Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
9,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:360152
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.04.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.1.  Nosaukums    4
1.2.  Vajadzība, kas tiks apmierināta, un produkta koncepcija    4
1.3.  Misija un vīzija    4
1.4.  Uzņēmuma forma    4
1.5.  Dalībnieki    5
2.  Mārketinga vides analīze    6
2.1.  Mikrovide (Klienti, pircēji)    6
2.2.  Konkurenti    6
2.3.  Partneri    8
2.4.  Resursu tirgus    8
  Darba spēks    8
  Izejvielas    8
2.5.  Makrovide    9
  Politiskās vides faktori    9
  Demogrāfiskie faktori    11
  Ekonomiskie faktori    11
  Apkārtējas vides, dabas faktori    11
3.  Mārketinga instrumentu komplekss (mix)    13
3.1.  Produkts (produkta līmeņi un to attīstīšana, minimālais produkts/ MVP)    13
3.2.  Izplatīšanas kanāli    14
3.3.  Komunikācijas iespējas    14
4.  Svid analīze    15
5.  Riska faktori    17
6.  Ieņēmumu un izmaksu, peļņas/zaudējumu plāns    18
6.1.  Ieņēmumu sadalījums pa mēnešiem    18
6.2.  Fiksētās izmaksas    20
6.3.  Mainīgās izmaksas    21
6.4.  Peļņas/zaudējumu aprēķins    22
6.5.  Izmaksu avoti    22
7.  Naudas plūsma    23
8.  Pielikumi    24
Фрагмент работы

Viesu nams “Mežvēji”, piedāvā dažādus atpūtas veidus, piemēram, slidošana ziemas sezonā, braukšana ar laivu, riteņa izīrēšana, volejbola vai futbola spēlēšana, kino vakaru rīkošana vasaras sezonā, kā arī pārnakšņošana. Organizācija ir spējīga attīstīties, ņemot vērā cilvēku vēlmes un pasaules tendences tūrisma sfērā. Ir iespējami sekojošie produkta attīstīšanas posmi:
• Bāzes produkts - vieta nakšņošanai;
• Pamatprodukts - vieta nakšņošanai ar dažiem atribūtiem, kuri padara naktsmītni komfortablu un atmosfēru viesu namā mājīgu (gulta, sega, spilvens);
• Sagaidāmais produkts – komfortabla vieta nakšņošanai ar papildus ērtībām, kuri padara dzīvi ārpus pilsētas tik pat civilizētu (duša, virtuve, balkons, autostāvvieta, apkure);
• Paplašinātais produkts – komfortabla vieta nakšņošanai ar papildus ērtībām, ka arī pievilcīgs viesu nama iekšējais un ārējais noformējums (dizains);
• Potenciālais produkts – komfortabla vieta nakšņošanai ar papildus ērtībām, pievilcīgs dizains, atpūtas veidu piedāvājuma klāsts un aprīkojums, kas ir nepieciešams cilvēkiem atpūtas laikā, lai padarītu to neaizmirstamu:
1. Divas reizes nedēļā būs pieejamas vakariņas ar citu valstu tradicionālo ēdienu, sadarbībā ar organizāciju “Svētki Jums”, kuru pagatavos speciāli izsaukti pavāri. Vakariņas notiks banketu zālē pie kamīna, lai viesi sajustos kā mājās.
2. Pirts un džakuzi telpā būs piemērots apgaismojums gan romantiskam vakaram pārītim, gan jautrai atpūtai kādai lielākai kompānijai.
3. Banketu zālē būs pieejama arī mūzikas sistēma ar projektoru, lai viesi radītu sev neaizmirstamu vakaru, klausoties mūziku vai dziedot karaoke.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация