Дипломная
Предпринимательство и право
Финансы, кредит
A/s "Latvijas Krājbanka" klientu - fizisko personu piesai...-
A/s "Latvijas Krājbanka" klientu - fizisko personu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšana
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 3 | |
Ievads | 6 | |
1. nodaļa. | A/S ,,Latvijas Krājbanka,, darbības analīze | 8 |
1.1. | A/S ,,Latvijas Krājbanka,, vēsture | 8 |
1.2. | A/S ,,Latvijas Krājbanka,, 2005.gada darbības analīze | 9 |
1.3. | A/S ,,Latvijas Krājbanka,, pārvaldes institūcijas | 11 |
1.4. | Bankas produkti un pakalpojumi | 13 |
2. nodaļa | Bankas klients | 18 |
2.1. | Klientu segmentācija | 22 |
2.2. | Klientu tipi | 27 |
2.3. | A/S ,,Latvijas Krājbanka,, klientu analīze | 30 |
3. nodaļa. | A/S ,,Latvijas Krājbanka,, mārketinga stratēģijas klientu piesaistē | 36 |
3.1. | Klientu palielināšanas iespējas A/S ,,Latvijas Krājbanka,, | 42 |
3.1.1. | Reklāmas kampaņas A/S ,,Latvijas Krājbanka,, | 43 |
3.2. | Darbinieku motivācija | 46 |
3.3. | Darba samaksas principi uzņēmumā | 50 |
3.4. | Darbinieku apmācība | 52 |
3.5. | A/S ,,Latvijas Krājbanka,, darbinieku apmācība, motivācija | 53 |
3.4. | A/S ,,Latvijas Krājbanka,, pārdošanas standarts | 58 |
4. nodaļa. | A/S ,,Latvijas Krājbanka,, Āgenskalna filiāles pārdošanas stratēģija | 70 |
Secinājumi un priekšlikumi | 74 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 75 |
Maģistra darba mērķis ir: analizēt, izvērtēt un virzīt klientu piesaistes, saglabāšanas un skaita palielināšanas iespējas A/S “Latvijas Krājbanka”, ņemot vērā bankas darbību.
Tiek izvirzīti sekojoši darba uzdevumi:
Padziļināta A/S ,,Latvijas Krājbankas,, tirgus situācijas analīze, noteiktas tirgus daļas apzināšana, kuru apkalpo konkrētā banka;
Analizēt un pētīt bankas klientu – fizisko personu apmierinātību ar bankas sniegtajiem pakalpojumiem un apkalpošanas servisu;
Pētīt bankas klientu segmentāciju un tipus, izvērtēt to plusus un mīnusus, izvirzīt risinājumus situācijas uzlabošanai;
Veikt anketēšanu klientu vidū, kā arī apkopot un analizēt to atbildes;
Analizēt A/S “Latvijas Krājbanka” darbinieku motivācijas uzlabošanas iespējas;
Analizējot un apkopojot teorētisko bāzi, iegūto informāciju un veicot zinātniecisku pētījumu un analīzi, kas balstīts un anketēšanu un darba autores novērojumiem, sniegt secinājumus un priekšlikumus.
Maģistra darbs sastāv no četrām pamata nodaļām. Pirmā nodaļa ietver teorētisko bāzi par A/S ,,Latvijas Krājbankas,, darbības nozari, to īpatnībām. Otrā nodaļā tiek apskatīta informācija par bankas klientu. Tiek pētīta klientu segmentācijas nozīme uz bankas darbības attīstību. Tiek apskatīti klientu tipi, kas būtiski ietekmē bankas pašreizējo darbību. Lai noskaidrotu bankas klientu vēlmes, vajadzības un apmierinātību ar A/S ,,Latvijas Krājbankas,, piedāvātajiem produktiem, mārketinga aktivitātēm un bankas personāla apkalpošanu, tika veikta aptauja, kurā piedalījās A/S ,,Latvijas Krājbanka,, klienti. Trešā nodaļā autore apskata A/S ,,Latvijas Krājbanka,, mārketinga stratēģijas klientu piesaistē. Kā vienu no mārketinga stratēģijas veidiem klientu piesaistē autore apskata reklāmas kampaņas. Svarīgu lomu, klientu piesaistē un saglabāšanā, ieņem bankas darbinieks. Gan darbinieku motivācija, apmācība un samaksas ieņem svarīgu lomu biznesa attīstībā un kopēju mērķu sasniegšanā. Tiek izstrādātas mārketinga stratēģijas klientu piesaistē, darbības veicināšanā un noturēšanā, izmantojot pētījumu rezultātus, kas veikta izmantojot statistikas datus. Ceturtajā nodaļā autore sīkāk analizē A/S ,,Latvijas Krājbanka,, Āgenskalna filiāles vidi, darbību, klientus un darbiniekus, kā rezultātā tiek izstrādāti nepieciešamie uzlabojumi, kas saistīti ar klientu piesaisti, saglabāšanu un skaita palielināšanu. Maģistra darbu noslēdz secinājumi un priekšlikumi, kuros darba autore iekļāvusi pētījumu rezultātus.…
Jebkura uzņēmuma mērķis ir klientu vajadzību apmierināšana, izveidojot stabilu klientu bāzi, kas sekmē ieņēmumu palielināšanos un peļņas pieaugumu. Peļņa nodrošina uzņēmuma darbības attīstību, esošo un potenciālo resursu efektīvu izmantošanu. Veiksmīgai uzņēmuma galvenā mērķa sasniegšanai svarīgi ir pareizi uzņēmumu vadīt, izveidot atbilstošu struktūru, kas ļauj optimāli pārvaldīt resursus, veikt investīcijas, izstrādāt tirgus situācijai atbilstošu produktu/pakalpojumu realizēšanu un maksimāli daudz piesaistīt patērētājus, kas ļauj paplašināt tirgus daļu un apsteigt konkurentus. Jebkurai bankai nākas saskarties ar problēmu: kā nodrošināt klientiem nepieciešamos pakalpojumus pietiekoši kvalitatīvi – tā, lai klienti būtu apmierināti un pieprasītu šos pakalpojumus atkārtoti. Klients ir svarīgākā persona biznesā. No klienta ir atkarīga mūsu peļņa, veiksmīga biznesa attīstība. Svarīgākais darbā ir profesionāli apkalpot klientu, lai viņš justos apmierināts. Lai veiksmīgi veidotos attiecības ar klientu ir svarīgi iepazīt katru klientu individuāli. Tādējādi, lai uzzinātu klientu vēlme, vajadzības un apmierinātību ar Krājbankas piedāvātajiem produktiem, personālu un mārketinga aktivitātēm, tika veikta aptauja, kurā piedalījās Krājbankas klienti.
- A/s "Latvijas Krājbanka" klientu - fizisko personu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšana
- AS "Latvijas Unibanka" kredītpolitikas realizācijas analīze reģionālajā griezumā
- Kreditēšanas pamatprincipi Latvijas komercbankās
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!AS "Latvijas Unibanka" kredītpolitikas realizācijas analīze reģionālajā griezumā
Дипломная для университета62
-
Kreditēšanas pamatprincipi Latvijas komercbankās
Дипломная для университета79
-
Latvijas muitas politika, tās darbības izvērtēšana un attīstība
Дипломная для университета70
Оцененный! -
Latvijas nedzīvības apdrošināšanas tirgus ekonomiskā analīze
Дипломная для университета72
-
Nodokļu aplikšanas problēma kā Latvijas integrācijas Eiropas Savienībā faktors
Дипломная для университета85