Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:182098
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.05.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 45 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Darbā izmantoto attēlu saraksts    6
  Darbā izmantoto saīsinājumu saraksts    7
  Ievads    8
1.  Vides reklāma kā mārketinga komunikācijas sastāvdaļa    10
1.1.  Mārketinga mikss    10
1.2.  Mārketinga komunikācija    12
1.3.  Mediju veidi un to loma produkta virzīšanā    21
1.4.  Vides mediju raksturojums    27
1.5.  Digitālo vides mediju raksturojums    30
2.  Vides reklāma Latvijā un pasaulē    33
2.1.  Reklāmas tirgus un vides reklāma Latvijā un pasaulē    34
2.2.  Āra digitālie vides ekrāni Latvijā    36
2.3.  Datu izmantošana digitālajā vides reklāmā    39
2.4.  Piemēri un pieredzes stāsti    43
3.  Digitālo ekrānu attīstības principi Latvijā    50
3.1.  Ekspertu intervijas    50
3.2.  Tehniskie aspekti    55
3.3.  Radošuma un konteksta nozīme    58
3.4.  Nākotnes prognoze Latvijai un pasaulei    61
  Secinājumi un priekšlikumi    64
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    66
  Pielikumi    70
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
SECINĀJUMI
1. Digitālie ekrāni vidē ir perspektīvs reklāmas kanāls gan Latvijā, gan citur pasaulē.
2. Vides reklāmas daļa reklāmas tirgū pieaug un turpinās pieaugt kopā ar digitālās vides reklāmas attīstību.
3. Programmatiskās pirkšanas sistēmas vides reklāmā pasaulē tiks izmantotas aizvien vairāk, un automatizētā pirkšana, visdrīzāk, pēc vairākiem gadiem tiks ieviesta arī Latvijā.
4. Latvijā šobrīd nav pieejami objektīvi dati, ko mediji un reklāmdevēji varētu izmantot plānošanas automatizācijai.
5. Latvijā ekrānu izvietošanas procesā saskaņošanas posms šobrīd ir ļoti sarežģīts, neparedzams un rada zaudējumus medijiem.
6. Latvija šobrīd ir pašā digitālās vides reklāmas ieviešanas sākuma posmā.
7. Lai arī globāli digitālā vides reklāma ir attīstītāka, nekā Latvijā, aptverot potenciālās iespējas, arī pasaule ir tikai sākuma posmā ar iespēju atklāt jaunas iespējas, kā iegūt un izmantot dažādus auditorijas un vides datus, kā arī formātus.
8. Vides reklāmā radošums ir ārkārtīgi svarīgs.
9. Ziņai, ko nodod digitālajos vides ekrānos, ir jābūt īsai, vienkāršai un skaidri salasāmai.
10. Veidojot radošos materiālus, jāņem vērā mediju izstrādātie ieteikumi.
11. Jo atbilstošāka kontekstam ir reklāma, jo labāki būs tās rezultāti.
12. Latvijā šobrīd liela daļa reklāmdevēju neapzinās digitālās vides reklāmas iespējas.
13. Datu virzīts mārketings attīstās, un arī vides reklāmā dati kļūs aizvien nozīmīgāki.
14. Attīstoties datu izmantošanai vides reklāmas pārdošanā, aktuālāki kļūs datu iegūšanas un izmantošanas ierobežojumi.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация