Secinājumi un priekšlikumi
Darba izstrādes laikā radās šādi secinājumi:
1. Mārketinga komunikācijas sastāv no četriem elementiem: reklāmas, sabiedriskajām attiecībām, personiskās apkalpošanas un preču realizācijas stimulēšanas. „Shine Fest ”festivāla mārketinga komunikācijai tiek izmantota reklāma un sabiedriskās attiecības.
2. Mūsdienās svarīgu lomu mārketinga komunikācijas procesā spēlē partizānu mārketings jeb Guerilla mārketing, kas ļauj popularizēt un reklamēt organizāciju un produktu ieguldot procesā salīdzinoši maz finanšu līdzekļu vai neieguldot tos nemaz. Festivāla organizatori neizmanto partizānu mārketinga metodes, lai popularizētu pasākumu huntas samazina iespējas piesaistīt vairāk apmeklētāju.
3. Festivāla „Shine Fest” reklāmas izplatīšanai tiek izmantoti dažādi reklāmas kanāli: interneta video, radio, prese, vides reklāma. Pastāv reklāmas kanālu izvēles kļūda – neveiksmīgi ir izvēlēta radio stacija, kurā tiek izplatīta reklāma par festivāla, jo tā nesasniedz mērķauditoriju.
4. SIA „Shine Cafe” aktīvi nodarbojas ar rakstisko sabiedrisko attiecību metodi, publicējot preses relīzes, rakstus un intervijas. Organizācijai ir izveidojusies pastāvīga sadarbība ar tādiem ziņu un uzziņu portāliem kā www.tvnet.lv, www.1188.lv, www.liepajniekiem.lv
…