Secinājumi un priekšlikumi
• Lai nodrošinātu stratēģisko mērķu sasniegšanu, jāsāk ar operatīvo un taktisko mērķu īstenošanu;
• Pakalpojumu cenas jāveido atbilstoši klientu maksātspējai, kā arī ņemot vērā konkurentu piedāvātās cenas, taču, lai tās būtu peļņu nesošas;
• Uzsākot salona darbību ir plānota interneta mājas lapas izveide, kas sniedz informāciju par piedāvājumu klāstu un atrašanās vietu;
• Jaunu klientu piesaiste tiek balstīta uz patstāvīgo klienta kartes ieviešanu, kas sniegs dažādas atlaides;
• Darbības laikā iegūtā peļņa tiks novirzīta jaunu pakalpojumu piedāvāšanā, kā arī kvalifikācijas paaugstināšanā;
• Otra salona atvēršanai tiek plānotas kredītsaistības un jaunu darba līgumu slēgšana;
• Skaistumkopšanas salons ir neliels uzņēmums, kas sakārtots pēc vienkāršās struktūras, kura stratēģiskajā virsotnē atrodas viens vadītājs, kas ir arī uzņēmuma īpašnieks un grāmatvedis, kam pakļauti pārējie uzņēmumā strādājošie;
• Salona darbība ir daļēji decentralizēta, kas izpaužas dažādu pilnvaru piešķiršanā darbiniekiem, tādā veidā tie uzņemas atbildību par savu darbu, kā arī salona darbība ir daļēji centralizēta, kas izpaužas vadītāja gala lēmumu pieņemšanā un kopējās salona darbības plānošanā;
• Salonam ir jābūt modernam, jāseko modei un jaunākajām tendencēm, lai nodrošinātu konkurētspēju;
• Skaistumkopšanas salona darbība ir ļoti atkarīga no klientu pieprasījuma un valsts ekonomiskā stāvokļa;
• Vadīšanas stils ir daļēji liberāls, kas izpaužas, ka vadītājs neiejaucas padoto tiešā darba izpildē, bet ļauj radoši izpausties, necenšas tos kontrolēt un ietekmēt, jo vadītājs nodarbojas ar tālāko mērķu īstenošanu;
• Vadīšanas stils ir arī daļēji demokrātisks, jo vadītājs apspriežas ar padotajiem, notiek neformāla rakstura komunikācija visos virzienos – starp vadītāju un padotajiem un starp pašiem grupas dalībniekiem.
…