāte, kā arī programmu piedāvājums neatbilst šodienas prasībām. Sarunās ar cilvēkiem, kā to dara privātā kārtā, nonācu pie secinājuma, ka jādibina uzņēmums, jo: 1) Uzņēmumam vienkāršāk veikt sadarbību ar „YOTA”; 2) Uzstādot šādas iekārtas uzņēmumiem, iestādēm vajadzīga juridiska persona, t.i. uzņēmums.
Mana uzņēmuma misija ir informācijas, izklaides programmu piegāde katrā mājā. Jāzina, kas notiek visā pasaulē, ne tikai mūsu mazajā Latvijā. Tā ir viena no iespējām palielināt savu redzesloku.
Mana uzņēmuma mērķi:
1) Stratēģiskie.
nodrošināt kvalitatīvu un konkurētspējīgu klientu apkalpošanas veidu
2)Taktiskie.
Līdz 25.02.06.veikt biroja- noliktavas izbūvi
Nodrošināt kvalificētu uzņēmuma reklāmu
Līdz 25.02.06. veikt kvalificētu strādnieku apmācību
Līdz 31.08.06 sasniegt ražošanu ar peļņu…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация