Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:212611
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.05.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 26 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  5-6 GADĪGU BĒRNU VĀRDU KRĀJUMA BAGĀTINĀŠANA ĀRA NODARBĪBĀS PIRMSSKOLĀ    7
1.1.  5-6 GADĪGU BĒRNU PSIHISKĀS ATTĪSTĪBAS RAKSTUROJUMS    7
1.2.  5-6 GADĪGU BĒRNA VALODAS ATTĪSTĪBAS ĪPATNĪBAS    11
1.2.1.  5-6 GADĪGU BĒRNU VĀRDU KRĀJUMA RAKSTUROJUMS    14
1.2.2.  5-6 GADĪGU BĒRNU VĀRDU KRĀJUMA PAPLAŠINĀŠANAS METODES    17
1.3.  DABA KĀ MĀCĪBU VIDE 5-6 GADĪGA BĒRNA ATTISTĪBĀ PIRMSSKOLĀ    21
2.  EMPĪRISKAIS PĒTĪJUMS PAR BĒRNA VĀRDU KRĀJUMA BAGĀTINĀŠANU ĀRA NODARBĪBĀS PIRMSSKOLĀ    23
2.1.  PĒTĪJUMA METODOLOĢIJAS RAKSTUROJUMS    23
2.2.  PĒTĀMĀS GRUPAS RAKSTUROJUMS    25
2.3.  VECĀKU ANKETĒŠANAS REZULTĀTI    31
2.4.  SĀKOTNĒJIE NOVĒROJUMU REZULTĀTI    36
2.4.  PEDAGOĢISKAIS PROCESS    40
  SECINĀJUMI    49
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    51
  PIELIKUMI    53
Фрагмент работы

Bērns pasauli un vidi sev apkārt sāk iepazīt jau ar pirmām dzimšanas dienām. Lai arī vēl neapzināti, bet zemapziņā paliek viss apkārtējais – vispirms skaņas, trokšņi, māmiņas balss; vēlāk jau redzētais, sajustais. Ar laiku bērnam pamazām veidojas savs uzskats par to, kas notiek viņam apkārt. Bērns sāk uztvert lietas, saredzēt atšķirības, savā veidā un prasmē izvērtēt notiekošo. Ir ļoti svarīgs moments, kad bērns sāk veidot vārdus, ne tikai “bēbīša” skaņas, un sāk runāt. Cenšas ko pateikt, pajautāt, izzināt. Pirmajos piecos gados valodas attīstības stimulēšana ir būtiska, jo smadzenes attīsta jaunas nervu šūnas, kā arī vairākus savienojumus starp šīm šūnām, lai veidotu izteiksmīgu un uztverošu valodas funkciju. Stimulācijas trūkums šajā laikā var novest pie tā, ka bērns progresē lēnāk vai nonāk pie sliktām komunikācijas prasmēm (Child Development Institute, 2019).
“Cilvēkbērns savā attīstībā kā vienu no pēdējām apgūst runas runas funkciju. Kad ir savienojusies doma un vārds, bērns strauji apgūst valodu. Apkārt esošās lietas un notikumi iegūst savu nozīmi, tie savienojas ar dzimtās valodas vārdiem, un bērns spēj izteikt savas vēlmes vēlāk- savus vērtējumus un spriedumus. Valoda ir viens no sazināšanās veidiem, kas nepieciešama cilvēkam kā sabiedrības loceklim” (Tūbele S., 2002). …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация