Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Atpazīstamas tirdzniecības markas produkta cīņa par vietu...-
Atpazīstamas tirdzniecības markas produkta cīņa par vietu Latvijas tirgū, problēmas un risinājumi
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 4 | |
Annotation | 6 | |
1. | Tirdzniecības markas teorētisko aspektu analīze | 11 |
1.1. | Tirdzniecības markas filozofija | 11 |
1.2. | Tirdzniecības markas ietekmes analīze uz patērētāju | 16 |
1.3. | Tirdzniecības markas raksturojums un brendinga īpatnības | 21 |
1.4. | Tirdzniecības markas izstrādes, izmantošanas un novērtēšanas paņēmienu raksturojums | 30 |
2. | Bezalkoholisko gāzēto dzērienu tirgus raksturojums, attīstības tendences | 38 |
3. | Tirdzniecības markas “Coca-cola” attīstības problēmas un iespējamie risinājumi | 45 |
3.1. | Kompānijas “The Coca – Cola Company” attīstības gaita un tendences | 45 |
3.2. | “The Coca – Cola Company” problēmas pasaulē, to cēloņi, tirgus situācija | 47 |
3.3. | SIA “Coca – Cola dzērieni” darbības un finansiālās situācijas analīze Latvijā | 51 |
3.4. | SIA “Coca - Cola dzērieni” tirgus pozīciju nostiprināšanas metodes | 56 |
Secinājumi un priekšlikumi | 67 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 72 |
Darba tēma ir atpazīstamas tirdzniecības markas produkta cīņa par vietu Latvijas tirgū, problēmas un risinājumi ar SIA “Coca Cola dzērieni” piemēru.
Veikalu plauktos tuvu viena otrai bieži vien atrodas divas vai vairākas izmantojuma ziņā līdzvērtīgas preces, tikai vienu ražojusi firma ar vārdu, bet otru – bez. Protams, pirmajā gadījumā prece būs dārgāka, bet toties varam cerēt uz kvalitāti, bet otrajā…
Darba tēma šodien ir aktuāla, jo ticība tirdzniecības markas spēkam un tās menedžmentam sen jau pārsniegusi tradicionālo patēriņa preču mārketingu, kas šo disciplīnu radīja. Uzņēmumiem gandrīz ikvienā jomā un nozarē tirdzniecības markas ir nozīmīgākas kā jebkad, jo patērētājam ir milzīgs daudzums izvēles iespēju praktiski jebkurai precei, sākot no sodas ūdens līdz programmatūrai. Bez uzticamiem preču zīmju nosaukumiem kā pieturas punktiem iepirkšanās būtu ļoti nomācoša. Turklāt globālajā ekonomikā korporācijām jāsasniedz savi klienti tirgos. Stiprās tirdzniecības markas darbojas kā sūtņi, kad kompānijas apgūst jaunos tirgus vai piedāvā jaunus produktus. Tāpat tirdzniecības markas piedod aprises kompānijas stratēģijai, palīdzot definēt, kādas ierosmes ietilpst tirdzniecības markas koncepcijā un kādas ne.
Tieši tādēļ kompānijām, kas savu vērtību iepriekš noteica tikai ar taustāmām vērtībām, piemēram, ražotnes, inventārs un skaidra nauda, nākas apzināties, ka rezonējoša tirdzniecības marka ar tai piemītošu neapšaubāmu kvalitātes garantiju ir vienlīdz nozīmīgs aktīvs. Tirdzniecības markai ir vara noteikt labākās cenas attiecībā pret patērētāju un labāko akciju cenu attiecībā pret investoriem. Tirdzniecības marka var celt ienākumus un mīkstināt ciklisko lejupslīdi, turklāt tagad arī tirdzniecības markas vērtību var izmērīt.
Arī Latvijas uzņēmējiem, gatavojoties Eiropas Savienības vienotajam tirgum, vajadzētu nopietnāk strādāt pie tirdzniecības markas izveides vai nostiprināšanas, lai Latvijas preces būtu pievilcīgākas par importētajām un spētu radīt lielāku motivāciju pircējos.
Preču zīme ir nozīmīgs instruments, kas uzņēmumam palīdz strādāt un attīstīties tirgū. Pirmkārt, preču zīme tiek radīta ar domu par patērētāju. Preču zīme palīdz patērētājam plašajā piedāvājuma klāstā izvēlēties pārbaudītu, uzticamu un kvalitatīvu produktu. Otrkārt, preču zīme ir arī uzņēmuma sabiedrotais sadarbībā ar tirdzniecības kompānijām. Galvenais, ka tā dod iespēju atšķirties no konkurenta, pamanāmi pozicionējoties tirgū.
Preču zīme dod uzņēmumam iespēju ne tikai uzrunāt patērētāju sev vien raksturīgā un individuālā veidā, bet arī izvirza nopietnu atbildību par produkta kvalitāti un tās nemainīgo stabilitāti, liekot tam ilgtermiņā turēt savus solījumus.…
Bakalaura darba mērķis ir izanalizēt atpazīstamas preču zīmes cīņu par vietu Latvijas tirgū, par pamatu ņemot dzēriena Coca Cola preču zīmi. Darbs sastāv no 3. daļām, kur 1. autors pēta tirdzniecības markas teoriju, 2. analizē ekonomisko vidi, kura ir pētāmās tirdzniecības markas “Coca – Cola” ārējā vide un 3. daļā pēta “Coca – Colas” darbību gan ārvalstīs, gan Latvijā, lai balstoties uz šīs analīzes izstrādātu secinājumus un dotu priekšlikumus tirdzniecības markas “Coca – Cola” nostiprināšanai. Darba izstrādē izmantoti materiāli no literatūras laikposmā 1989. – 2001. gadam, dažādiem LR izdotajiem preses izdevumiem, datubāzēm Lursoft, Leta, BNS, kā arī no dažādiem interneta avotiem.
-
AS "Ventspils tirdzniecības osta" darbības pilnveidošana
Дипломная66 Экономика, Коммуникации, транспорт, связь, Бизнес
- Atpazīstamas tirdzniecības markas produkta cīņa par vietu Latvijas tirgū, problēmas un risinājumi
- Rentabilitātes paaugstināšana tirdzniecības uzņēmumā SIA "XXX"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!AS "Ventspils tirdzniecības osta" darbības pilnveidošana
Дипломная для университета66
-
Rentabilitātes paaugstināšana tirdzniecības uzņēmumā SIA "XXX"
Дипломная для университета62
-
Mēbeļu ražošanas un tirdzniecības uzņēmuma mārketinga vides raksturojums un ieteikumi darbības uzlabošanai
Дипломная для университета66
-
Reklāmas loma tūrisma produkta virzīšanai tirgū
Дипломная для университета64
Оцененный! -
Produkta konkurētspēja Latvijas tirgū
Дипломная для университета65
Оцененный!