Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:733967
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 35 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācijas    3
  Ievads    6
1.daļa.  Stratēģiskās vadības teorijas pamati    8
1.1.  Stratēģijas būtība un nozīme uzņēmējdarbībā    8
1.2.  Organizācijas stratēģiju veidi privātajā biznesā    15
1.3.  Stratēģijas attīstība Latvijas biznesā    21
2.daļa.  Praktiskā daļa “SIA NEOSS” stratēģijas izstrāde un uzdevumu noteikšana darbības uzlabošanai    31
2.1.  SIA NEOSS vēsture un misija- produktu grozs    31
2.2.  SIA NEOSS organizatoriskā struktūra un mērķu kopums    36
2.3.  SIA NEOSS stratēģisko alternatīvu izpētē un analīze ar SVID matricas palīdzību    48
2.4.  NEOSS analīze ar BOSTONAS matricas palīdzību    61
2.5.  NEOSS galveno nozaru attīstības prognozes    70
  Secinājumi un priekšlikumi    73
  Avotu saraksts    75
Фрагмент работы

Diplomdarbs ir izstrādāts pēc SIA NEOSS pasūtījuma. Autors strādā šajā uzņēmumā jau 5 gadus un ir labi informēts par firmas problēmām.
Firma darbojas vairākās uzņēmējdarbības nozarēs: celtniecībā - kā apakšuzņēmējs specifiskos ēku ārējās un iekšējās apdares un siltināšanas darbos un kā celtniecības tehnikas iznomātājs. Firma Latvijā darbojas kā vairāku Čehijas firmu kamīnu un kamīnkrāsniņu izplatītājs, celtniecības apakšuzņēmeju sabiedrība un celtniecības sastatņu iznomātājs. Šajā darbā pievērsīšos tieši šo nozaru sīkākai izpētei
Konkurences cīņai palielinoties, visos tirgus sektoros, firmas vadībai ir jāpieņem svarīgi lēmumi par tālāku krāšņu un kamīnu nozares, kā arī celtniecības un sastatņu nomas virzienu attīstību.
Darba aktualitāte- iemesli, kāpēc tas ir aktuāli no stratēģiskās vadzinības viedokļa:
1.Lai pieņemtu pareizus lēmumus darbības uzlabošanai ir nepieciešams savākt visu informāciju par šiem tirgus sektoriem Latvijā.
2.Izanalizēt sava uzņēmuma uzbūvi, veikt strukturālas reformas darbības efektivizēšanai.
3.Apzinoties ārējās vides izdevības un draudus, kā arī paša uzņēmuma stiprās un vājās vides ir iespējams izstrādāt efektīvāku stratēģiju.

Diplomdarba mērķis ir :
Uz stratēģiskās vadības zinību teorijas pamata izpētīt SIA NEOSS stratēgiskās attīstības problēmas un izstrādāt rekomendācijas uzņēmuma galveno nozaru darbības uzlabošanai.

DARBA LOĢIKA
Darba loģikai ir jāatspoguļo darba mērķu un uzdevumu kopums.
Jāsāk ar teorijas apkopošanu, fokusējot uzmanību uz stratēģijas un taktikas mijiedarbību. Tas izveidos teorētisku pamatu, lai izskatītu teorētisko pamatu lai pārietu uz SIA NEOSS praktiskās problēmas izpēti.
SIA NEOSS vēsture un misija ir izejas punkts praktiskās daļas loģikai.
SIA NEOSS nav apmierināts ar organizatorisko struktūru, tapēc tā jāprecizē un jāizstrādā mērķu kopumu.
Dvarīgākais jautājums ir konkurentu analīze. Viss augstākminētais dod iespēju izstrādāt nozares attīstības prognozi.
Visa savāktā informācija un tās analīze dos iespēju izstrādāt rekomendācijas SIA NEOSS tālākai attīstībai.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация