Дипломная
Предпринимательство и право
Бизнес
Darbinieku motivēšanas sistēma uzņēmumā "X" un tās pilnve...-
Darbinieku motivēšanas sistēma uzņēmumā "X" un tās pilnveidošanas iespējas
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | ||
Annotation | ||
Ievads | ||
1. | Motivācijas jēdziens un būtība | |
1.1. | Motivācijas process | |
1.2. | Motivācijas teorijas | |
1.3. | Motivēšanas veidi | |
1.4. | Motivācijas nepieciešamība uzņēmumā | |
2. | Uzņēmuma „X” darbības un sektora raksturojums | |
2.1. | Uzņēmuma „X” organizatoriskā struktūra un tās novērtējums | |
2.2. | Uzņēmuma „X” personāla raksturojums | |
3. | Motivēšana sistēma un veidi uzņēmumā „X” | |
3.1. | Uzņēmuma „X” motivēšanas sistēmas novērtējums un analīze | |
3.2. | Motivēšanas sistēmas pilnveidošanas iespējas | |
Secinājumi | ||
Priekšlikumi |
Secinājumi
1. Motivēšana ir dinamisks process un faktoru kopums, kura rezultātā lietojot psiholoģiskās, sociālās, ekonomiskās un tiesiskās metodes un līdzekļus, tiek panākts tas, ka darbinieks savā uzņēmumā jūtās motivēts.
2. Katrā uzņēmumā ir nepieciešams motivēt darbiniekus, un nepieciešams, lai ar motivēšanas palīdzību tiktu apmierinātas darbinieku vajadzības un vēlmes, lai izslēgtu iespēju, ka darbiniekam rodas diskomforta sajūta savā darba vietā, lai piedāvātie motivatori nebloķētu cits citu.
3. Uzņēmums „X” saviem darbiniekiem piedāvā šādus monetāros motivatorus, kā: alga, vienreizējā gada prēmija, piemaksas (var izņemt kā apmaksātu darba dienu, var izņemt kā apmaksātas virsstundas), pabalsti ,autotransporta kompensācija, telefona apmaksa, brīvbiļetes, ielūgumi u.c. veida dāvanas, iekšējās akcijas un konkursi, studiju daļēja atmaksa.
4. Uzņēmums „X” saviem darbiniekiem piedāvā šādus nemonetāros motivatorus, kā: sociālās garantijas, veselības apdrošināšana, nelaimes gadījumu apdrošināšana, izaugsmes pārrunas, karjeras izaugsmes iespējas, atgriezeniskā saite no vadītāja, kolēģiem, citiem departamentiem u.tml., saliedēts kolektīvs (komandas saliedēšanas pasākumi), sadarbības partneru īpašie piedāvājumi, briļļu kompensācija, organizācijas prestižs, uzņēmuma organizētas sporta aktivitātes, bankas produkti ar īpašu atlaidi, patīkama darba vieta, elastīgs grafiks, kultūras aktivitātes darbiniekiem (donoru dienas, sporta spēles, ziemassvētku balle), apmaksātas mācības, kursi uzņēmuma darbiniekiem, atbildības palielināšana, vadītāja attieksme.
5. Uzņēmums „X” darbojas banku sektorā, līdz ar to skaidri saprotams, ka konkurence šajā jomā ir ļoti liela, jo Latvijā uz 2011. gada sākumu darbojas 30 bankas, kas liecina par to, ka uzņēmuma motivatoriem ir jābūt pārdomātiem un konkurētspējīgiem ar citu banku piedāvātajiem.
6. Uzņēmumā „X” strādā vairāk kā 30000 darbinieku, to vidējais vecums ir 28 gadi, vairāk kā 70 % no darbiniekiem ir sievietes, un vairāk kā pusei darbinieku ir augstākā izglītība vai šobrīd tiek iegūta.
7. Visus pamatprincipus kādā jābūt motivēšanas sistēmai nosaka uzņēmuma „X” grupa, būtiskākās atšķirības starp Latviju un citām valstīm kur darbojas uzņēmums, ir atalgojuma lielums un vienreizējās prēmijas apjoms.
8. Uzņēmums saviem klientiem piedāvā visus ikdienā nepieciešamos bankas pakalpojumus piedāvājot klientiem visaugstāko apkalpošanas servisu, kuru nodrošina motivēti darbinieki, kas strādā ļoti daudz departamentos, kur katrs no tiem veic savas funkcijas, tāpēc ir svarīgi, lai motivēšanas sistēma tiktu pielāgota visiem departamentiem.
9. Lai noskaidrotu kopējo motivācijas līmeni uzņēmumā, tika aptaujāti dažādu departamentu darbinieki, kurus var iedalīt 2 lielās grupās, darbinieki, kas ikdienā strādā ar uzņēmuma klientiem un, darbinieki, kas ikdienā nestrādā ar uzņēmuma klientiem.
10. Aptaujātie darbinieki uzņēmumā „X” strādā vairāk kā 2 gadus, ir ar augstāko izglītību vai šobrīd studē, lai to iegūtu, tāpēc varam secināt, ka darbinieku mainība nav liela.
…
Darba tēma ir „Darbinieku motivēšanas sistēma uzņēmumā „X” un tās pilnveidošanas iespējas”. Darba uzdevumi ir apzināt motivācijas teorijas, izvērtēt pastāvošo motivācijas sistēmu SIA „X” uzņēmumā, izstrādāt ieteikumus, kas palīdzētu pilnveidot uzņēmuma „X” motivācijas sistēmu. Darba beigās sniegt secinājumus un priekšlikumus.
- Darbinieku motivēšanas sistēma uzņēmumā "X" un tās pilnveidošanas iespējas
- Kvalitātes vadības sistēmas ISO 9001:2000 ieviešana uzņēmumā SIA "Talsu Tehnika"
- Peļņas un rentabilitātes vadīšana uzņēmumā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Vadītāja iespējas komandas veidošanā individuālajā uzņēmumā “X”
Дипломная для университета65
Оцененный! -
Personāla vadīšanas būtība, funkcijas un loma SIA X
Дипломная для университета72
-
Inventarizācijas būtība un tās norise SIA "X"
Дипломная для университета62
Оцененный! -
Emocionālā izdegšanas sindroma līmeņa atšķirības X un Y organizācijā intelektuāli apkalpojošā sfērā strādājošām sievietēm
Дипломная для университета49
-
Saplūšanas un pārņemšanas process kā kompāniju stratēģiskās attīstības variants un tā efektivitātes novērtēšana
Дипломная для университета89