Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:487871
 
Оценка:
Опубликованно: 17.02.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Veikala JYSK darbības raksturojums    8
1.1.  Veikala JYSK iekšējās vides analīze    12
1.1.1.  Merčendaizings veikalā JYSK    13
1.1.2.  Veikala JYSK vispārīgie preču izvietošanas principi    16
1.1.3.  Veikala JYSK aprīkojums preču izkārtošanai    18
1.1.4.  Veikala JYSK cenu zīmes    20
1.1.5.  Darba funkciju sadale veikalā JYSK    23
1.1.6.  Pārdošanas vadības stils un standarti    24
1.1.7.  Pircēju apkalpošanas procesa organizācija    25
1.2.  Veikala JYSK ārējās vides analīze    25
1.2.1.  Veikala JYSK konkurentu analīze    28
1.2.2.  Veikala JYSK SVID analīze    29
2.  Veikala JYSK pārdošanas veicināšanas pasākumu analīze    31
2.1.  Klientu aptauja veikalā JYSK    31
2.2.  Darbinieku aptaujas rezultātu analīze    39
3.  Priekšlikumi pārdošanas veicināšanai    45
3.1.  Priekšlikumi vadības pilnveidošanai    45
3.2.  Priekšlikumi reklāmas procesa pilnveidošanai    48
3.3.  Priekšlikumi pārdošanas apjoma stimulēšanai    50
3.4.  Priekšlikumi sabiedrības viedokļa veidošanai    54
  Secinājumi    56
  Priekšlikumi    58
Фрагмент работы

Secinājumi
Pēc veiktā pētījuma var secināt, ka veikalam JYSK drīzumā varētu būt kritiska situācija saistībā ar veikala apmeklētāju strauju sarukumu, līdz ar to arī pārdošanas apjoma strauju samazināšanos. Pagaidām, gan apmeklētāju skaits nav uz kritiskas robežas, bet neoficiāla informācija vēsta, ka veikalam ar katru gadu pārdošanas apjoms sarūk par 50%. To visu, iespējams, spriežot pēc veiktās anketas datiem, ir rosinājušas veikala klientu negācijas par veikala preču kvalitāti un arī par cenu neatbilstību, kā arī spriežot pēc atgriezto preču skaitu veikalā vai biežu cenu maiņu, vērīgākie klienti ir pamanījuši, ka atlaižu cenas bieži vien ir augstākas nekā tās ir parasti. Kā arī liels veikala mīnuss pārdošanas apjomam ir veikala pārdevēju-konsultantu attieksme pret klientiem – vai nu šo pārdevēju klientu tuvumā nav vispār un klients vai nu šo cilvēku meklē pa visu veikalu, vai arī aiziet projām ar tukšu iepirkumu grozu. Otrs variants ir, kad pārdevējs ārkārtīgi uzkrītoši klientam cenšas piedāvāt kādu no precēm, papildprecēm, kas klientam nemaz nav vajadzīgas.
1. Veikals JYSK Latvijā jau ir 12 gadus, līdz ar to var secināt, ka veikals savu vietu tirgū ir atradis un tajā nostabilizējies.
2. Veikals JYSK rūpīgi seko saviem mērķiem un misijai, kā arī vīzijai, tas nozīmē, ka veikals vēl ilgi plāno būt Latvijas tirgū un to tikai pilnveidot un piedāvāt plašu sortimentu saviem klientiem.
3. Mazumtirdzniecības apgrozījums nepārtikas jomā Latvijā ir audzis, bet veikals JYSK pagājušo gadu ir noslēdzis ar zaudējumiem, līdz ar to var secināt, ka uzņēmumā ir problēmas gan ar iekšējo vidi, gan arī ārējo un ir jāstrādā pie sabiedrības viedokļa maiņas.
4. Veikala JYSK līdzšinējo panākumu atslēga ir merčendaizngs – pareizi izkārtota prece, pareizi virzīta „spēka līnija”, kā arī cenu izvietojums, kurš izrādās ir nozīmīgākais šobrīd, ir bijis pareizajā vietā.
5. Personālam veikalā JYSK darba laikā ir sava vieta un savi pienākumi, un katram ir savas papildus funkcijas, kuras jārealizē, lai pārdotu vairāk.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация