Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:920224
 
Оценка:
Опубликованно: 22.11.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 24 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Sociālās zinības kā integrēts un skolēnu kompetenci veidojošs mācību priekšmets    9
1.1.  Sociālo zinību mērķis un uzdevumi    10
1.2.  Sociālo zinību mācību saturs un metožu izvēle    11
1.3.  Mācīšanās process sociālo zinību mācību stundās    13
1.4.  Sociālo zinību mācību materiāli    14
2.  1.klases skolēnu vecumposma raksturojums    16
3.  Spēle kā mācību metode    20
3.1.  Spēļu klasifikācija    21
3.2.  Intelektuāli radošo jeb didaktisko spēļu raksturojums    22
3.3.  Spēles organizācijas nosacījumi    24
4.  Praktiskais pētījums par didaktisko spēļu izmantošanas iespējām sociālo zinību stundās 1. klasē    28
4.1.  Pētījuma plāns un metodika    29
4.2.  Iegūto datu apstrāde un analīze    31
4.3.  Didaktisko spēļu mērķu sasniegšanas novērotie nosacījumi un ieteikumi    45
  Nobeigums    48
  Izmantotā literatūra un avoti    51
  Pielikumi    53
Фрагмент работы

Nobeigums
Diplomdarba ietvaros tika plānots analizēt teorētisko literatūru un dokumentus, lai rastu informāciju par sociālajām zinībām kā mācību priekšmetu, par 1. klases vecumposmu un spēli kā mācību metodi, īpaši izceļot intelektuāli radošo jeb didaktisko spēļu analīzi. Pēc literatūras analīzes tika atrastas un pielāgotas četras didaktiskās spēles, izmēģinātas tās divās 1. klasēs Rīgas X skolā un vēlāk analizētas. Pamatojoties uz novērojumiem spēļu vadīšanas laikā, tika izstrādāti ieteikumi spēļu organizešanai.
Analizējot literatūru tiek secināts, ka:
Sociālo zinību mācību stundas paredz aktīvu mācīšanos, problēmorientētu mācīšanos un praktisku mācīšanos, lai tās būtu izdevušās un veiksmīgas. (Avotiņa, Ose, u.c. 2003)
Sociālo zinību mācību priekšmeta ietveros skolēnam tiek dota iespēja izprast sevi, savu saistību ar ģimeni, tautu, kopienu, saprast atbildību par savu lēmumu un darbību, izprast rīcības sekas. (Avotiņa, Ose, u.c., 2003)
Mūsdienās mācību satura apguvē skolotājam vairs nav “diktatora” loma, bet gan palīga, atbalsta, koordinētāja loma.
1. klases vecumposms paredz skolēnu aktīvu darbošanos, vēlmi izzināt, kustēties. (Svence, 1999)
7-8 gadu vecumā bērniem funkcionē loģiski reālā domāšana, tas ir viņiem ir nepieciešama situāciju un lietu sasaiste ar reālo dzīvi, ikdienu. (Avotiņa, Ose, u.c. 2003)
Lai bērna vajadzība pēc aktivitātēm būtu apmierināta, skolotājam nepieciešams izvēlēties mācību metodes, kur ir iespējama praktiska un aktīva darbošanās. (Krastiņa, Pipere, 2004)…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация