Дипломная
Предпринимательство и право
Экономика
Aviokompānijas "Air France - KLM" konkurētspējas analīze ...-
Aviokompānijas "Air France - KLM" konkurētspējas analīze starptautiskajā tirgū un tās paaugstināšanas iespējas
Дипломная60 Экономика, Коммуникации, транспорт, связь, Бизнес
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 2 | |
Annotation | 3 | |
Saturs | 4 | |
Ievads | 5 | |
1.nodaļa. | Konkurences un konkurētspējas teorētiskais pamatojums | 7 |
1.1. | Konkurences jēdziens un tās veidi | 7 |
1.2. | Konkurētspējas būtība | 11 |
1.3. | Konkurences un konkurētspējas analīzes metodes | 14 |
1.3.1. | svid analīze | 14 |
1.3.2. | Iekšējo un ārējo faktoru novērtējuma matrica | 16 |
1.3.3. | M.Portera konkurences piecu spēku modelis | 18 |
1.4. | Uzņēmuma konkurētspējīgās priekšrocības kā pamats konkurētspējas nodrošināšanai | 21 |
1.4.1. | Vrio modelis | 22 |
1.5. | Stratēģijas jēdziens un tās teorētiskie izstrādes apsekti | 23 |
1.5.1. | Svid matricas stratēģijas veidi | 25 |
1.5.3. | I.Ansofa izaugsmes stratēģiju veidi | 29 |
2.nodaļa. | “air france – klm” darbības un tirgus raksturojums | 31 |
2.1. | Avioindustrijas tirgus analīze | 31 |
2.2. | Air france – klm darbības raksturojums | 33 |
2.3. | Air france – klm finansiālo rādītāju analīze | 36 |
3.nodaļa. | Air france – klm konkurētspējas analīze un novērtējums | 43 |
3.1. | Air france – klm konkurentu raksturojums | 43 |
3.2. | Konkurences analīze | 44 |
3.2.1. | Air france – klm popularitāte un salīdzinošā analīze ar amr un iag | 44 |
3.2.2. | Air france – klm iekšējās un ārējās vides analīze | 49 |
3.2.3. | Air france – klm konkurences piecu spēku modelis | 54 |
3.2.4. | Air france – klm konkurētspējīgā priekšrocība | 56 |
3.3. | Stratēģiskie priekšlikumi | 57 |
Secinājumi un priekšlikumi | 60 | |
Izmantotās informācijas avotu saraksts | 63 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Bakalaura darba mērķis ir izpildīts un darba gaitā ir veikta pilnvērtīga Air France – KLM konkurētspējas analīze, atklājot tās stiprās puses un iespējas, kā arī norādot uz vājajām pusēm un draudiem, kā rezultātā bija iespējams noteikt iespējamos attīstības virzienus. Savukārt darba sākumā izvirzītā hipotēze – Air France KLM esošā konkurētspējas politika ir efektīva un tā nodrošina kompānijas līdera pozīcijas gaisa transporta sfērā – ir noraidīta, jo aviokompānija šobrīd nav līdera pozīcijās gaisa satiksmes sfērā.
SECINĀJUMI:
1. Konkurence ir galvenais stimuls attīstīt ražošanu un pakalpojumus. Jo augstāka ir uzņēmuma konkurētspēja, jo lielāku tirgus daļu uzņēmumam iespējams iegūt. Uzņēmuma konkurētspējas cīņa notiek trīs aspektos – cenu, kvalitātes un apkalpošanas konkurētspēja.
2. Konkurētspējas pētīšanas pamatā ir iekšējo un ārējo faktoru analīze.
3. Avioindustriju pārvalda trīs lielākās pasažieru gaisa pārvadājumu alianses – Star Alliance, SkyTeam un Oneworld, kas sastāda 76,1% lielus tirgus daļu no visas pasažieru gaisa pārvadājumu industrijas. Aviācijas nozarē ir 5,1 miljonu darbavietu un tā nodrošina 365 miljardus eiro jeb 2,4 % no Eiropas IKP.
4. Viens no nozīmīgākajiem ārējiem faktoriem ir aviosabiedrību konsolidācija, kā arī partnerattiecību veidošana savā starpā.
5. Air France – KLM apvienojās 2004.gadā un pēc apvienošanās pasažieru skaits ir pieaudzis aptuveni par 35%. Air France - KLM ir SkyTeam alianses dalībniece, tai pieder 24.6% no kopējās tirgus daļas.
6. Air France – KLM rentabilitātes rādītāji sākot ar 2009.gadu ir bijuši zemi, bet no 2010.gada salīdzinājumā līdz 2012.gadam tie ir pieauguši, tomēr tas nav devis pietiekami lielus ienākumus, tādēļ pēdējos četrus gadus kompānijas bilance ir negatīva un kompānija nav spējīga nosegt parādsaistības.
7. Salīdzinot Air France – KLM rentabilitātes rādītājus ar 2012.gada visas nozares rādītājiem, Air France – KLM uzrāda īpaši sliktu rezultātu. Lai arī pēdējo divu gadu laikā kompānijas rentabilitātes rādītāji ir uzlabojušiem, tomēr uz 2012.gadu kapitāla rentabilitāte uzrāda 33.58% lielu starpību un ilgtermiņa ieguldījumu atdeve – 16.67% lielu starpību, parādot Air France – KLM kā vienu no nepievilcīgākajām aviācijas kompānijām investoriem.
8. Air France KLM misija parāda, ka kompānija koncentrējas uz ilgtspējību un klientu apmierinājumu ieviešot dažādas inovācijas, tajā pašā laikā cenšoties panākt rentablu izaugsmi. Savukārt Air France - KLM vīzija parāda, ka viņi vēlas būt tehnoloģiski visattīstītākā un “gudrākā” aviosabiedrība.
…
Objekts: Uzņēmuma konkurētspēja. Priekšmets: Air France konkurētspēja starptautiskajā tirgū un tās paaugstināšana. Hipotēze: Air France KLM esošā konkurētspējas politika ir efektīva un tā nodrošina kompānijas līdera pozīcijas gaisa transporta sfērā. Mērķis: Veikt Air France KLM konkurētspējas analīzi un, atrodot tās stiprās puses un iespējas, parādīt iespējamos attīstības virzienus. Uzdevumi: 1. Iegūt un apkopot teorētisko informāciju par konkurenci un tās veidiem; 2. Apskatīt konkurētspējas teorētiskos aspektus; 3. Noskaidrot kā konkurētspējas priekšrocības var sekmē uzņēmuma attīstību; 4. Veikt Air France KLM darbības un tirgus raksturojumu; 5. Veikt Air France KLM konkurētspējas analīzi; 6. Analizēt iekšējos un ārējos faktorus, izmantojot SVID modeli un IFE/EFE matricu; 7. Parādīt iespējamos Air France KLM attīstības virzienus attiecīgos reģionos.
Bakalaura darba melnraksts. Pielikuma nav.
-
Aviokompānijas "Air France - KLM" konkurētspējas analīze starptautiskajā tirgū un tās paaugstināšanas iespējas
Дипломная60 Экономика, Коммуникации, транспорт, связь, Бизнес
- SIA "Evor" konkurētspējas pilnveidošanas iespējas apsardzes un drošības pakalpojumu tirgū Latvijā
- Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Evor" konkurētspējas pilnveidošanas iespējas apsardzes un drošības pakalpojumu tirgū Latvijā
Дипломная для университета89
Оцененный! -
Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā
Дипломная для университета49
-
Konkurētspējas paaugstināšanas iespējas mašīnbūves un metālapstrādes nozares uzņēmumā ES ietvaros
Дипломная для университета77
-
Uzņēmuma "TAPS" konkurētspējas analīze
Дипломная для университета60
Оцененный! -
Latvijas biškopības nozares konkurētspējas un attīstības iespēju analīze Eiropas Savienības tirgus ietvaros
Дипломная для университета62
Оцененный!