Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:212447
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.07.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 29 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Plānotā uzņēmuma dati    7
2.  Uzņēmuma apraksts    9
2.1.  Stratēģiskie mērķi    9
2.2.  Taktiskie mērķi    9
2.3.  Operatīvie mērķi    10
3.  Pakalpojumi    11
3.1.  Pakalpojumi    11
3.2.  Plānotie izcenojumi    13
4.  Klienti un tirgus situācija    14
4.1.  Viesnīcas mērķa tirgus    14
4.2.  Izveidotā mērķa tirgus pamatojums    15
5.  Viesnīcas tirgus iespēju izpēte    16
5.1.  Rīgas pilsētas vispārējs apraksts    16
5.2.  Rīga skaitļos    17
5.3.  Rīgas arhitektūra un vide    19
5.4.  Lidosta Rīga    19
5.5.  Tūristu iedalījums Rīgā    21
6.  Konkurenti    22
6.1.  Konkurentu vājās puses    24
6.2.  Viesnīcas „Extasy hotel” stiprās puses    24
7.  Virzība tirgū un mārketinga plāns    25
7.1.  Viesnīcas makrovides izpēte    25
7.2.  Reklāma    26
7.3.  Cenu noteikšana    27
8.  Viesnīcas realizācija    28
8.1.  Viesnīcas realizācijai nepieciešamie resursi    28
9.  Uzņēmuma vadība un personāls    29
9.1.  SIA „Extasy hotel” organizatoriskā shēma    29
9.2.  Uzņēmuma darbinieki    31
9.3.  Uzņemšanas dienesta vadība    34
9.4.  Uzņemšanas dienesta darbības grafiks    35
9.5.  Viesnīcas “Extasy hotel” uzņemšanas dienesta darbības principi    36
9.6.  Saimnieciskā dienesta vadība    37
10.  Drošība viesnīcā „Extasy hotel”    42
10.1.  Augošas bažas    42
10.2.  Izstrādājot drošības programmu    43
10.3.  Viesu istabu drošība    44
10.4.  Personu kontrole telpās    44
10.5.  Durvis, atslēgas, to kontrole un pieejas kontrole    44
10.6.  Perimetra un zemes kontrole    46
10.7.  Īpašumu aizsardzība    46
10.8.  Rīcība ārkārtas situācijās    48
10.9.  Komunikācijas    49
10.10.  Drošības ieraksti    49
10.11.  Darbinieku drošības procedūras    50
10.12.  Efektīvas vadības vajadzība    51
  Ievainojamības zonas    51
  Drošības prasības    52
  Drošības programmas izveide    52
  Policijas sadarbības svarīgums    53
11.  Finansu plāns    54
12.  Iespējamie riski un to novēršanas vai ierobežošanas iespējas    55
12.1.  Iespējamie riski    55
12.2.  Risku novēršanas iespējas    55
13.  Nobeigums un secinājumi    58
14.  Izmantotā literatūra    59
Фрагмент работы

Diplomdarbā tika izstrādāts reklāmas plāns, finansu plāns, mārketinga plāns, drošības plāns, kā arī tika izanalizēts tirgus, konkurenti, iespējamie riski un to novēršanas pasākumi, viesnīcas saimnieciskā darbība un citi faktori, kas nepieciešami viesnīcas izveidei.
Viesnīcas piedāvājums būs virzīts uz to, lai apmierinātu jebkurā laikā jebkura klienta vajadzības un vēlmes, kas grib atpūsties no ikdienas, pavadīt atvaļinājumu, vienkārši pārnakšņot vai jauki pavadīt nedēļas nogali burvīgā kompānijā un ļoti brīvā atmosfērā. Viesnīca „Extasy hotel” spēs piedāvāt, gan brīvu atmosfēru ar saviem komfortablajiem numuriem, gan arī piedāvas burvīgu un skaistu kompāniju caur viesnīcas eskorta un intīmajiem pakalpojumiem, ar šo pakalpojumu viesnīcas arī izcelsies citu viesnīcu vidū nodrošinot sekmīgu tās darbību.
Viesnīca „Extasy hotel” atrodas Rīgā, Lienes ielā 4. Uzņēmuma uzņēmējdarbības forma – sabiedrība ar ierobežotu atbildību. SIA „Extasy hotel” ir jaunizveidots uzņēmums, ko nodibinājuši 2 īpašnieki, ieguldot daļas gan skaidrā naudā, gan mantā. Uzņēmums darbosies izmitināšanas un eskorta pakalpojumu jomā. Viesnīcas ieņēmumi būs par viesnīcas piedāvātajiem pakalpojumiem – naktsmītnes, pirts un baseina izmantošana, eskorta, autotransporta pakalpojumi, viesu zāles noma, ēdināšanas pakalpojumi u.c. Cenas par pakalpojumiem tiek aprēķinātas pēc principa : izmaksas + uzcenojums. Uzcenojums ir atkarīgs no pakalpojuma rakstura.
Uzņēmumam „Extasy hotel” ir izstrādāts reklāmas budžeta plāns, kurš iekļauj sludinājumu izvietošanu dažādos masu informācijas līdzekļos.
Uzņēmuma piedāvājums būs virzīts uz to, lai apmierinātu jebkurā laikā jebkura klienta vajadzības un vēlmes, kas grib atpūsties no ikdienas, pavadīt atvaļinājumu, vienkārši pārnakšņot vai jauki pavadīt nedēļas nogali burvīgā kompānijā un ļoti brīvā atmosfērā – pavasara, vasaras, rudens un ziemas sezonā.
Uzņēmuma īpašnieki atjaunoja viesnīcas ēku ierīkojot pagrabtelpā pirti un baseinu, ēkas pirmajā stāvā virtuvi, ēdamzāli, ofisa telpu, banketa zāli, bet otrajā stāvā – viesu istabas - numuriņus. Uzņēmums nav ņēmis aizņēmumu (kredītu) ne kredītiestādēs, ne no privātpersonām. Viesnīcas labiekārtošanas darbi tika veikti par statūtkapitālā ieguldīto naudu 350 000 Ls vērtībā, kas arī vienlaikus palielina uzņēmuma ieguldīto pamatlīdzekļu (ēka) vērtību (piederoša uzņēmuma dibinātājam Jānim Zariņam).…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация