Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:670394
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.08.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    6
1.  ĀRĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    8
1.1.  Ārējās komunikācijas vispārējs raksturojums un tās nozīme organizācijā    8
1.2.  Ārējās komunikācijas instrumenti un novērtēšanas metodes    11
2.  ĀRĒJĀ KOMUNIKĀCIJA SPORTA KLUBĀ    16
2.1.  Sporta kluba raksturojums    16
2.2.  Sporta kluba ārējās komunikācijas raksturojums    17
3.  ĀRĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS IZVĒRTĒJUMS SPORTA KLUBĀ    21
3.1.  Sporta kluba SVID analīze    21
3.2.  Anketēšanas rezultāti un to izvērtējums    30
3.3.  Intervijas ar sporta kluba vadību apkopojums    43
  SECINĀJUMI    47
  PRIEKŠLIKUMI    49
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    51
  GRAFISKĀ DAĻA    53
  PIELIKUMI    60
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Darba mērķis tika sasniegts un darba uzdevumi izpildīti.
2. Ārējā komunikācija ir neatņemama sastāvdaļa tam, lai tiktu sasniegti izvirzītie biznesa mērķi, neatkarīgi no uzņēmuma darbības specifikas vai uzņēmuma lieluma.
3. Svarīgi ir apmācīt organizācijas darbiniekus komunikācijas prasmēm, jo, izveidojot sakārtotu komunikācijas sistēmu, ir iespējams panākt to, ka ārējā komunikācija ir efektīva un mērķauditoriju sasniedz tai sniegto informāciju, kā arī to, ka mērķauditorija to arī saprot.
4. Ārējās komunikācijas instrumentu izvēle ir tikpar nozīmīga, kā pati informāciju, kuru organizācijas vēlas sniegt, tādēļ, izvēloties komunikācijas instrumentus, ir rūpīgi jāizvērtē ziņojumam atbilstošākais.
5. Sociālie tīkli ir ērts, daudzpusīgs un ekonomisks kanāls caur kuru veidot ārējo komunikāciju.
6. Uzņēmums aktīvi, taču ne pilnvērtīgi izmanto ārējās komunikācijas iespējas, jo nav izstrādāta skaidra ārējās komunikācijas stratēģija.
7. Pētījums par sporta kluba “SPORTIMA” ārējo komunikāciju sniedza iespēju uzzināt klientu viedokli par uzņēmumu un tā ārējo komunikāciju, kā arī sniedza iespēju identificēt uzņēmuma ārējās komunikācijas nepilnības. Šādu pētījumu veikšana ļauj konstatēt nepilnības ārējā komunikācijā un dod iespēju tās novērst.
8. Pētījums liecina, ka sporta kluba ārējā komunikācijā ir nepilnības, kuras radušās nepareizu komunikācijas kanālu izvēles dēļ, kā rezultātā, ārējā komunikācija ir neefektīva un nesasniedz vēlamo mērķauditoriju. Uzņēmums nav pārdomājis ārējās komunikācijas stratēģiju un izmantotos ārējās komunikācijas kanālus kā arī nav pārliecinājies par to, ka mērķauditorija saņem tai paredzēto informāciju.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация