Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:344465
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.10.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 37 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija latviešu valodā   
  Anotācija angļu valodā    5
  Ievads    5
1.  Pārmaiņu jēdziena raksturojums vadībzinātņu literatūrā    8
1.1.  Pārmaiņu vadības nepieciešamība izglītības iestādē    13
1.2.  Pārmaiņu būtība izglītības iestādē    19
2.  Efektīva pārmaiņu vadīšana izglītības iestādē    23
2.1.  Skolas vadītāja darbība efektīvu pārmaiņu ieviešanā un vadīšanā    23
2.2.  Pedagoga darbība efektīvu pārmaiņu ieviešanā un vadīšanā    30
3.  Pārmaiņu vadīšanas prakses pētījums X vidusskolā    34
  Secinājumi    55
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    57
  Pielikums    60
Фрагмент работы

Secinājumi
Pedagogu un vadībzinātnieku atziņas, par efektīvu pārmaiņu vadību vispārējā izglītības iestādē ļauj veikt sekojošus secinājumus:
1.Pārmaiņas ir attīstības pazīme: lietas, parādības vai procesa likumsakarīga kvalitatīva pārveidošanās konkrētu apstākļu ietekmē. Pārmaiņas izglītībā tiek apzināti sekmētas, lai izglītības procesu maksimāli tuvinātu attīstības procesiem sabiedrībā.( Pedagoģijas terminu skaidrojošā vārdnīca,2000).
2.Analizējot R.Šarmas, I.Ešenvaldes un Dž.Kottera atziņas par pārmaiņu jēdziena raksturojumu, autore secina, ka pārmaiņas uzņēmumā ir process, kuru iepriekš ir jāparedz un jāvada, jo ieviešot inovācijas, ir jāapzinās iespējamie riski un grūtības.
3.Lai uzņēmums, izglītības iestāde spētu pastāvēt, vadītājam ir jāpieņem pārmaiņu izaicinājums, ļaujot tām realizēties un nebaidoties no problēmām, kuras var sagādāt pārmaiņu ieviešana.
4. Pārmaiņas mēdz būt nekontrolējamas un neprognozējamas, tāpēc, pārmaiņu vadībai ir jābūt profesionālai savā darbībai, iepriekš gatavojoties jauninājumu ieviešanā.
5.Analizējot Dž.Eidera, Dž. Vitmora un I.Ešenvaldes atziņas par pārmaiņu vadību, autore secina, ka pārmaiņu vadība ir personālvadība, kura zina savus mērķi un uzdevumus, jo savā darbā izmanto profesionālās prasmes un iemaņas, lietišķās īpašības.
6.Vadībai ir jāveic pārmaiņas, apzinoties ne tikai nepieciešamību veikt uzņēmumā vai izglītības iestādē izmaiņas, bet izvērtējot situāciju no ārpuses, apzināties, ka ir lietas, kuras mēs nevaram kontrolēt: globalizācija, demogrāfiskās izmaiņas, internets, imigrācija.
7.Pamatojoties uz P.Drukera, A.Šmites un K.Tominena atziņām, darba autore secina, ka efektīvi un elastīgi pārmaiņas var ieviest vadītājs, kurš ir profesionālis savā darbībā, nestājas ceļā pārmaiņām, ļaujot tām realizēties, iesaistot visus darbiniekus, un nodrošinot labu mikroklimatu.
8.Analizējot I.Ešenvaldes, M.Fulana un I.Foranda atziņas par efektīvu pārmaiņu vadītāju, darba autore atzīst, ka vispirms vadītājam ir jābūt iekšējai motivācijai, lai viņš varētu veiksmīgi savā izglītības iestādē vai uzņēmumā ieviest inovācijas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация