Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:783274
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.02.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 49 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Kultūras produkta vēsturiskie un teorētiskie aspekti    5
1.1.  Kultūras jēdziena būtība vēsturiskajā skatījumā    5
1.2.  Kultūrpolitika Latvijā un Liepājā    8
1.2.1.  Kultūrpolitikas pamatnostādnes    11
1.2.2.  Liepājas kultūrpolitikas stratēģija    15
1.3.  Kultūras produkta savdabīgums kultūras industrijā    18
1.4.  Produkta pozīcija kultūras mārketingā    20
1.4.1.  Produkta izstrādāšanas un ieviešanas process    21
1.4.2.  Pakalpojuma būtība kultūras produkta piedāvājumā    24
2.  Aģentūras “Xxxxxxx” darbības analīze    28
2.1.  Vides izpēte uzņēmumā    28
2.1.1.  Iekšējā uzņēmuma vide    29
2.1.2.  Uzņēmuma ārējā vide    32
2.2.  Konkurentu kultūras produktu piedāvājuma vērtējums    34
3.  Aģentūras “Xxxxxxx” kultūras produktu piedāvājuma koncepcijas izstrāde    38
3.1.  Stratēģijas izstrādes process    38
3.1.1.  SVID analīze, problēmu un risku apzināšana    38
3.1.2.  Misijas, mērķu un galveno uzdevumu definējums    42
3.2.  Jaunu kultūras produktu ieviešana mērķauditorijas piesaistei    44
  Secinājumi    48
  Priekšlikumi    49
  Izmantotā literatūra    50
  Pielikumi    50
Фрагмент работы

Kultūra ir cilvēka – indivīda, nācijas – tautas, valsts, pilsētas, novada, pagasta,
organizāciju vai uzņēmumu raksturojošs lielums. Tā vēsta par apkārtējiem, par vērtību sistēmu,
vēsturi, tradīcijām, šodienas izpausmēm un nākotnes perspektīvām. Kultūra ikvienā valstī runā
par kopīgo un atšķirīgo sabiedrībā. Cilvēku vēlēšanās un griba iepazīties gan ar kopīgo, gan
atšķirīgo kultūrā, iepazīt, uzzināt, izpētīt, piedalīties un izbaudīt ko jaunu vai nebijušu, ir
kultūras produktu piedāvājumu sniegšanas un pieņemšanas pamatā. Mūsdienu sabiedrībai ir
plašas iespējas baudīt kultūru, izvēlēties noteiktus kultūras produktus, izmantojot dažādus
kultūras baudīšanas kanālus – vidi, telpu, virtuālo pasauli u.c.. Kad visā pasaulē, t.sk. mūsu
valstī, bija noteikti ierobežojumi un aizliegumi saistībā ar Covid-19 infekciju, būtiski
izmainījusies citu valstu un Latvijas kultūras nozare – pilnībā vai uz laiku tika atcelti un
ierobežoti pasākumi ar dažāda cilvēku skaita dalību. Šādos apstākļos kultūras nozare piedzīvoja
nopietnu krīzi un bija spiesta attaisnot, skaidrot savu nepieciešamību. Nenoliedzami, tas radīja
apdraudējumu kultūras nozarei kopumā, būtiski ietekmēja ikviena ar kultūras jomu saistīta
uzņēmuma, organizācijas vai iestādes darbību. Taču šī situācija veicināja veidot un radīt jaunus
kultūras produktus, rosināja iespēju izmēģināt jaunas attiecību formas ar auditoriju, klausītāju,
skatītāju, kultūras baudītāju un popularizētāju. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация