Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:802742
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.01.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
  Uzņēmuma apraksts    5
1.  Mārketinga stratēģija    5
2.  Vadības organizatoriskā struktūra    6
3.  Darbinieku skaits un to atalgojums    6
4.  Cenu veidošana    6
5.  Sākuma bilance apreiķins    7
6.  Pamatlīdzekļu novērtējums    8
7.  Uzņēmuma izmaksu novērtējums    8
8.  Ilgtermiņa kredīta atmaksa    8
9.  Naudas plūsma    11
10.  Peļņas vai zaudējuma apreiķins    12
11.  Peļņs vai zaudējuma apreīķina prognozes    13
12.  Seguma analīze    14
  Nobeigums    14
  Izmantotā literatūra    15
Фрагмент работы

1. Uzņēmuma apraksts

Uzņēmums “Deko G”ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību. Uzņēmums reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā 1997. gadā 27. jūnijā. Tās daļas kapitāls ir 2000 Ls vērtībā. Uzņēmums nodarbojas ar preču mazumtirdzniecību.Deko G ir apģerbu veikals, kurš savas preces iegādājās vairumtirdzniecības bāzēs. Apģerbu klāst, ko piedāvā šī firma r ļoti plašs, neskatoties uz to, ka firmas telpu platība kur tiek realizētas šis preces ir nelielas. Lai paplašinātu telpas ir vajadzīgs ilgtermiņa aizņēmums no bankas 14000Ls vērtībā. Kredīts ir jāapmaksā 10 gadu laikā. Kredīta % likme ir 5% gadā.
Deko G ir viens īpašnieks. Viņš arī ir uzņēmuma vadītājs un bieži strādā kā pārdevējs, izņemot šo pieminēto īpašnieku uzņēmumā ir vel trīs darbinieki – grāmatvedis, šoferis un vel viens pārdevējs.Uzņemuma juridiskā adrese –Saldus, Tūristu iela 23.


2. Mārketinga strqatēģija

Galvenā mērķauditorija ir jaunieši no 14 līdz 25 gadu vecumam. Uzņēma īpašnieks ir pats izvēlējies strādāt ar šādu mērķauditoriju jo pēc viņa pētījumiem šādi var iegūt lielāku peļņu: telpas resursi ir ierobežoti un tāpēc arī nevar piedāvāt lielu apģērbu klāstu, bet jaunieši tā ir vecuma grupa kura viss biežāk maina apģerbus un vecāki labprāt viņiem šos apģērbus arī iegādājās. Vel viens faktors šīs mērķauditorijas izvēlei ir tāds, ka Saldus rajonā dzīvo 19000 iedzīivotāju no tiem 12000 Saldū lielākā daļa no tiem ir tieši jaunieši. Bet protams, ka arī vecākas paaudzez cilvēkiem tiek piedāvātas šajā uzņēmumā preces, vienīgi viņiem tiek atvēlēts mazāk uzmanības jo ar katru pusgadu apģērbu fasons tiek mainīts un preces ir ātri jārealizē, lai neveidotos krājumi un nevajadzētu samazināt uzcenojumu uz tām. Vīriešiem tiek atvēlēta viss mazāka uzmanības, jo viņu apģērbu noiets ir viss lēnākais. Uzmanība tiek veltīta arī bērniem vecumā no 8 līdz 12 gadiem,...

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,48 €
Комплект работ Nr. 1127358
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация