Дипломная
Предпринимательство и право
Экономика
Apjoma palielināšanas iespējas veikalā "Jysk"-
Apjoma palielināšanas iespējas veikalā "Jysk"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 6 | |
1. | Veikala JYSK darbības raksturojums | 8 |
1.1. | Veikala JYSK iekšējās vides analīze | 12 |
1.1.1. | Merčendaizings veikalā JYSK | 13 |
1.1.2. | Veikala JYSK vispārīgie preču izvietošanas principi | 16 |
1.1.3. | Veikala JYSK aprīkojums preču izkārtošanai | 18 |
1.1.4. | Veikala JYSK cenu zīmes | 20 |
1.1.5. | Darba funkciju sadale veikalā JYSK | 23 |
1.1.6. | Pārdošanas vadības stils un standarti | 24 |
1.1.7. | Pircēju apkalpošanas procesa organizācija | 25 |
1.2. | Veikala JYSK ārējās vides analīze | 25 |
1.2.1. | Veikala JYSK konkurentu analīze | 28 |
1.2.2. | Veikala JYSK SVID analīze | 29 |
2. | Veikala JYSK pārdošanas veicināšanas pasākumu analīze | 31 |
2.1. | Klientu aptauja veikalā JYSK | 31 |
2.2. | Darbinieku aptaujas rezultātu analīze | 39 |
3. | Priekšlikumi pārdošanas veicināšanai | 45 |
3.1. | Priekšlikumi vadības pilnveidošanai | 45 |
3.2. | Priekšlikumi reklāmas procesa pilnveidošanai | 48 |
3.3. | Priekšlikumi pārdošanas apjoma stimulēšanai | 50 |
3.4. | Priekšlikumi sabiedrības viedokļa veidošanai | 54 |
Secinājumi | 56 | |
Priekšlikumi | 58 |
Secinājumi
Pēc veiktā pētījuma var secināt, ka veikalam JYSK drīzumā varētu būt kritiska situācija saistībā ar veikala apmeklētāju strauju sarukumu, līdz ar to arī pārdošanas apjoma strauju samazināšanos. Pagaidām, gan apmeklētāju skaits nav uz kritiskas robežas, bet neoficiāla informācija vēsta, ka veikalam ar katru gadu pārdošanas apjoms sarūk par 50%. To visu, iespējams, spriežot pēc veiktās anketas datiem, ir rosinājušas veikala klientu negācijas par veikala preču kvalitāti un arī par cenu neatbilstību, kā arī spriežot pēc atgriezto preču skaitu veikalā vai biežu cenu maiņu, vērīgākie klienti ir pamanījuši, ka atlaižu cenas bieži vien ir augstākas nekā tās ir parasti. Kā arī liels veikala mīnuss pārdošanas apjomam ir veikala pārdevēju-konsultantu attieksme pret klientiem – vai nu šo pārdevēju klientu tuvumā nav vispār un klients vai nu šo cilvēku meklē pa visu veikalu, vai arī aiziet projām ar tukšu iepirkumu grozu. Otrs variants ir, kad pārdevējs ārkārtīgi uzkrītoši klientam cenšas piedāvāt kādu no precēm, papildprecēm, kas klientam nemaz nav vajadzīgas.
1. Veikals JYSK Latvijā jau ir 12 gadus, līdz ar to var secināt, ka veikals savu vietu tirgū ir atradis un tajā nostabilizējies.
2. Veikals JYSK rūpīgi seko saviem mērķiem un misijai, kā arī vīzijai, tas nozīmē, ka veikals vēl ilgi plāno būt Latvijas tirgū un to tikai pilnveidot un piedāvāt plašu sortimentu saviem klientiem.
3. Mazumtirdzniecības apgrozījums nepārtikas jomā Latvijā ir audzis, bet veikals JYSK pagājušo gadu ir noslēdzis ar zaudējumiem, līdz ar to var secināt, ka uzņēmumā ir problēmas gan ar iekšējo vidi, gan arī ārējo un ir jāstrādā pie sabiedrības viedokļa maiņas.
4. Veikala JYSK līdzšinējo panākumu atslēga ir merčendaizngs – pareizi izkārtota prece, pareizi virzīta „spēka līnija”, kā arī cenu izvietojums, kurš izrādās ir nozīmīgākais šobrīd, ir bijis pareizajā vietā.
5. Personālam veikalā JYSK darba laikā ir sava vieta un savi pienākumi, un katram ir savas papildus funkcijas, kuras jārealizē, lai pārdotu vairāk.
…
Apjomīgs, analītisks kvalifikācijas darbs augstskolas noslēgumā. Veikti divi pētījumi pētot divus gadus.
- Apjoma palielināšanas iespējas veikalā "Jysk"
-
Elektroniskā komercija – tās attīstības iespējas Latvijā
Дипломная72 Экономика, Компьютеры, программирование, электроника
-
Latvijas patērētāju iespējas iepirkties internetā
Дипломная84 Компьютеры, программирование, электроника, Экономика, Реклама, маркетинг
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mazo un vidējo uzņēmumu zīmolu pozicionēšanas iespējas Latvijas tirgū
Дипломная для университета60
-
Darba tirgus analīze un nodarbinātības paaugstināšanas iespējas Latvijā
Дипломная для университета85
-
Mazo un vidējo uzņēmumu attīstības iespējas Latvijā
Дипломная для университета56
Оцененный! -
Uzņēmuma konkurētspējas uzlabošanas iespējas
Дипломная для университета71
-
Personāla apmierinātības ar darbu paaugstināšanas iespējas VAS "Ltvijas Pasts"
Дипломная для университета75