Дипломная
Предпринимательство и право
Туризм
Animācijas pakalpojumu atbilstība dažādu tūristu pieprasī...Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Tūristu tipi | 4 |
1.1. | Tūristu klasifikācija un ceļotāju tipi | 4 |
1.2. | Tūristu vēlmes un vajadzības | 8 |
1.3. | Galamērķa izvēli ietekmējošie faktori | 10 |
2. | Tūristi motivācija | 15 |
2.1. | Motivācijas būtība un svarīgākās motivācijas teorijas | 15 |
2.1.1. | A. Maslova „Vajadzību hierarhija” | 16 |
2.1.2. | Iso–Aholas modelis | 19 |
2.2. | Tūristu motivācijas veidi | 20 |
2.3. | Tūrisma motivācijas ietekmējošie faktori | 22 |
3. | Animācijas pakalpojuma jēdziena un būtība | 27 |
3.1. | Animācija tūrismā un viesmīlībā | 27 |
3.2. | Animāciju veidi un funkcijas | 28 |
3.3. | Animāciju nozīme viesnīcu biznesā | 30 |
3.4. | Viesnīcu pakalpojumi un animācijas programmu veidi | 34 |
4. | Pētījuma metodes pamatojums | 37 |
5. | Animācijas programmu izvērtējums: 3 Eiropas valstu viesnīcu piemērs | 39 |
5.1. | Viesnīcu raksturojums un animācijas programmu piemērs | 39 |
5.2. | Viesnīcu animāciju programmu salīdzinājums | 45 |
6. | Tūristu pieprasījuma izvērtējums | 51 |
6.2. | Viesnīcas viesu attieksme pret animācijas pakalpojuma | 51 |
Secinājumi | 59 | |
Priekšlikumi | 62 | |
Izmantoto avotu un literatūras saraksts | 64 |
Secinājumi
No pētījuma iegūtajiem rezultātiem darba autors secina, ka:
1. Animatoru skaits viesnīcā ir atkarīgs no viesnīcas lieluma (numuru skaita). Jo lielāka ir viesnīca, jo vairāk viesu, kas rada nepieciešamību pēc lielāka animatoru skaita.
2. Viesnīcu animācijas programmu valodas ir atkarīgas no viesu valsts grupu skaitā.
3. Viesnīcu animācijas programmu intensitāte ir cieši saistīta ar viesnīcu mērķauditoriju, savukārt viesu aktivitātes un iesaistīšanas līmenis ir proporcionāls animācijas programmas intensitātei.
4. Katrā no trim viesnīcu izpētītajām animāciju programmām tiek īstenota kustību animācija. Animācijas pakalpojumā ir pieprasījums pēc sporta un fitnesa aktivitātēm, kas apmierina viesa vajadzības pēc kustības, kopā ar jautru un patīkamu pieredzi.
5. Animācija caur sazināšanos ir viena no pamata animācijas veidiem katrā no trim izpētītajām viesnīcām. Tas apmierina viesnīcu viesu vajadzību pēc kontakta ar jauniem, interesantiem cilvēkiem, pēc cilvēka iekšējās pasaules atklāšanas, pēc sevis pašizzināšanas.
6. Animācija caur pārdzīvojumiem ir piemērota viesnīcām ar īpašo animācijas piedāvājuma klāstu, kā, piemēram, ūdens sporta centrs viesnīcā „Lindos Princess Beach Hotel”, kas ļauj viesiem apmierināt savas vajadzības pēc jaunām, nezināmām un negaidītām izjūtām
7. Animācija caur nomierināšanos ir piemērota tiem viesiem, kuri izvēlas pasīvu atpūtu. Tikai viena no trim izpētītam viesnīcām - „Hotel Azzun Orient SPA&Wellness” piedāvā šo animācijas veidu, jo apmierina viesu vajadzību pēc psiholoģiska atbrīvojuma no ikdienas noguruma.
8. Kultūras animācija nav populārs animāciju veids viesnīcās. Nevienā no izpētītajām viesnīcu animāciju programmām nav piedāvāts apmierināt viesu garīgās vajadzības pēc mākslas un vēstures un mūsdienu tendencēm valsts kultūrā, reģionā utt.
9. Viesnīcas „Hotel Azzun Orient SPA&Wellness” animāciju programma ir vienīgā no izpētītajām, kas piedāvā radošo animāciju veida aktivitātes.
…
Izvēlētā tēma ir aktuāla, jo animācija ir salīdzinoši jauns virziens tūrismā. Animācijas pakalpojumi viesnīcās ir viens no efektīvākajiem līdzekļiem, kas ietekmē pozitīvu vērtējumu par viesnīcu kopumā. Tas ir avots viesnīcu papildu ieņēmumiem, un tūrisma produktu pievilcībai. Animācijas programmu uztveres process ir atkarīgs no daudziem faktoriem, tai skaitā tūristu tipu un viņu motivācijas. Animācijas pakalpojumu vērtība ir kvalitātes uzlabošanā, produkta daudzveidībā un pievilcībā, pastāvīgo klienta skaita palielināšanā tūrisma produktu pieprasījumā.
Pielikumu nav.
- Animācijas pakalpojumu atbilstība dažādu tūristu pieprasījumam
- Pakalpojumu mārketings - sadarbība ar klientu apkalpošanas nodaļu
- Pakalpojumu organizēšana uzņēmumā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!BITE pakalpojumu analīze un to pielietojums Latvijā
Дипломная для университета67
Оцененный! -
Tūristu motivācijas loma tūrisma mārketingā
Дипломная для университета73
-
Tūristu izpriecas Rīgā - pozitīvais un negatīvais
Дипломная для университета63
-
Eiropas tautu tradicionālās dejas kā tūristu intereses piesaiste
Дипломная для университета56
-
Madonas pilsētas sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu atbilstība patērētāju interesēm
Дипломная для университета39