Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
14,20
Экономия:
2,56 (18%)
Со скидкой*:
11,64
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:860840
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.02.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  IEVADS    5
1.  LITERATŪRAS APSKATS    6
1.1.  Pakalpojuma būtība    6
1.1.1.  Pakalpojuma miksa kategorijas    6
1.1.2.  Pakalpojuma specifika    7
1.1.3.  Preču un pakalpojumu salīdzinājums    7
1.1.4.  Viesmīlības pakalpojuma specifika    8
1.1.5.  Apkalpošanas procesā iesaistītās puses    10
1.2.  Patērētāju vajadzību un rīcību ietekmējošie faktori    12
1.2.1.  Vēlmes un vajadzības    12
1.2.2.  Viesa motivācija    13
1.2.3.  Pirkšanas motīvi    14
1.2.4.  Patērētāja rīcību un pirkšanas lēmuma pieņemšanas garīgais process    15
1.3.  Patērētāju vērtības un apmierinājuma noteikšana    18
1.3.1.  Patērētāju uztvertā vērtība    18
1.3.2.  Patērētāju kopējā apmierinātība    19
1.3.3.  Kvalitātes izpratne    20
2.  METODES UN METODIKA    24
2.1.  Monogrāfiskā metode    24
2.2.  Anketēšana    24
2.3.  Intervija    26
2.4.  PEST analīze    26
3.  PĒTNIECISKĀ/PRAKTISKĀ DAĻA    28
3.1.  Vispārīgas ziņas par Madonu    28
3.2.  Sabiedrisko ēdināšanas uzņēmumu apmeklētība    30
3.3.  Iecienītākie ēdināšanas uzņēmumi Madonas pilsētā    31
3.4.  Pakalpojumu kvalitāte    32
3.5.  Madonas SĒU ieinteresētība kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanā    34
3.6.  Situācija ēdināšanas uzņēmumos Madonā    35
  SECINĀJUMI    40
  PRIEKŠLIKUMI    41
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    42
Фрагмент работы

IEVADS
Šābrīža ekonomikas lejupslīdes situācijā patērētājs ļoti rūpīgi pārdomā un izvērtē ko iegādāties. Kopumā tagad vērojama patērētāju pirktspējas samazināšanās. Cilvēki šobrīd arvien mazāk apmeklē sabiedriskās ēdināšanas iestādes, kafejnīcas, restorānus. Nereti laiks, ko var veltīt maltītei, ir samazinājies. Ražotāja mērķis ir piedāvāt patērētāja prasībām un vēlmēm atbilstošu produktu, tomēr, ne vienmēr tas izdodas tik veiksmīgi kā būtu gribēts. Apmeklētāji vairāk pieprasa kvalitāti un autentiskumu un nevēlas maksāt par zemas kvalitātes pakalpojumiem.
Veiksmīga viesmīlības uzņēmuma darbība ir atkarīga no sniedzamā pakalpojuma kvalitātes un tāpēc ēdināšanas uzņēmumu darbībai ir jābūt vērstai uz patērētāju, un jāatbilst patērētāju interesēm par piedāvātajiem pakalpojumiem, kas garantē kvalitāti un drošumu.
Madonas pilsēta patērētājiem piedāvā 9 sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus, tai skaitā, 1 restorānu, 1 krodziņu, 5 kafejnīcas un 2 ēdnīcas.
Darba mērķis: pētīt sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu atbilstību apmeklētāju kvalitatīvai apkalpošanai.
Darba uzdevumi:
1. definēt pakalpojumu būtību;
2. noskaidrot faktorus, kuri ietekmē patērētāju vajadzības un rīcību;
3. izpētīt sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu ieinteresētību kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanā.
4. veikt analīzi par klientu apmierinātību ar sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu piedāvājumu Madonas pilsētā.
5. izstrādāt priekšlikumus sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu darba uzlabošanai.

1. LITERATŪRAS APSKATS
1.1. Pakalpojuma būtība
Pakalpojumam kā īpaša veida preces aprakstam jeb definīcijai ir būtiska nozīme, jo izprotot, kas tad ir pakalpojums, var atrast katrā konkrētajā gadījumā pareizākos paņēmienus, kā izmantot mārketinga pamatelementus, lai labāk komunicētos ar pircēju un paveiktu to labāk nekā konkurenti.
Pakalpojums ir ekonomikas darbības veids, kas sniedz kādu labumu un kas izpaužas darba, konsultāciju, vadīšanas prasmes un tamlīdzīgā veidā.
Paplašinot iepriekš minēto, var teikt, ka pakalpojums ir:
1. darbs, ko kaut kāda persona veic citas personas labā, nodrošinot šai personai nepieciešamo labumu;
2. komercdarbības veids, kas izpaužas kā palīdzības sniegšana pārdošanā, kā konsultācija, kā ekspertīze;
3. pēcpārdošanas palīdzība klientiem preces lietošanas laikā.(Niedrītis Jānis Ēriks, 2005)

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −39,67 €
Комплект работ Nr. 1115762
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Madonas pilsētas sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu atbilstība patērētāju interesēm”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/860840

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация