Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:345149
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.12.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 25 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Bērna vārdu krājuma attīstība pedagoģijas, psiholoģijas skatījumā    6
1.1.  Vārdu krājuma raksturojums    6
1.2.  3-4 gadīgu bērnu vārdu krājuma attīstības likumsakarību raksturojums    9
1.3.  Rotaļas un spēles - bērnu vārdu krājuma bagātinātājas    12
1.4.  Pedagoga un vecāku sadarbības iespējas vārdu krājuma bagātināšanai    16
2.  Vārdu krājuma bagātināšanas iespējas vidējā pirmsskolas vecuma bērniem sadarbībā ar vecākiem    18
2.1.  Pētījuma metodoloģijas raksturojums    18
2.2.  Bērnu grupas raksturojums    22
2.3.  Vecāku aptaujas rezultāti    26
2.4.  Praktiskais darbs ar bērniem un vecākiem    29
  Secinājumi    40
  Literatūras avotu saraksts    41
  Pielikumi    43
Фрагмент работы

Secinājumi.
Pētniecības darba rezultātā apkopojot iegūtos teorētiskos un praktiskos materiālus var secināt, ka
1. bērnu vārdu krājuma paplašināšana notiek dažādu darbību laikā – gan tiešās, gan netiešās darba formās, ka bērniem runa aktivizējas spēlējoties, kā arī pieaugušo ietekmē un ir atkarīga no pilnvērtīgas runas vides, pareiza runas parauga;
2. pirmsskolas vecuma bērnu pedagogu un vecāku uzdevums ir attīstīt bērna prātu, valodas sensorās iemaņas sadarbojoties, līdz ar to veiksmīgas sadarbības rezultātā būs daudz bagātāka, pareizāka, attīstītāka bērna valoda;
3. pētījuma veikšanas laikā bērna darbošanās spēlēs un rotaļās pedagoģiskajā procesā sekmē 3-4 gadīgu bērnu runas attīstību, paplašina vārdu krājumu, pilnveidojas bērna izziņas darbības mehānismi, galvenie psihiskie procesi – sajūtas, uztvere, domāšana, atmiņa un iztēle.
Apkopojot darba autores izstrādāto teorētisko un praktisko pētnieciskā darba daļu, var secināt, ka izvirzītie mērķi un uzdevumi pie 3-4 gadīgu bērnu vārdu krājuma bagātināšanas rotaļās un spēlēs ir sasniegti. Ieteikums turpināt un pilnveidot iegūtā darba rezultātu pilnveidi.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация