Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:338784
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.03.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 41 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Emocionālās inteliģences teorētiskie aspekti    5
1.1.  Pedagogu un psihologu atziņas par emocionālās inteliģences attīstības iespējām    5
1.2.  Jauniešu vecumposma raksturojums emocionālās inteliģences attīstības kontekstā    20
2.  Empīrisks pētījums par emocionālās inteliģences attīstību jauniešiem vokālajās nodarbībās    29
2.1.  Pašpieredzes analīze emocionālās inteliģences kontekstā    29
2.2.  Jauniešu emocionālās inteliģences pilnveidošanās vokālajās nodarbībās dinamikas analīze    37
  Secinājumi    50
  Izmantotās literatūras un citu avotu saraksts    52
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Emocionālā inteliģence ir spēja izprast savas un citu cilvēku emocijas, vadīt emocijas atbilstoši situācijai sev vēlamajā virzienā.
2. Emocionālā inteliģence aptver 5 jomas: savu emociju apzināšanās, savu emociju vadīšana, pašmotivācija, empātija un sadarbība.
3. Emocionālā inteliģence nav mazāk svarīga par intelektuālajām spējām, un tai ir noteicoša loma cilvēka profesionālās un personīgās dzīves sasniegumos un kvalitātē.
4. Emocionālās inteliģences pamatiemaņu apguve sākas bērnības sākumposmā, bet tās attīstība turpinās visas dzīves garumā.
5. Lai sekmīgāk attīstītos emocionālā inteliģence, ir jāsāk ar uzmanības attīstīšanu.
6. Emocijas ir cieši saistītas ar ķermeņa fiziskā stāvokļa un orgānu sistēmu darbību izmaiņām, kas ietekmē dziedāšanas procesu, tāpēc vokālistam ir svarīgi spēt savas emocijas vadīt sev vēlamā virzienā.
7. Vokālists ir skatuves mākslinieks, tāpēc ir paaugstināta stresa, baiļu, uztraukuma u.c. negatīvu emociju izpausmju iespējas, un emocionālās inteliģences attīstības rezultātā notiek labāka negatīvo emociju pārvarēšana.
8. Jauniešu vecumposms ir emocionāli piesātinātākais dzīves periods, kad notiek ievērojamas fizioloģiskas un psiholoģiskas pārmaiņas, uz kurām pedagogam ir emocionāli inteliģenti jāreaģē, lai pedagoģiskais process darbā ar jauniešiem būtu maksimāli efektīvs.
9. Tieši jauniešu vecumposmā ir ļoti augstas mācīšanās spējas. Jo ātrāk jaunietis atrod savu izglītības virzienu, jo labāk ir iespējams attīstīt viņa iespējamo potenciālu.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,98 €
Комплект работ Nr. 1377585
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация