Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:555688
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.09.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 20-й век (1900–1999 гг.)
2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  analīzes daļa   
1.1.  Uzņēmējdarbības raksturojums Latvijā   
1.1.1.  Uzņēmējdarbības definīcija   
1.1.2.  Uzņēmējdarbības vide Latvijā   
1.2.  Nozares raksturojums. Telekomunikāciju nozare Latvijā   
1.2.1.  TELE 2   
1.2.2.  Bite   
1.2.3.  Triatel   
1.3.  LMT raksturojums   
1.3.1.  LMT vīzijas un mērķi   
1.3.2.  LMT vadība   
1.3.3.  LMT pieslēguma veidi   
1.3.4.  SVID analīze   
1.4.  Uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšana   
1.4.1.  Konkurētspējas jēdziens   
1.4.2.  Konkurētspējas paaugstināšanas teorētiskais pamats   
2.  Projekta daļa   
2.1.  M.Portera piecu spēku modelis   
2.2.  Bostonas konsultantu grupas matrica   
2.3.  General Electric matrica   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Bibliogrāfiskais saraksts   
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. SIA „Latvijas Mobilais Telefons” izveidots 1992. gadā un ir pirmais mobilo sakaru operators valstī, kā arī vadošais mobilo sakaru sniedzējs Latvijā pēc klientu skaita.
2. No uzņēmuma dibināšanas LMT veicis kapitālieguldījumus sakaru tīkla attīstībā vairāk nekā 250 miljonu latu apmērā, nodrošinot Latvijā plašāko mobilo sakaru tīkla pārklājumu – vairāk nekā 99% valsts teritorijas.
3. Latvijas Mobilais Telefons piedāvā daudz un dažādus pieslēguma veidus. Pieslēgumi ir diferencēti un pielāgoti dažādu cilvēku vajadzībām. LMT piedāvā pieslēgumus gan internetam, gan telefonam, tādēļ ir viegli izvēlēties pieslēgumu atbilstoši savām vajadzībām un vēlmēm, kā arī tālruņa lietošanas paradumiem atbilstošāko pieslēguma veidu.
4. Pēc SVID analīzes LMT vajadzētu izvēlēties stratēģiju „būvēt- investēt attīstībā’’, jo situācija ir uzņēmuma darbībai ļoti labvēlīga. Uzņēmuma vadītājiem būtu ieteicams turpināt attīstīt uzņēmuma priekšrocības, censties izmantot ārējās vides piedāvātās iespējas, kā arī neaizmirst par vājajām pusēm un draudiem.
5. Pēc Bostonas konsultantu grupas matricas izveides sanāca, ka LMT atrodas zvaigznes kvadrantā. Un tas nozīmē, ka LMT vēl vajadzētu palielināt realizācijas apjomus, vajadzētu nostiprināt esošo pozīciju tirgū.
6. General Electric matrica parāda, ka SIA „Latvijas Mobilais Telefons” ir tirgus līderis Latvijā, bet tas nenozīmē, ka LMT vairs nevajadzētu uzmanīties no konkurentiem, jo TELE2 klientu skaita ziņā ir gandrīz vienādā līmenī ar LMT.

SIA „Latvijas Mobilajam Telefonam” vajadzētu nosargāt savas pozīcijas telekomunikāciju tirgū Latvijā, jo TELE2 un BITE draud samazināt SIA „Latvijas Mobilā Telefona” tirgus daļu.
Vajadzētu sekot līdzi jaunajām tehnoloģijām, jo šajā nozarē attīstība ir ļoti strauja, un pēc autora domām tirgus līderi nosaka tieši tas, cik ātri un operatīvi uzņēmums spēj sekot jaunajām tehnoloģijas tendencēm.
Uzņēmumam vajadzētu pēc iespējas ātrāk ieviest jauno 4G mobilā interneta tehnoloģiju pēc iespējas lielākā Latvijas teritorijā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация