Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:150324
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.01.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 31 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Folkloras un 5-7 gadīga bērna muzikālās darbības mijsakarības pirmsskolā    7
1.1.  Muzikālās darbības nozīme pirmsskolas izglītībā    7
1.2.  5-7 gadīga bērna muzikālās attīstības raksturojums    11
1.3.  Folkloras izmantošanas iespējas bērna muzikālās darbības sekmēšanā pirmsskolā    19
1.3.1.  Folkloras izmantošana pirmsskolā    19
1.3.2.  Folkloras veidi, kas sekmē bērna muzikālo darbību    21
2.  Empīrisks pētījums par 5-7 gadīgu bērnu muzikālās darbības sekmēšanu, izmantojot folkloru    28
2.1.  Pētījuma plāns    28
2.2.  Bērnu grupas raksturojums    31
2.3.  Izmēģinājuma darbības raksturojums    35
2.3.  Bērnu muzikālās darbības novērojuma rezultāti pēc izmēģinājuma darbības veikšanas    44
  Svarīgākās atziņas/ ieteikumi skolotājiem bērnu muzikālās darbības sekmēšanai, izmantojot folkloru    47
  Secinājumi    48
  Pielikumi    50
  Literatūra    58
Фрагмент работы

Pasaulē, kurā viss attīstās tik strauji arī mums tai ir jāiet līdzi un jāattīstās tās tempā. Bērnības dinamiskajā izglītības procesā jaunajiem prātiem mūzikas attīstība ir tikpat svarīga, kā citu mācību jomu apguve. 5-7 gadu vecu bērnu muzikālās darbības attīstības nozīme pirmsskolas iestādē ir būtiska viņu kopējai attīstībai, kas iekļauj gan kognitīvo, emocionālo un arī sociālo izaugsmi. Mūzikas darbības veidu iekļaušana šajā vecumposmā veicina pastiprinātu konkrētu prasmju apguvi bērniem (dzirde, ritma izjūta, koordinācija, kustība), kas tālāk palīdz viņiem ne tikai mūzikas jomā, bet arī citu mācību jomu apguvē. Mūzika bērnos iemāca veidu paust savas emocijas, būt radošiem, veidot kaut ko no sevis – pašrealizēties vienkāršā un interesantā veidā.
Šī bakalaura darba mērķis ir sistemātiski pētīt, analizēt un skaidrot folkloras nozīmi 5-7 gadu veca bērna muzikalitātes attīstībā pirmsskolā. Folklora ar savu lielo bagātību sevī ietver tik daudz šķautnes, caur kurām mēs to apgūstam – dziesmas, rotaļas, tautasdziesmas, skaitāmpanti, mīklas, pasakas, teikas, danči, spoku stāsti u.c. – tie visi ir atbilstoši darbā ar bērniem, tikai jāmāk pareizi izvēlēties to atbilstību bērna vecumposmam.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация