Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:726553
 
Оценка:
Опубликованно: 25.01.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 39 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  TEORĒTISKIE ATMIŅAS JĒDZIENA UN TĀS BŪTĪBAS PAMATI    7
1.1.  Atmiņas jēdziens un veidi    7
1.2.  Atmiņas attīstības īpatnības 5-6 gadus vecu bērniem    12
2.  DIDAKTISKĀS ROTAĻAS KĀ 5-6 GADUS VECU BĒRNU ATMIŅAS ATTĪSTĪBAS VEICINĀTĀJAS    16
2.1.  Didaktisko rotaļu būtība, klasifikācija un struktūra    16
2.2.  Didaktisko rotaļu specifika un īpatnības 5-6 gadus vecu bērniem    20
3.  METODISKIE PAŅĒMIENI 5-6 GADUS VECU BĒRNU ATMIŅAS ATTĪSTĪBAS VEICINĀŠANAI    24
3.1.  Didaktiskās rotaļas izvēles un organizācijas vispārējie nosacījumi    24
3.2.  Didaktisko rotaļu 5-6 gadus vecu bērnu atmiņas attīstības veicināšanas metodiskā izstrāde    26
4.  PĒTĪJUMS PAR 5-6 GADUS VECU BĒRNU ATMIŅASATTĪSTĪBU    36
4.1.  Pētījuma organizēšana un metodisko paņēmienu raksturojums    36
4.2.  Pētījuma rezultātu interpretācija un to analīze    40
  SECINĀJUMI    50
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    52
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Apkopojot pedagoģiski psiholoģisko un metodisko literatūru un pētījuma rezultātus ir iespējami secināt, ka:
1. Atmiņas būtību definējuši daudzi psihologi un pedagogi, bet kopīgais visās atziņās ir tas, ka atmiņa ir psihisks process, kurā cilvēks iegaumē, saglabā un atceras informāciju, kā arī aizmirst nevajadzīgo.
2. Atmiņas īpatnības ir cieši saistītas ar katras personības īpatnībām, jo katram no mums ir dažāda atmiņa, iegaumēšanas ātrums, noturīgums utt., kas ietekmē atmiņas veidu iedalījumu: pēc to ilguma, maņu orgānam, psihes galvenajiem procesiem, informācijas grupēšanas pazīmēm, saglabāšanas ilgumu, mērķtieksmes iegaumēšanas procesā, savukārt, visi šie atmiņu veidi ir savstarpēji saistīti.
3. Pirmsskolas gadu vecuma bērnu atmiņa attīstās no netīša uz tīšo iegaumēšanu. Iegaumēšanas metodika jābalsta uz spēļu un rotaļu elementiem. Savukārt, didaktisko rotaļu iezīme ir tā, ka šīs rotaļas pieaugušie organizē, lai mācītu un audzinātu bērnus, taču tās paliek rotaļas, kaut arī didaktiskos nolūkos. Bērnus tajās saista rotaļas situācija, bet rotaļājoties viņi, pati to nepamanot, risina didaktiskus uzdevumus. Didaktiskās rotaļas palīdz bērnos attīstīt uzmanību, atmiņu, vērīgumu, domāšanu u.c.
4. Didaktiskās rotaļas norise ietver sevī dažus posmus:
o bērnu intereses veidošana par didaktisko rotaļu;
o bērnu iepazīstināšana ar didaktisko materiālu un rotaļas noteikumiem;
o bērnu, kas pilnībā apguvis didaktisko rotaļu noteikumus, patstāvīgi darbojas ar didaktisko materiālu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация