Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Digitālā televīzija: ietekmes uz medijiem un auditoriju-
Digitālā televīzija: ietekmes uz medijiem un auditoriju
Оцененный!Дипломная45 Реклама, маркетинг, Коммуникации, транспорт, связь, Журналистика
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
Digitālās televīzijas attīstība | 6 | |
Rietumeiropas TV kanālu digitalizācijas norise | 6 | |
Digitālās televīzijas attīstība ASV un Japānā | 11 | |
Digitālās televīzijas attīstības situācija Latvijā | 12 | |
Televīzijas tirgus attīstība deregulācijas ietekmē | 13 | |
Digitālās televīzijas pamatbūtība un darbības principi | 15 | |
Digitālā signāla īpatnības | 15 | |
Digitālā signāla uztveršana | 15 | |
Digitālā signāla kompresijas priekšrocības | 16 | |
Digitālā apraide un tās veidi | 18 | |
Digitālās televīzijas ieguvumi | 21 | |
Kādas priekšrocības ciparu televīzija sniegs skatītājam? | 21 | |
Televīzija cilvēkiem ar redzes vai dzirdes traucējumiem | 22 | |
TV studiju ieguvumi | 23 | |
Ieguvumi valstij un budžetam | 23 | |
E-pārvalde | 24 | |
Informācijas sabiedrības attīstība | 24 | |
Sociālās izslēgšanas problēma un tās risinājumi | 25 | |
Digitālās televīzijas ietekme uz auditoriju, medijiem un reklāmdevējiem | 27 | |
Jauno mediju ietekme uz masu komunikācijas procesu | 27 | |
Kanālu proliferācijas ietekme uz auditoriju | 29 | |
Digitālās televīzijas ietekme uz medijiem un mediju tirgus struktūru | 34 | |
Lokalizācijas izpausmes globālajā televīzijas tirgū | 37 | |
Konkurences un mediju koncentrācijas palielināšanās | 38 | |
Ietekme uz reklāmdevējiem un reklāmas tirgu | 40 | |
Secinājumi | 44 | |
Nobeigums | 47 | |
Izmantoto avotu un literatūras saraksts | 49 | |
Anotācija | 53 | |
Annotation | 54 |
Digitālās televīzijas attīstība
Šajā nodaļā iespējams iepazīties ar digitālās televīzijas attīstību Eiropā, ASV un Japānā, kā arī Latvijā, savukārt nodaļas beigās stāstīts par televīzijas tirgus attīstību deregulācijas ietekmē.
Analogo tehnoloģiju laikmetā katra komunikācijas nozare izstrādāja savu noteiktu tehnoloģiju kopumu, kas savā starpā visbiežāk bija nesavietojami. Ir bijuši daži veiksmīgi mēģinājumi apvienot dažādas mediju formas vienā – avīzēs sāka drukāt fotogrāfijas paralēli tekstam, kino filmās un televīzijas pārraidēs parādījās sinhronā skaņa. Tomēr pastāvēja arī ārkārtīgi sarežģītas tehniskās barjeras, kas liedza dažādu mediju formu tālāku saplūšanu jeb konverģenci. Parastais telefons nespēja pārvadīt kustīgu attēlu, un veiksmīgais mēģinājums rakstīt video attēlu gramofona vinila diskos arī nodzīvoja ļoti īsu mūžu. Paralēli tehniskajām problēmām pastāvēja arī likumu ierobežojumi, kas liedza vienas nozares lielajām kompānijām “ieiet” citā nozarē, tādējādi iegūstot ārkārtīgi lielu varu, kam, savukārt, var būt negatīvas sekas. Piemēram, telefona kompānijām tika liegts iesaistīties radio un TV raidīšanas biznesā. Bet mūsdienās tik ļoti aktuālā tehnoloģiju digitalizācija visas šīs problēmas nepazīst un tikai pozitīvi ietekmē un paātrina mediju konverģenci. Tehnoloģiskās inovācijas, piemēram, kabeļtelevīzija un šodien jau satelīta un digitālā televīzija, ir ļāvusi palielināt kanālu skaitu, tādējādi radot papildus interešu un kopienu “programmēšanas” iespējas.
Rietumeiropas TV kanālu digitalizācijas norise
Iepriekšējā gadsimta deviņdesmito gadu sākumā tika paredzēts, ka digitālā signāla pārraide attīstīsies tieši maksas un privātkanālos. Tādējādi tas manāmi attīstītu televīziju ekonomiku un ļautu tām gūt peļņu tieši no paša skatītāja, atbrīvojot TV industriju no tās tradicionālās atkarības – reklāmas izvietošanas. Tāpat arī TV kanāli ar mazu auditoriju, kam ir lielas grūtības ar reklāmdevēju piesaisti, gūs iespēju kļūt izdevīgiem.
…
-
Digitālā televīzija: ietekmes uz medijiem un auditoriju
Дипломная45 Реклама, маркетинг, Коммуникации, транспорт, связь, Журналистика
- Jauna produkta virzīšana SIA "Izstāžu sabiedrībā Prima"
- SIA "Lattelecom" produkta "Lattelecom digitālā televīzija" virzība tirgū
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
Дипломная для университета63
Оцененный! -
Kuģošana un kuģu vadīšana ledus apstākļos
Дипломная для университета44
-
Laikraksta "Dienas Bizness" redakcionālā politika un lasītāju vajadzības
Дипломная для университета73
-
SIA "Balsts" zīmola maiņa
Дипломная для университета61
Оцененный! -
Dzimtes stereotipi komerckanāla LNT reklāmās un pusaudžu uztveres īpatnības
Дипломная для университета68
Оцененный!