Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
4,08 (19%)
Со скидкой*:
17,40
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:770258
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.02.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2004.g. - 2008.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.  PRODUKTU SADALE    9
1.1.  Sadales kanālu jēdziens, funkcijas un veidi    9
1.2.  Sadales kanālu darbības organizēšana    13
2.  ELEKTRONISKAS KOMERCIJAS APRAKSTS    20
2.1.  Elektroniskas komercijas būtība    20
2.2.  E-komercijas nozīme uzņēmējdarbībā    21
2.3.  E-komercijas pazīmes    22
2.4.  E-komercijas attīstība    23
2.5.  E-komercijas veidu klasifikācija    24
2.6.  E-komercijas tirgus sadalījums pa sfērām atkarībā no ienākumu avotiem    29
2.7.  Norēķini    29
2.8.  Autortiesību regulējums e-komercijā    30
2.9.  E-KOMERCIJA BALTIJAS VALSTĪS    32
2.10.  Interneta lietotāji Baltijas valstīs    32
2.11.  Preču un pakalpojumu pasūtīšanas biežums Internetā, Baltijas valstis    52
2.12.  Pētījums par valstu e–gatavību    58
2.13.  Pētījums par Interneta trūkumu cēloņiem Baltijas valstis    60
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    63
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    66
  Pielikums Nr.1 Interneta lietošana Eiropā    68
  Pielikums Nr.2 Iedzīvotāju Interneta izmantošanas mērķi    70
  Pielikums Nr.3 E–gatavības reitings 2008. gadā    73
  Pielikums Nr.4 E–gatavības reitinga kategorijas balles 2008. gadā    74
Фрагмент работы

Informācijas tehnoloģiju parādīšanās 20. gadsimta beigās veicināja elektroniskās komercijas parādīšanos. Mūsdienu pasaulē elektroniskā vide kļuva par neatņemamu tirdzniecības daļu un tas nodrošina efektīvu uzņēmējdarbības veikšanas kanālu un nodrošina marketinga aktivitātes. Jaunas tehnoloģijas kļūst par normu mūsdienīgajā dzīvē un uzņēmējdarbībā.
Elektroniskā komercija iekļauj sevī ne tikai tiešsaistes transakcijas. Elektroniskās komercijas definīcija aptver arī tādus darbības veidus, kā marketinga pētījumu ierīkošanu, partneru un iespēju noteikšana, sakaru atbalstīšana ar patērētājiem un piegādātājiem, dokumentu aprites organizēšana utt. Elektroniskā komercija, tas ir komplekss jēdziens un iekļauj sevī datu apmaiņu, kā vienu no sastāvdaļām.
Pasaules globālais tīkls Internets padarīja elektronisko komerciju pieejamāku jebkurā mērogā un jebkuras darbības sfēras uzņēmumiem. Jā agrāk, lai organizētu elektronisko datu apmaiņu bija nepieciešami milzīgi naudas ieguldījumi telekomunikācijas infrastruktūrā un tas bija pieejams tikai lieliem uzņēmumiem, tad tagad Interneta izmantošana atļauj uzsākt elektronisko komerciju, gan maziem, gan vidējiem uzņēmumiem, Interneta risinājumi palīdz jebkura lieluma uzņēmumiem meklēt klientus un piegādātājus no jebkuras pasaules vietas.
Elektroniskās komercijas izmantošana jebkuram uzņēmumam ļauj izveidot jaunu sadales kanālu un tas palīdz izplatīt preces vai pakalpojumus – „virtuālais sadales kanāls”, kurš gandrīz neprasa materiālu ieguldījumu. Ja uzņēmums nodarbojas ar programmatūras izveidošanu vai izplatīšanu, tad vispār visu procesu ir iespējams organizēt tiešsaistē, gan apmaksu, gan piegādi.
Internets pats par sevi nenopelna uzņēmējam, bet ja uzņēmums izmanto Internetu komerciāliem mērķiem, tad tam ir priekšrocības un papildus iespējas salīdzinot ar citiem uzņēmumiem, kuri neizmanto Internetu komerciālajiem nolūkiem.
Elektroniskai komercijai ir daudz priekšrocības, daži no tiem:
ievērojami samazinās informācijas saņemšanas laiks, it īpaši starptautiskajos darījumos;
tas ļauj ātri un viegli informēt partnerus un klientus par precēm vai pakalpojumiem;
var izveidot alternatīvus pārdošanas kanālus, piem. interneta veikals korporatīvajā mājas lapā;
ievērojami samazinās izmaksas, kuras ir saistītas ar informācijas apmaiņu, jo tiek izmantoti lētākie komunikācijas veidi;
Interneta tehnoloģiju izmantošana ļauj uzņēmumam būt atvērtākam pret klientam;
ievērojami tiek optimizēts dokumentu darbs, jo vairs nav jāievada katru reizi jaunus dokumentus.
Interneta pieejamība katram iedzīvotājam parādījās ne tik sen, un tūliņ kļuva ļoti populāra starp komerciālajiem partneriem, nerunājot par datoru un zinātniskām organizācijām, kuras izmantoja Internetu jau agrāk.
Ar katru gadu Interneta lietotāju skaits pieaug un lietotāju sastāvs kļūst aizvien daudzveidīgāks. Pēc aptuveniem aprēķiniem kopējo Interneta lietotāju skaits Pasaulē pārsniedz pusotru miljardu lietotāju.
Atšķirībā no tradicionālās pārdošanas, Internets ir radījis principiāli jaunu kanālu. Galvenā atšķirība ir tā, ka ir pieeja pircējiem no visas pasaules, kuri izmanto Internetu un praktiski neierobežotu preču sortimentu.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Elektroniskās komercijas attīstība un iespējas Baltijas valstīs”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/770258

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация