Дипломная
Предпринимательство и право
Бизнес
Degvielas uzpildes stacijas SIA “Gotika Auto” pakalpojumu...-
Degvielas uzpildes stacijas SIA “Gotika Auto” pakalpojumu asortimenta optimizācija Balvu pilsētā
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Atslēgas vārdi | 5 | |
Ievads | 7 | |
1. | Uzņēmuma darbības analīze | 9 |
1.1. | Uzņēmuma iekšējā vide | 9 |
1.2. | Mērķi | 10 |
1.3 | Uzņēmuma ārējā vide | 12 |
1.3.1. | Konkurenti | 14 |
1.4. | Uzņēmumu tieši ietekmējošā ārējā vide | 15 |
1.4.1. | Pircēji | 16 |
1.4.2. | Piegādātāji | 18 |
1.4.3. | Starpnieki | 19 |
1.4.4. | Likumdošanas institūcijas | 20 |
1.4.5. | Sabiedriskās organizācijas | 22 |
1.4.6. | Prese | 23 |
1.5. | Uzņēmuma ārēja netieši ietekmējošā vide | 23 |
1.5.1. | Ekonomiskā situācija jeb aspekts | 23 |
1.5.2. | Sociālais faktors un kultūra | 25 |
1.5.3. | Demogrāfiskais stāvoklis | 26 |
1.5.4. | Zinātnes un tehnikas attīstība | 27 |
1.5.5. | Valsts Politika | 28 |
1.5.6. | Starptautiskās attiecības | 29 |
2. | Uzņēmuma apraksts | 30 |
2.1. | Personāls | 30 |
2.2. | Struktūra | 31 |
2.3. | Darba Kultūra | 34 |
2.4. | Tehnoloģija | 34 |
3. | SWOT Analīze | 36 |
4. | Uzņēmuma Finansu rādītāju analīze | 38 |
4.1. | Likviditātes analīze | 39 |
4.2. | Aprites rādītāju analīze | 43 |
4.3. | Rentabilitātes analīze | 45 |
4.4. | Maksātspējas analīze | 48 |
5. | Uzņēmuma pakalpojumu attīstības plāns | 52 |
5.1. | Izdevumi | 52 |
5.1.1. | Vienasu piekabju izdevumu plāns | 52 |
5.1.2. | OCTA izdevumu apskats | 53 |
5.2. | Ekonomiskais Efekts | 53 |
5.2.1. | Vienasu piekabju nomas ekonomiskais efekts | 53 |
5.2.2. | OCTA pakalpojuma ekonomiskā efektivitāte | 54 |
Nobeigums un vispārēji secinājumi | 56 | |
Literatūras saraksts | 58 |
Darbā analizēta degvielas uzpildes stacijas SIA “Gotika Auto” pakalpojumu asortimenta optimizācija Balvu Pilsētā, analizēta jaunu pakalpojumu ieviešanas iespējas, doti secinājumi, kas iegūti pētījuma gaitā, bez tam izteikti priekšlikumi pakalpojumu asortimenta optimizēšanā.
Darba saturs izklāstīts piecās nodaļās.
Pirmajā nodaļā analizēta uzņēmuma darbība, iekšējā un ārējā vide, mērķi, kā arī atklāta problēmas un pētījuma aktualitāte.
Otrajā nodaļā tiek apskatīts pats uzņēmums tā struktūra, personāls, darba kultūra un tehnoloģijas.
Trešajā nodaļā ir veikta uzņēmuma SWOT analīze, analizētas un izpētītas uzņēmuma vājās un stiprās puses, kā arī iespējas un draudi.
Ceturtajā nodaļā apkopoti un izanalizēti uzņēmuma finansiālie rādītāji.
Piektajā nodaļā ir izstrādāti pētījuma rezultāti, apkopoti secinājumi un priekšlikumi.
Attīstoties tirgus konkurencei Latvijā aktuāli ir kļuvuši mārketinga jautājumi, kā arī pakalpojumu veidu daudzums, kvalitāte un pieejamība. Brīvais tirgus Latvijā rada gan brīvību, gan arī daudzos papildus nosacījumus šīs brīvības realizācijai. Preču realizācijas, daudzie sanitāri higiēniskie, politiskie un ekonomiskie ierobežojumi, tirgus iekarošanas specifika un arī papildu izdevumi nereti ir dārgs un darbietilpīgs process, lai uzņēmumi atrastu noietu un būtu izdevīgi gan devējam, gan ņēmējam. Svarīgi ir apzināties, ka patērētājs nepērk vienkārši produktu, bet gan apmierina savas vēlmes. Izdzīvos tas uzņēmums, kuram visprecīzāk izdosies noskaidrot patērētāja vēlmes un piepildīt tās. Lai to panāktu, nepieciešams patstāvīgi sekot līdzi tirgum un tā attīstības tendencēm, pārzināt gan savas, gan konkurentu vājās vietas, spēt laikus un efektīvi reaģēt uz konkurentu darbību, piedāvāt jaunus pakalpojumus.
Pētījuma virzieni un pētījuma aktualitāte. Apskatīta pircēju vajadzību vispusīga un rūpīga analīze, konkurentu darbības analīze, kā arī ceļu meklēšana, lai paaugstinātu preču un pakalpojumu vērtīgumu pircējiem, kā arī jāmeklē jauni pakalpojumu veidi. Līdz ar to uzņēmuma panākumi atkarīgi no mākas saskatīt mārketinga likumsakarības apkārtējā vidē. Balvu pilsētas tirgus struktūru un attīstības tendences.
Pētījuma mērķis ir izvērtēt uzņēmējdarbības iekšējo un ārējo faktoru ietekmi uz degvielas uzpildes stacijas (turpmāk DUS) darbību. Izpētīt tirgus grupas, kas saņem firmas sniegtos pakalpojumus, un izstrādāt efektīvus paņēmienus, piedāvāt jaunus pakalpojumus kas var piesaistīt jaunus potenciālos klientus. Izvērtēt cenu politikas struktūru. Un noteikt jaunu pakalpojumu asortimenta optimizācijas iespējas un to cenu.
Pagaidām vietējie uzņēmumi ļoti reti strādā pēc mārketinga principiem, jo šim nolūkam ir nepieciešamas ne tikai zināšanas, kā pārdot produktu, ir jāzina arī iespējamie produkta ceļi no ražotāja līdz patērētājam un to izpētes principi, pakalpojumu asortimenta paplašināšana.
Taču daudz kas ir atkarīgs arī no uzņēmuma mērķiem, pakalpojumu iespējām un resursu esamības. Nauda var tikt novirzīta uzņēmuma modernizēšanai, lai pazeminātu izmaksas, kā arī reklāmdarbībai, kā arī pakalpojumu asortimenta optimizācijai. Uzņēmumam jānosaka savi mērķi, lai uzņēmējdarbības process tiktu maksimāli labi nodrošināts ir jāveic liels izpētes darbs.
Izstrādātais projekts dos iespējas novērtēt SIA „Gotika Auto” tirgus nišu un tās pakalpojumu asortimenta optimizācijas iespējas Balvu pilsētā, kā arī sagatavot ieteikumus darbības uzlabošanai. Lai varētu novērtēt tās darbību, tiks pētīta uzņēmuma attīstība, konkurenti, pakalpojumu veidi tādejādi var uzzināt daudz ko jaunu – klientu vēlmes un iespējas, cenu veidošanas politiku.
Izstrādātā projekts dos labvēlīgu efektu pakalpojumu asortimenta optimizācijā, tiks izpētīta jauno pakalpojumu efektivitāte un kā tie piesaista jaunus klientus.
Degvielas uzpildes stacija ir jaunākā uzpildes stacija Balvu pilsētā, un cilvēkiem ir jāpierāda uzņēmuma pakalpojumu kvalitāte un tādējādi jāiegūst cilvēku uzticība, kas turpmāk varētu būt uzņēmuma potenciālie klienti nākotnē. Uzņēmumam ir iespējas piedāvāt jaunus pakalpojumus kas spētu piesaistīt jaunus un esošos klientus, kas arī sekmētu peļņas pieaugumu.
Diplomdarbā aprakstītais uzņēmums, kas Latvijā darbojas kā juridiska persona – sabiedrība ar ierobežotu atbildību. Latvijā uzņēmums nodarbojas ar naftas produktu tirdzniecību, Uzņēmumam ir raksturīga decentralizēta un daudzveidīga darbība. Uzņēmumam ir raksturīgs tāds fakts, ka tas uzceltās DUS nodot atsevišķu cilvēku rokās, kuri apsaimnieko un vada šīs funkcionālās degvielas uzpildes stacijas. Funkcionālās DUS savā darbībā bauda ievērojamu brīvību, visi nozīmīgie lēmumi tiek pieņemti un īstenoti katrā atsevišķā degvielas uzpildes stacijā. Funkcionālie uzņēmumi lemj tādus jautājumus kā grāmatvedības uzskaites vešana, pasūtījumu izpildīšana, darbinieku pieņemšana, motivēšana utt. Uzņēmumam pieder 8 degvielas uzpildes stacijas. Protams, ar to uzņēmuma DUS skaits netiks ierobežots. …
Darbā analizēta degvielas uzpildes stacijas SIA “Gotika Auto” pakalpojumu asortimenta optimizācija Balvu Pilsētā, analizēta jaunu pakalpojumu ieviešanas iespējas, doti secinājumi, kas iegūti pētījuma gaitā, bez tam izteikti priekšlikumi pakalpojumu asortimenta optimizēšanā. Darba saturs izklāstīts piecās nodaļās. Pirmajā nodaļā analizēta uzņēmuma darbība, iekšējā un ārējā vide, mērķi, kā arī atklāta problēmas un pētījuma aktualitāte. Otrajā nodaļā tiek apskatīts pats uzņēmums tā struktūra, personāls, darba kultūra un tehnoloģijas. Trešajā nodaļā ir veikta uzņēmuma SWOT analīze, analizētas un izpētītas uzņēmuma vājās un stiprās puses, kā arī iespējas un draudi. Ceturtajā nodaļā apkopoti un izanalizēti uzņēmuma finansiālie rādītāji. Piektajā nodaļā ir izstrādāti pētījuma rezultāti, apkopoti secinājumi un priekšlikumi. Saturs izklāstīts 57 lappusēs, kur izvietotas arī 21 tabula un 7 attēli. Darbam ir 12 literatūras saraksts nosaukumi, pilna darba teksts sagatavots uz elektroniska nesēja.
- Degvielas uzpildes stacijas SIA “Gotika Auto” pakalpojumu asortimenta optimizācija Balvu pilsētā
- Finanšu un riska analīzes loma azartspēļu pakalpojuma tirgus normalizācijai Latvijā
- SIA "Auto” darbība un attīstības iespējas
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Auto” darbība un attīstības iespējas
Дипломная для университета80
Оцененный! -
Finanšu un riska analīzes loma azartspēļu pakalpojuma tirgus normalizācijai Latvijā
Дипломная для университета87
Оцененный! -
Konkurētspējīgas atalgojuma sistēmas izstrādāšana SIA''xxx''
Дипломная для университета82
Оцененный! -
Pakalpojumu jomā pielietojamie standarti. Sertificētie pakalpojumu uzņēmumi Latvijā
Дипломная для университета70
-
BITE pakalpojumu analīze un to pielietojums Latvijā
Дипломная для университета67
Оцененный!