Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:882640
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.03.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    2
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    3
1.1.  Praktiskā analīze    3
1.1.1.  Uzņēmējdarbības raksturojums    3
1.1.2.  Nozares raksturojums    5
1.1.3.  Uzņēmuma raksturojums    7
1.1.3.1.  Uzņēmuma attīstība    10
1.1.3.2.  Uzņēmuma produkti    12
1.1.3.3.  SVID analīze    13
1.2.  Teorētiskā anlīze    16
1.2.1.  Konkurences būtība    16
1.2.2.  Konkurētspējīgā priekšrocība    18
1.2.3.  Konkurētspējīgās priekšrocības ilgtspēja    19
2.  PROJEKTA DAĻA    20
2.1.  Bostonas konsultantu grupas matrica    20
2.2.  General Electric modelis    22
2.3.  Portera 5 spēku modelis    24
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    28
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    30
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Lai arī gan Latvijā, gan Eiropā kopumā 2009. gadā apstrādes rūpniecībā bija vērojams straujākais izlaides kritums pēdējo gadu laikā „Madara Cosmetics” turpināja strauji augt un attīstīties, paplašinoties gan Latvijā gan arī ārzemju tirgos.
2. Dabiskā kosmētika ne vien Eiropā, bet visā pasaulē kļūst aizvien pieprasītāka. Zaļās kosmētikas tirgus ir viena no straujāk augošajām kosmētikas nozarēm.
3. Kad 2006. gadā “Madara Cosmetics” uzsāka savu darbību, tad dabiskās kosmētikas pieejamība Latvijā bija ierobežota, nebija iespējas brīvi izvēlēties un iegādāties dabisko kosmētiku, tā kā niša bija vēl brīva, tad uzņēmums varēja veiksmīgi uzsākt darbību.
4. "Madara Cosmetics" sāka darboties kā maza laboratorija, izstrādājot ekoloģisku kosmētiku, taču tagad tā aizņem 1000 kvadrātmetru lielu ražotni, nodarbina vairāk kā 30 cilvēkus un gandrīz 70% no saražotās produkcijas eksportē uz vairāk nekā 20 pasaules valstīm.
5. 2009.gadā "Madara" atvērusi trīs jaunus veikalus Rīgā , tostarp lidostā "Rīgā", lai cilvēki prom braucot var aizvest kādam dāvanu. Savukārt visā pārējā Latvijā "Madaras" produkcija atrodama dažādu veikalu plauktos, piemēram, veikalos "Kolonna", tirdzniecības centrā "Stockmann" un teju visos bio- un ekopreču veikalos.
6. Neskatoties uz neskaidro ekonomisko situāciju, "Madara" 2010. gadā plāno realizēt plašus attīstības pasākumus ar mērķi kļūt par spēcīgu starptautisku ekonozares spēlētāju.
7. "Madara" jau trīs gadus pēc kārtas spējusi vairākas reizes palielināt apgrozījumu. 2009.gadā, salīdzinot ar 2008.gadu, "Madaras" apgrozījums saskaņā ar sākotnējiem aprēķiniem audzis 2,3 reizes, sasniedzot aptuveni 900 000 latu, savukārt 2008.gadā uzņēmums bija kāpinājis apgrozījumu 3,2 reizes. Arī šogad attiecībā pret 2009.gadu uzņēmums plānojis apgrozījumu palielināt vēl divas reizes
8. Šobrīd „MÁDARA Cosmetics“ piedāvā 39 dabiskus kosmētikas produktus sejas, ķermeņa, matu un lūpu kopšanai, kā arī atsevišķu produktu līniju bērniem Ecobaby, ko veido produkti, kas nepieciešami mazuļu (no pašiem vismazākajiem līdz jau lielākiem bērniem) ikdienas aprūpei.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация