Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:465655
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.03.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.  VĪZIJA    9
2.  UZŅĒMUMĀ “XXX “    11
2.2.  Uzņēmuma apraksts    11
2.3.  Politika. Mērķi    12
2.4.  Uzņēmuma struktūrshēma    14
2.5.  Vadības sistēmas procesi    15
3.  CILVĒKRESURSU VADĪBA    17
3.1.  Mērķis    20
3.2.  Cilvēkresursu vadības etapi    21
3.3.  Darbinieku motivācija    22
3.4.  Cilvēkresursu vadītāja pienākumi ( Amata apraksts)    31
3.5.  Cilvēkresursu plānošana    36
3.6.  Cilvēkresursu vadības mērlielumi    40
3.7.  Cilvēkresursu meklēšana ( piesaistīšana)    41
3.8.  Cilvēkresursu atlase    44
3.9.  Cilvēkresursu attīstība    47
3.10.  Darba/ Darbinieku novērtēšana    55
4.  VADĪŠANAS STILI    64
5.  KOMUNIKĀCIJAS    68
6.  KONFLIKTI ORGANIZĀCIJĀ, TO RISINĀŠANA    72
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    72
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA   
Фрагмент работы

XX gs. 60.g.attīstijās cilvēkresursu kustības ideja par labāko veidu, kā panākt, lai cilvēki efektīvi strādātu, kas atzina ne tikai viņu elementārās vajadzības, bet arī augstāko vajadzību apmierināšanu. Visslavenākais šīs motivācijas teorijas piemērs ir, kuru izmanto daudzās apmācībās - Maslova vajadzību hierarhija. Tā parāda, ka cilvēkiem nav svarīga tikai nauda, bet arī svarīgi pašapliecināties, justies vērtīgiem, gūt iespēju mācīties utt..
Visjaunākās teorijas attiecas uz organizācijas, kas mācās (Learning Organization) radīšanu. Tās darbs ir mēģināt attīstīt paņēmienus, lai cilvēki organizācijā vēlētos dalīties savās zināšanās, ne obligāti profesionālajās, bet arī tajās, kas gūtas saskarsmē ar klientiem, no savas darbā gūtās pieredzes. Lielākā kompānija Eiropā „NOKIA” uzskata sevi par organizāciju, kas mācās, un cenšas to panākt ar trijām savstarpēji saistītām cilvēkresursu menedžmenta sistēmām [6. 43]:

Zināšanu menedžments
(Knowledge Management)

Darba izpildes menedžments
(Performance management)

Kompetences menedžments
(Competency Management)

Šie piemēri liecina, ka šīs idejas tiek uztvertas ļoti nopietni tajos uzņēmumos, kas cer gūt panākumus konkurējot pasaules tirgos.
Ļoti svarīgi, lai uzņēmuma vadītāji spētu uzklausīt savu darbinieku ieteikumus veiksmīgai uzņēmuma attīstībai, jo ne vienmēr pats uzņēmuma vadītājs zina un spēj veikt pozitīvas pārmaiņas organizācijā.
Tātad, kam ir zināšanas, kā mainīt organizāciju? Tikai nedaudziem, un vēl mazāk ir to, kas patiesi zina, kā to īstenot. Šādu cilvēku tikpat kā nav. Kāpēc? Jo viņi ir jūtīgi un pamana organizācijai svarīgas lietas, kam citi parasti nepievērš uzmanību. Viņi cenšas arī citiem norādīt uz šīm nozīmīgajām lietām, bet bieži netiek uzklausīti. Šā iemesla dēļ, uzņēmumi nereti zaudē tieši tos cilvēkus, kas visvairāk nepieciešami, lai palīdzētu organizācijai attīstīties un mainīties
Uzņēmumi, kas piespiež savus darbiniekus dzīvot un strādāt bailēs nevar ilgi pastāvēt un veidot kvalitāti savos uzņēmumos. Lai to mainītu nepieciešams padotajos apvienot triju veidu enerģijas [6.42]:

Fizisko
Intelektuālo
Emocionālo

Lai tās piesaistītu, vajadzīga vadīšana (leadership), kaut kas vairāk nekā vienkārši vadība (management), arī dziļa izpratne par uzņēmuma sarežģīto darbu.
Daudzu uzņēmumu vadītāji vēlētos mainīt savas organizācijas. Kā pārveidot tādas, kurās ir problēmas (neapmierinošs klientu apkalpošanas līmenis, zema produktu un pakalpojumu kvalitāte utt .), par dinamisku, veiksmīgu, efektīvu ?
Menedžmenta visgrūtākais uzdevums ir noteikt, kādā veidā šīm pārmaiņām jānotiek un kā, pateicoties tām gūt panākumus. Tādēļ uzņēmuma īpašnieki, apmaiņā pret savām investīcijām, ievieš biznesa kultūru, uzņēmuma vadības sistēmas, sistēmas, kas palīdz nodrošināt uzņēmuma konkurētspēju, lai paaugstinātu uzņēmuma efektivitāti, orientējot to uz tirgus un klienta prasībām.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация