Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:912016
 
Оценка:
Опубликованно: 10.09.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Organizācijas vispārējais apraksts    3
2.  Misija, mērķi un stratēģijas    4
2.1.  Misija    4
2.2.  Mērķi    4
2.3.  Stratēģijas    5
3.  Organizatoriskā struktūra    8
4.  Skaistumkopšanas salona „X” iekšējās un ārējās vides analīze    10
4.1.  Iekšējās vides analīze    10
4.2.  Skaistumkopšanas salona „X” tieši ietekmējošās ārējās vides analīze    11
4.3.  Skaistumkopšanas salona „X” netieši ietekmējošās ārējās vides analīze    12
5.  Vadīšanas stils    13
6.  Neformālās grupas    15
7.  Organizācijas kultūra    16
  Secinājumi un priekšlikumi    18
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi

• Lai nodrošinātu stratēģisko mērķu sasniegšanu, jāsāk ar operatīvo un taktisko mērķu īstenošanu;
• Pakalpojumu cenas jāveido atbilstoši klientu maksātspējai, kā arī ņemot vērā konkurentu piedāvātās cenas, taču, lai tās būtu peļņu nesošas;
• Uzsākot salona darbību ir plānota interneta mājas lapas izveide, kas sniedz informāciju par piedāvājumu klāstu un atrašanās vietu;
• Jaunu klientu piesaiste tiek balstīta uz patstāvīgo klienta kartes ieviešanu, kas sniegs dažādas atlaides;
• Darbības laikā iegūtā peļņa tiks novirzīta jaunu pakalpojumu piedāvāšanā, kā arī kvalifikācijas paaugstināšanā;
• Otra salona atvēršanai tiek plānotas kredītsaistības un jaunu darba līgumu slēgšana;
• Skaistumkopšanas salons ir neliels uzņēmums, kas sakārtots pēc vienkāršās struktūras, kura stratēģiskajā virsotnē atrodas viens vadītājs, kas ir arī uzņēmuma īpašnieks un grāmatvedis, kam pakļauti pārējie uzņēmumā strādājošie;
• Salona darbība ir daļēji decentralizēta, kas izpaužas dažādu pilnvaru piešķiršanā darbiniekiem, tādā veidā tie uzņemas atbildību par savu darbu, kā arī salona darbība ir daļēji centralizēta, kas izpaužas vadītāja gala lēmumu pieņemšanā un kopējās salona darbības plānošanā;
• Salonam ir jābūt modernam, jāseko modei un jaunākajām tendencēm, lai nodrošinātu konkurētspēju;
• Skaistumkopšanas salona darbība ir ļoti atkarīga no klientu pieprasījuma un valsts ekonomiskā stāvokļa;
• Vadīšanas stils ir daļēji liberāls, kas izpaužas, ka vadītājs neiejaucas padoto tiešā darba izpildē, bet ļauj radoši izpausties, necenšas tos kontrolēt un ietekmēt, jo vadītājs nodarbojas ar tālāko mērķu īstenošanu;
• Vadīšanas stils ir arī daļēji demokrātisks, jo vadītājs apspriežas ar padotajiem, notiek neformāla rakstura komunikācija visos virzienos – starp vadītāju un padotajiem un starp pašiem grupas dalībniekiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация