Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:187552
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.07.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 50 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija (latviešu val.)    3
  Anotācija ( angļu val.)    4
  Ievads    5
1.  Folkloras materiāla pielietojuma iespējas, nozīme un mācību metodes literatūras stundās speciālajā pamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    8
1.1.  Literatūras stundu nozīme, plānošana, organizācija un norise speciālās pamatskolas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    10
1.2.  Folkloras pielietojums literatūras stundās speciālajā pamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    14
1.2.1.  Folkloras pasniegšanas teorētiskie un metodiskie aspekti    15
1.2.2.  Folkloras apguves īpatnības speciālajā pamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    17
1.2.3.  Folkloras nozīme bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem izglītošanā un audzināšanā    20
1.3.  Mācību metodes folkloras apguvē    23
1.4.  Skolēnu ar garīgās attīstības traucējumiem vecumposma īpatnību ievērošana tēmas un mācību metožu izvēlē, mācot folkloru    27
1.5.  Praktiskais folkloras pielietojuma materiāls literatūras stundās speciālajā pamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    31
2.  Folkloras materiāla sekmīgas apguves literatūras stundās speciālajā pamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem pielietojuma izpēte un iegūto rezultātu analīze    37
2.1.  Pētījuma metožu apraksts un raksturojums    38
2.2.  Pētījuma gaita    40
2.3.  Metodiskie ieteikumi folkloras apguvē speciālajā pamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    61
  Secinājumi    63
  Nobeigums    64
  Bibliogrāfija    65
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Lai mācību process speciālajā skolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem noritētu sekmīgi, sniegtu vajadzīgās zināšanas un iemaņas, būtu interesants izglītojamajiem, pedagogam ir jāizvēlas atbilstošas mācību metodes, ņemot vērā katra skolēna vecumposma īpatnības, sagatavotību, veselības stāvokli, prasmes un spējas.
2. Folkloras apguve palīdz izglītojamajiem apzināties sevi, izzināt pasauli, iepazīt tautas kultūru, vēsturi, tradīcijas. Folkloras materiāls audzina bērnus estētiski, veicina tikumisko vērtību apguvi, veido pozitīvu attieksmi pret apkārtējo pasauli.
3. Folkloras materiālā var atrast jebkuram bērnu vecumam piemērotu mācību materiālu, ko ne vienmēr sniedz autoru darbi.
4. Ar folkloras palīdzību pedagogs var daļēji pārveidot izglītojamā skatījumu uz dzīvi, pasauli, tās pamatvērtībām.
5. Folkloras materiālu var izmantot gan audzināšanas, gan mācību procesā.
6. Folkloras materiāls bagātina izglītojamo vārdu krājumu, sekmē radošuma attīstību.
7. Apgūstot folkloras materiālu, pedagoga galvenais mērķis nav iemācīt skolēnus mācību programmas apmērā, bet gan sniegt katram bērnam to zināšanu daudzumu, ko viņš spēj apgūt.
8. Folkloras materiāla apguvē, izmantojot pedagogam dažādas mācību metodes, darba formas, darba lapas ar dažādiem uzdevumiem, mācību process kļūst interesantāks un saturīgāks.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,48 €
Комплект работ Nr. 1355695
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация