Дипломная
Искусство, культура и история
Музыка
Čellu grupas "Melo-M" tēla atspoguļojums drukātajā presē-
Čellu grupas "Melo-M" tēla atspoguļojums drukātajā presē
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 4 | |
Аннотация | 5 | |
Annotation | 6 | |
Ievads | 7 | |
1. | Tēls publiskās komunikācijas telpā | 9 |
1.1. | Sabiedrisko attiecību loma tēla veidošanā | 10 |
1.2. | Vizuālā tēla nozīme publiskās komunikācijas telpā | 11 |
1.1. | Klausa Mertena teorētiskā pozīcija | 13 |
1.2. | Citu zinātnieku teorētiskā pieeja tēla problēmai | 17 |
1.2.1. | D.Dž. Burstina konceptuālā pieeja tēlam un tā funkcionēšanai | 17 |
1.4.2. | A.Bergera viedoklis par tēlu | 18 |
1.4.3. | R. Berglera tēla veidošanās skaidrojums | 18 |
2. | R.Barta teorētiskā pieeja par mīta radīšanu fotogrāfijās | 19 |
2.1. | Mīts kā semioloģiska sistēma | 20 |
2.2. | Mīta blakus nozīmes | 21 |
2.2.1. | Triku efekti | 22 |
2.2.2. | Poza | 22 |
2.2.3. | Priekšmeti | 22 |
2.2.4. | Fotogēnisms | 23 |
2.2.5. | Estētisms | 23 |
2.2.6. | Sintakse | 23 |
2.2.7. | Teksts | 23 |
2.3. | Mītu lasīšana | 24 |
3. | Masu mediju komunikācijas kontentanalīze | 25 |
3.1. | Kontentanalīzes kategorijas | 27 |
4. | Čellu grupas Melo-M producētais tēls Latvijas preses izdevumos | 28 |
5. | Publikāciju analīze par laika periodu no 2005.gada marta līdz 2007.gada decembrim | 30 |
5.1. | Publikāciju autori laikrakstā „Diena” | 30 |
5.2. | Publikāciju autori laikrakstā „NRA” | 32 |
5.3. | Publikāciju autori laikrakstā „Latvijas avīze” | 33 |
5.4. | Publikāciju autori laikrakstā „Vakara Ziņas” | 34 |
6. | Īpatsvars no visiem rakstiem kopumā, kuros parādās grupa Melo-M un tās dalībnieki | 36 |
6.1. | Īpatsvars laikrakstā „Diena” | 36 |
6.2. | Īpatsvars laikrakstā „NRA” | 37 |
6.3. | Īpatsvars „Latvijas avīzē” | 39 |
6.4. | Īpatsvars laikrakstā „Vakara Ziņas” | 40 |
6.5. | Īpatsvars pārējos preses izdevumos | 41 |
7. | Publikācijas žanrs | 42 |
7.1. | Publikāciju iedalījums pēc to žanra par grupu laikrakstā „Diena” | 42 |
7.2. | Publikāciju iedalījums pēc to žanra par grupu laikrakstā „Neatkarīgā rīta avīze Latvijai” | 44 |
7.3. | Publikāciju iedalījums pēc to žanra par grupu laikrakstā „Latvijas avīze” | 45 |
7.4. | Publikāciju iedalījums pēc to žanra par grupu laikrakstā “Vakara Ziņas” | 46 |
7.5. | Publikāciju iedalījums pēc to žanra pārējos laikrakstos | 48 |
8. | Tipiskais producētajam grupas Melo-M tēlam | 50 |
9. | Drukātajā presē publicēto Melo-M vizuālo vēstījumu analīze | 56 |
9.1. | Melo-M raksturīgāko pozu mītiskais skaidrojums | 57 |
9.2. | Fotoattēlos iekļauto priekšmetu mītiskais skaidrojums | 58 |
9.3. | Fotogēnisma mītiskais skaidrojums | 58 |
9.4. | Attēlu parakstu mītiskais skaidrojums | 59 |
10. | Publikācijās paustā attieksme pret čellu grupu Melo-M | 61 |
10.1. | Paustā attieksme pret grupu laikrakstā “Diena” | 61 |
10.2. | Paustā attieksme pret grupu laikrakstā „NRA” | 62 |
10.3. | Paustā attieksme pret grupu laikrakstā “Latvijas avīze” | 63 |
10.4. | Paustā attieksme pret grupu laikrakstā „Vakara Ziņas” | 64 |
10.5. | Paustā attieksme pret grupu pārējios laikrakstos | 64 |
10.6. | Diplomdarbā izvirzītās hipotēzes pierādījums | 65 |
Diplomdraba mērķis ir novērtēt čellu grupas Melo-M tēla atspoguļojumu drukātajā presē kopskaitā divpadsmit Latvijā iznākošos preses izdevumos: „Diena”, „Dienas bizness”, „Latvijas avīze”, „Neatkarīgā rīta avīze Latvijai”, izklaidējošajā presē „Vakara Ziņas”, „Rīgas Viļņi”, „Kas Jauns”, „Privātā Dzīve”, kā arī jauniešu presē: „Popcorn”, „Sīrups”, „Puff” un izdevumā „Tūrisma profesionāļiem” laika posmā no 2005.-2007.gadam. Darbā tika izvirzīta hipotēze: Grupas Melo-M tēla atspoguļojums drukātajos medijos ir pozitīvs.
Lai sasniegtu diplomdarbā izvirzīto mērķi un pierādītu hipotēzi tika veikti šādi uzdevumi:
1)Apkopotas un analizētas dažādu zinātnieku (K.Mertena, D.Dž.Burstina, A.Bergera, R.Berglera) teorētiskā pieeja tēla problēmai, to pozīcija,nostādne un viedokļi, kā arī apskatīta franču semiologa R.Barta teorētiskā pieeja mīta radīšanai fotogrāfijās;
2)Definētas kontentanalīzes kategorijas balstoties pēc kurām tiks analizētas publikācijas Latvijas preses izdevumos par čellu grupu Melo-M;
3)Analizēts čellu grupas Melo-M producētais tēls Latvijas preses izdevumos. Analīzes veikšanai preses izdevumi tika sadalīti piecās pamatgrupās, saskaņā ar procentuālo publikāciju sadalījumu, drukātajos medijos;
4)Tiek analizēti publikāciju autori un secināts, ka grupas Melo-M tēlu pamatā veido laikraksta „Diena” un „NRA” žurnālisti U.Rudaks un S.Vanzovičs, no kuriem ietekmējas arī citu laikrakstu korespondenti un žurnālisti;
5)Tiek analizēts īpatsvars no visiem rakstiem kopumā, kuros parādās grupa Melo-M un tās dalībnieki;
6)Tiek apskatīts un analizēts grupas Melo-M procentuālais publikāciju sadalījums pēc to publikācijas žanra;
7)Veikta presē publicēto Melo-M vizuālo vēstījumu analīze. Analizētas raksturīgākās pozas, fotoattēlos iekļautie priekšmeti, fotogēnisms un attēlu paraksti.
Saskaņā ar R.Likerta metodi tiek noteikta publikācijās paustā attieksme pret čellu grupu Melo-M izvirzītajās piecu preses izdevumu pamatgrupās un matemātiski tiek pierādīta diplomdarbā izvirzītā hipotēze.
Tiek pierādīts, ka grupas Melo-M tēla atspoguļojums drukātajos medijos ir pozitīvs.
Pēc autores domām diplomdarba gaitā veikto analīzi, secinājumus un priekšlikumus par tēla veidošanu varēs izmantot citu Latvijas mūzikas grupu menedžmenta un sabiedrisko attiecību pārstāvji. Diplomdarbs, iespējams , dos kaut nelielu ieguldījumu šajā jomā.…
Diplomdrabam ir 91.lpp., tajā ir ievietot 24 attēli, 1 tabula, 8 pielikumi, kuros iekļautas 3 intervijas - ar K.Auzānu, grupas dibinātāju un dalībnieku, U.Rudaku „Diena” un S.Vanzoviču „NRA”, viens nozīmīgs publikācija. Pielikumos atrodami 46 čellu grupas Melo-M fotoattēli no apskatītajām publikācijām, kuri tika analizēti. Diplomdraba mērķis ir novērtēt čellu grupas Melo-M tēla atspoguļojumu drukātajā presē kopskaitā divpadsmit Latvijā iznākošos preses izdevumos: „Diena”, „Dienas bizness”, „Latvijas avīze”, „Neatkarīgā rīta avīze Latvijai”, izklaidējošajā presē „Vakara Ziņas”, „Rīgas Viļņi”, „Kas Jauns”, „Privātā Dzīve”, kā arī jauniešu presē: „Popcorn”, „Sīrups”, „Puff” un izdevumā „Tūrisma profesionāļiem” laika posmā no 2005.-2007.gadam. Darbā tika izvirzīta hipotēze: Grupas Melo-M tēla atspoguļojums drukātajos medijos ir pozitīvs. Lai sasniegtu diplomdarbā izvirzīto mērķi un pierādītu hipotēzi tika veikti šādi uzdevumi: 1) Apkopotas un analizētas dažādu zinātnieku (K.Mertena, D.Dž.Burstina, A.Bergera, R.Berglera) teorētiskā pieeja tēla problēmai, to pozīcija,nostādne un viedokļi, kā arī apskatīta franču semiologa R.Barta teorētiskā pieeja mīta radīšanai fotogrāfijās; 2) Definētas kontentanalīzes kategorijas balstoties pēc kurām tiks analizētas publikācijas Latvijas preses izdevumos par čellu grupu Melo-M; 3) Analizēts čellu grupas Melo-M producētais tēls Latvijas preses izdevumos. Analīzes veikšanai preses izdevumi tika sadalīti piecās pamatgrupās, saskaņā ar procentuālo publikāciju sadalījumu, drukātajos medijos; 4) Tiek analizēti publikāciju autori un secināts, ka grupas Melo-M tēlu pamatā veido laikraksta „Diena” un „NRA” žurnālisti U.Rudaks un S.Vanzovičs, no kuriem ietekmējas arī citu laikrakstu korespondenti un žurnālisti; 5) Tiek analizēts īpatsvars no visiem rakstiem kopumā, kuros parādās grupa Melo-M un tās dalībnieki; 6) Tiek apskatīts un analizēts grupas Melo-M procentuālais publikāciju sadalījums pēc to publikācijas žanra; 7) Veikta presē publicēto Melo-M vizuālo vēstījumu analīze. Analizētas raksturīgākās pozas, fotoattēlos iekļautie priekšmeti, fotogēnisms un attēlu paraksti. Saskaņā ar R.Likerta metodi tiek noteikta publikācijās paustā attieksme pret čellu grupu Melo-M izvirzītajās piecu preses izdevumu pamatgrupās un matemātiski tiek pierādīta diplomdarbā izvirzītā hipotēze. Tiek pierādīts, ka grupas Melo-M tēla atspoguļojums drukātajos medijos ir pozitīvs. Pēc autores domām diplomdarba gaitā veikto analīzi, secinājumus un priekšlikumus par tēla veidošanu varēs izmantot citu Latvijas mūzikas grupu menedžmenta un sabiedrisko attiecību pārstāvji. Diplomdarbs, iespējams , dos kaut nelielu ieguldījumu šajā jomā.
- Čellu grupas "Melo-M" tēla atspoguļojums drukātajā presē
- Laika dimensijas uztvere un ritma izjūtas veidošanās mūzikas nodarbībās pirmsskolas vecumā
- Mērķauditorijas identificēšana un attīstīšana. Žurnāla “Studija” mērķauditorijas attīstīšanas stratēģija
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Laika dimensijas uztvere un ritma izjūtas veidošanās mūzikas nodarbībās pirmsskolas vecumā
Дипломная для университета45
Оцененный! -
Mērķauditorijas identificēšana un attīstīšana. Žurnāla “Studija” mērķauditorijas attīstīšanas stratēģija
Дипломная для университета54
Оцененный! -
Populārās mūzikas ietekme uz pusaudža emocionālo atttīstību
Дипломная для университета64
Оцененный! -
Muzikālo prasmju attīstības iespējas pirmsskolas vecuma bērnu mūzikas uztveres procesā
Дипломная для университета55
Оцененный! -
Kora dziedāšanas iemaņu veidošana sākumskolas skolēniem mūzikas stundās
Дипломная для университета57