Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:619786
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.09.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 31 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    4
  Ievads    4
1.  Saskarsme jēdziena skaidrojums dažādu autoru teorētiskajās atziņās    6
1.1.  Saskarsmes vispārīgs raksturojums    6
1.2.  Saskarsmes prasmju attīstība pirmsskolā    12
1.3.  2-3 gadus vecu pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarību raksturojums    18
1.4.  Rotaļa – saskarsmes sekmētāja pirmsskolā    22
1.5.  Saskarsmes sekmēšanas iespējas sižeta- lomu rotaļā    29
2.  2-3 gadus vecu pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanas iespējas rotaļā    32
2.1.  Pētījuma metodoloģiskais raksturojums    32
2.2.  Bērnu grupas raksturojums    34
2.3.  Praktiskais darbs ar bērniem    39
2.4.  Ieteikumi    43
  Secinājumi    45
  Izmantotā literatūra un literatūras avoti    47
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Iepazīstoties ar pedagoģiski – psiholoģisko literatūru var secināt, ka saskarsmes prasmes ir spēja sadarboties, veidot emocionālas savstarpējas attiecības, izmantot esošo un iegūt jaunu pieredzi, apzināties atbildību par sevi un savu saskarsmi ar citiem, mācēt izteikt sajūtas, apvaldīt impulsus, rūpēties un cienīt citus, uzņemties iniciatīvu, sekot citiem, dalīties un strādāt kopā.
2. Iepazīstoties ar metodisko literatūru un veidojot rotaļspēles un lomu spēles saskarsmes prasmju attīstībai, var secināt, ka pedagogam ikdienā jācenšas radīt situācijas, kurās bērns izmēģina un apgūst saskarsmes prasmes. Bērnam jāaug vidē, kurā ir daudz dažādu impulsu un stimulu, kas veicina saskarsmes prasmju attīstību pēc iespējas agrākā vecumā. Pirmsskolā paveras iespējas, jo bērns šeit atrodas lielāko dienas daļu. Vislielākā nozīme saskarsmes prasmju apguvē ir rotaļai kā galvenajam darbības veidam. Rotaļa ir veids, kas ļauj bērnam apgūt dažādas lomas, mācīties sadarboties.
3. Darba autore secina, ka viss par saskarsmi ir izskaidrots S. Omārovas grāmatā „Cilvēks runā ar cilvēku”. Grāmatā liela uzmanība tiek pievērsta praktiskajām rekomendācijām, kuru izmantošana varētu sekmēt saskarsmes efektivitāti. Rekomendācijas būtu vēlams izmantot radoši, ņemot vērā saskarsmes situācijas un partnera personības īpatnības. Saskarsmē bez teorētiskām zināšanām, tikpat nozīmīgas ir novērošanas un līdzdomāšanas spējas, intuīcija un dzīves pieredze.
4. Pieaugušais ir galvenā autoritāte šajā vecumā. Liela nozīme ir skolotāja profesionalitātei, ne tikai viņa teorētiskajām zināšanām, bet arī sociālajai dabai un mīlestībai pret bērniem. Pedagogam jābūt atvērtam pārmaiņām, jāpilnveido sava pedagoģiskā kompetence. Veiksmīgam darbam svarīgas ir komunikatīvās spējas.
5. Pedagoģiskā sadarbība paver iespējas labvēlīgu apstākļu radīšanai pirmsskolēnu aktivitāšu veicināšanai. …

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация